Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 21 februarie 2009

Mesaj catre retardatii mintali!

Iata ca am ajuns si eu in momentul in care am facut cunostinta cu,minunata criza de nervi...pe bune,de data asta.De ce?Eeee,de ce...pentru ca am descoperit ca in jurul meu nu sunt doar multi prosti..sunt foarte multi prosti!
Cand mi-am vizitat blog-ul intr-o zi...am descoperit,cat de schimbat era,cat de,deconectata eram si cum parola mea nu mai functiona!De ce?Pentru ca un cretin,sau poate o cretina mi-a spart parola ca sa se fataie ea/el pe "locul meu de gandit,de respirat si de trait" pentru ca probabail nu avea ce dracu' sa faca sau o/il manca undeva si(in caz de ma cunoastea) s-a gandit sa isi bata joc!
1.Catre cei care imi citesc blog-ul si il iubesc la fel de mult ca mine...vreau sa le transmit sa nu creada orice schimbare majora de pe'aici....schimbare ce poate avea legatura cu articolele(mesajul acestora mai precis)
2.Principalul motiv pentru care am scris acest post: tin sa ii trasnmit persoanei idioate,handicpate,cretine si infecte care mi-a spart parola sau care va mai indraznii sa o faca,sa se duca dracu',sa se duca sa se f**a sau unde vrea ea/el cand n-are ce face si sa ma scuteasca pe mine de "plictiseala" si de idiotenia lui/ei.
Asadar,draga persoana retardata mintal,ce esti...vrei niste sfaturi de la mine?Nu?Eu oricum ti le dau:
-clar suferi de o boala incurabila,numita:idiotenie sau cretinism
-fa-ti in mata si tu un blog daca tot iti place asa mult sa modifici si sa strici ce fac altii!
-nu te potolesti?Lasa ca am sa te potolesc eu cumva,daca vreau si ma incapatanez,te gasesc si iti voi cere socoteala in stilul meu(nu cred ca vrei sa sti care este stilul meu de a vorbii,cateodata)
-de-a lungul timpului,in lumea mea au patruns multi cretini ca tine,imi pare rau,nu mai e loc si pentru tine,impusca-te
..si ultimul sfat...
NU AM VOIE SA MA ENERVEZ SI TU MI-AI PROVOCAT O CRIZA DE NERVI CARE PROBABIL MI-A AFECTAT,CAPUL..NEREFACUT COMPLET...ASA CA DU-TE SI SPARGE-I PAROLA LU' MATA SAU LU' TACTU..CUI VREI TU....PLEACA DRACU' DIN LUMEA MEA SI NU TE MAI INTOARCE! MORI SI ARZI IN IAD! (stai calm,te-am bagat in tot si peste tot...cand am vazut ce mi-ai facut....BOULE!)

3 aberatii:

Poe spunea...

Oamenii care fac chestii d-astea fie n-au o viata, fie sunt retardati, cum ai zis si tu. :))

worsakeend spunea...

ai grija..ce parole iti pui pe viitor,si nu mai spune si altora(daca faci asta),sau nu alege ceva prea previzibil.bft.

deea spunea...

@poe:..yo cred ca sunt ambele variante...
@worsak: porala era destul de grea si era foarte personala nu avea nimeni cum sa o ghiceasca..deci clar a spart-o cineva care se pricepe la programe si alte tampenii.Nu prea spun parolele mele tuturor....plus ca majoritatea prietenilor mei buni nu se ocupa cu asa ceva si nu ar avea de ce sa intre aiurea pe blog-ul meu,din moment ce ei lasa comm-uri....ma rog,sigur a fost vre-un/o retardat/a care a auzit de acest spatiu si s-a gandit sa se joace....Oricum am facut o criza sanatoasa de nervi!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....