Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 3 februarie 2009

Condamnati....

Nu mi-am pierdut stilul de viata si nici stilul de a gandii(multumesc Lui D-zeu) cu toate ca s-au intamplat multe lucruri in acest inceput de an.Nu mi-am pierdut sinceritatea si nici modul de „a pune totul pe masa” fara nici un fel de „ambalaj”.....de aceea,astazi,m-am comportat exact in stilul meu si am aflat cum relatiile pot functiona si intr-un mod esuat....si cam asta e ideea principala a tot ceea ce-am trait si am auzit astazi.
Dupa o lunga perioada de timp,m-am intalnit iarasi cu un foarte bun prieten care a cam neglijat o parte a vietii lui pentru o noua parte a vietii lui.Cum a fost?Diferit.A fost o vorba lunga,la o masa din umbra unei cafenele.
El,a fost intotdeauna genul de persoana cu care puteam vorbii orice,cu care puteam face orice si cu care ma puteam intelege atat intr-un mod serios cat si intr-un mod amuzant...daca se poate spune asa.Acum?Acum mi-am dat seama ca si el,s-a schimbat....insa nu s-a schimbat ca...eu..adica din nebun sa devina si mai inconstient si mai „nu imi pasa de consecinte”....s-a schimbat si a devenit mult mai calm...vorba lui,mult mai,monoton.De ce?Bineinteles din cauza unei relatii dupa care el tanjea foarte mult(si asa imi aduc aminte de anul trecut,cand imi povestea vrute si nevrute despre aceasta...ea).
In momentul in care auzeam povesti si povesti despre relatia lui....mintea mea putea procesa un singur lucru: relatiile pot functiona intr-un mod esuat....atunci aceea se mai numeste relatie?Poate este doar o non-relatie.Poate in ziua de azi lumea a evoluat atat de mult incat poate supravietuii intr-o non-relatie..adica intr-un nou timp de relatie care se bazeaza doar pe.....nimic.
Cum si cine a salvat situatia?Eu?In nici un caz.Atunci,in momentele in care eu tot imi dadeam cu parerea,poate doar tacerea lui si faptul ca s-a declarat „vinovat” a facut ca,situatia sa fie una diferita....a facut ca el sa para un om condamnat in fata....mea?De ce intotdeauna,intr-o relatie cineva trebuie sa ajunga cu streangul de gat?Lucrurile nu se pot intampla ca in filme?Daca exista povesti de dragoste adevarate,de ce nu se vad...si de ce intotdeauna cineva trebuie sa ajunga sa fie condamnat de toti ceilalti?
Si de la a fi condamnat intr-o relatie....trec la a fi condamnat de ceilalti pentru ceea ce cauti in aceasta viata.De ce?Ei bine,aceste doua aspecte au foarte multe in comun,fie ca va vine sa credeti,fie ca nu.Adica?Adica,fiind intotdeauna in cautare de ceea ce nu am avut in viata aceasta,se pare ca si relatia mea a inceput sa se duca de rapa,si am inceput sa aud din toate colturile pareri si pareri care ma duceau si pe mine intr-un singur loc...la condamnare.
Totusi,ce este condamnarea?De ce indiferent de situatie cu totii ajungem acolo?Este o judecata pe care va trebuii sa o suportam de foarte multe ori in viata sau acest fenomen exista doar in mintea noastra?
Daca in relatia cu persoana iubita suntem,uneori,indecisi si ajungem sa ne dam cu capul de pereti,in relatiile cu ceilalti avem momente in care credem ca nimeni nu ne este alaturi si toti cauta sa ne judece......rezulta ca cei care ne duc la condamnare si care ne impun o pedeapsa groaznica,suntem chiar noi insine.Oare?
Atunci cand clacam,cand avem impresia ca nimeni nu ne intelege,cand relatia noastra oricat de esuata ar fi functioneaza dar nu asa cum ne-am dorii atat noi cat si cei din jurul nostru,mai ramane ceva de facut?As putea spune ca speranta ramane in picioare,ca acel gand „voi lupta si lucrurile se vor schimba” este un colac de salvare.....insa pana cand acest sentiment de recuperare ia nastere in noi,ne vom simtii,iar si iar...condamnati!

11 aberatii:

Anonim spunea...

condamnari in sensu ca ceilalti te iau uneori de-o partesi incep sa-ti spuna cate in luna si in stele ca "partenerul" tau e bun si asa si pe dincolo si ca nu merita sa sufere (din cauza ta, evident, doar ca nu sunt chestia asta asa in fata). Apoi dupa incheierea "conversatiei" in care tu de fapt doar ai ascultat si te-ai facut din ce in ce mai mic incepi sa te invinovatesti (desi poate nici nu e vina ta).
cineva a patit la fel. si si-a calcat pe suflet si pe toate sentimetele si a incheiat cu tot doar ca sa... nu-i mai auda pe Ei :-??
nu stiu daca are vre-o legatura cu ce ai scris tu, dar... sa zicem ca da :))

Poe spunea...

Aaaaaaaaaaaaa.... deci de-aia... aham. Aveam eu o banuiala. Pacat de el, ca pe ea stii c-as bate-o :))

deea spunea...

@pikchiu: ba da are legatura...cazurile sunt asemanatoare...numai ca in articolul meu,persoana care tot reprosa eram eu..iar bunul meu prieten,doar asculta!Oricum,am dreptate...si el stie asta,stie ca toti care ii spun sa termine cu totul,au dreptate...insa el nu vrea sa puna punct,nu vrea sa...se salveze!
@poe:Mda, "lumea se schimba si ea"...cateodata nu in bine...insa e clar:relatiile sunt cele care ne schimba,cele care ne maturizeaza si ne fac sa privim viata cu alti ochi....daca noi nu vrem sa ne maturizam..mai bine zis, "sa crestem" in aceasta viata...atunci vom suferii iar si iar!

Anonim spunea...

ah, acu am inteles... in cazul in care am zis eu era cam invers. Ei ziceau sa nu se desparta pt ca celalalt sufera. nu conta ca "cineva" suferea in relatia respectiva... deci era cam tocmai invers. ce zici tu mi se pare destul de...normal. doar ca uneori e prea greu.

hei, you blew my undercover :)

Anonim spunea...

Nu lasa nici o relatie sa te dezarmeze sa te transforme intr-o persoana de care sa nu iti placa. Incearca sa pastrezi forta puritatii care incepe cu respectul principiilor si valorilor pentru a continua cu respectul de sine :-)
Pacat ca uneori ajungem sa traim si cosmaruri din care nu ne putem extrage singuri. Pentru asta exista oameni care ne iubesc asa cum suntem chiar daca nu le impartasim la randul nostru sentimentele, oameni care ne trag la suprafata cand ne afundam prea tare in butoi.

Anonim spunea...

... :-) si cuvintele prind viata cand trec limitele frumosului ... si ochii iar stralucesc chiar daca dai din cap neincrezatoare fara sa vezi un chip ce poate inca "plange" dupa vorbe nerasarite inca ...
poate uneori visele fug... incearca sa le prinzi din urma si sa le transformi din inchipuiri in realitate

deea spunea...

@anonim:..nu imi place sa fiu altcineva doar de ochii lumii,insa se pare ca unii accepta acest lucru si nu inteleg de ce...
Oare,chiar oamenii care ne iubesc si pe care noi nu ii iubim la fel de mult ne salveaza?De ce cateodata nu am impresia asta?De ce simt ca acei oameni ne reproseaza si mai mult si ne condamna si mai mult faptul ca nu le impartasim sentimentul?
...si cateodata simt ca numai pot sa prind visele.Simt ca am terminat ceva si trebuie sa o iau de la capat...si pentru asta imi pare foarte,foarte rau!

Anonim spunea...

Bai Anonim... ca de la un anonim la altul, scuteste-ne de aberatiile tale filozofice kaci serios, m-i se face greata de fiecare data cand citesc ce scri. adika, this is a nice blog, very nice indeed, dar cand apuc sa te vad si pe tn pe aicea zau de nu m-i se apleaca. asa ca, cred ka vb in numele tuturor cand iti spun... fuck u

deea spunea...

@anonim2: nu am nimic cu anonimul/a care mai imi lasa din cand in cand comm-uri....asa ca nu trebuie sa te infurii!...stiu ca e un blog dragut si iti multumesc pentru compliment...insa anonimul/a de care ai mentionat tu chiar imi place,imi place cum scrie si ce gandeste....mi-ar placea chiar sa-l/o cunosc personal,insa nu-mi da voie...Totusi,incearca si tu sa inveti ceva din ceea ce scrie el/ea pentru ca este o persoana de admirat(cel putin in opinia mea)...asa ca te rog sa nu mai vorbesti urat cand vine vorba de anonim/a pentru ca eu chiar am inceput sa-mi doresc in fiecare zi sa vorbesc mai mult si mai mult cu el/ea....(mai degraba cred ca e o ea :P:P

Anonim spunea...

Stiu cine esti,Anonim 2 :> Scrisul e unic :> =))

Cat despre ce am zis mai sus... Retrag :) Screw both of them :-j

deea spunea...

da poe,am innteles ideea ta...dar,asta e,se pare ca "prietenul" nostru numai vrea sa ne aiba prin preajma :P:P....

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....