Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 19 aprilie 2009

Afara!

Daca iti spun sa pleci,asta ar trebuii sa faci.Daca am stabilit ca ne vom despartii,asta vom face.
Nu ma intereseaza ce vrei sa faci,nu imi pasa de tine si nici de cei care te inconjoara….ma iubesc mult prea mult pentru a te mai intretine.
Imi place viata mea asa cum e,nu am nevoie de un „sef”.Nu accepti?Nu esti capabil sa intelegi?Poate ai nevoie in continuare de parinti si de scoala,sau poate ai nevoie doar de o trezire brusca la realitate.
Sunt genul de persoana independenta si „sarita de pe fix” asa cum ma numeai adeseori.Sunt un om plin de capricii si fara rabdare.
Daca te-am inselat?De nenumarate ori.De ce nu m-ai prins?Pentru ca nu ti-a pasat.
Hai sa deschidem o usa si sa vedem cine alearga primul spre ea,cu siguranta voi fi eu.Hai sa deschidem un geam sa vedem cine se arunca primul cu capul inainte,cu siguranta voi fi eu.
Acum,de ce imi doesc cu disperare sa te vad afara?Pentru a te privii suferind,asa cum am suferit si eu timp de 3 ani de zile.
Ii multumesc mamei tale care m-a urat din totdeauna,pentru ca ne-a oprit din semnarea acelor hartii….dezastrul s-ar fi produs de 5 ori mai mare daca am fi avut o legalitate in acest „show” al nostru.
Ma comport imatur si sunt sigura ca in timp ce citesti aceste randuri,ma blestemi cu toata fiinta ta…insa nu imi mai pasa,in acest moment sunt capabila de a-ti spune un cuvant:afara!
Sa fac o intoarcere in timp si sa-mi reamintesc cum am intrat pe acea usa,cum eram fericiti si cum,exclamatia „afara!” era imposibil de silabisit.Stiu ca nu a existat magie,stiu ca au existat numai urlete si tipete in aceatsa casa,si ce ai spus tu?Ai spus ca numai aceasta locuinta a fost de vina,insa nu este asa….tu ar trebuii sa realizezi ca rautatea si furia din tine au fost rezultatul acestui gand de-al meu.
Hai sa ne spunem pe nume,hai sa ne uram pe fata….iar eu sa-ti pot repeta din nou si din nou,cuvantul:afara!
Da,e casa mea.Da,maica-ta nu a avut si nu are nici un drept sa ma urasca,insa ma bucur ca a facut-o.
Te intrebai daca sunt insarcinata?Iti era frica voi avea un copil si ca il voi indeparta de tine?Iti spun in fata….sa iti pregatesti banii pentru pensia alimentara si sa iti lasi orgoliul acasa sau in masina,pentru ca nu vei avea ocazia sa-l vezi…..si crede-ma,boule,e al tau si iti voi demonstra.
Nu ma deranjeaza ca voi avea un copil cu o jigodie ca tine,chiar ma bucura gandul ca ai reusit sa-mi lasi un singur „cadou” minunat.
Pe scurt,ramai acolo in iad,alaturi de maica-ta,pentru ca eu si „cadoul” tau,ne vom baricada unde ne este in siguranta,vom inchide bine usa si vom striga raspicat pentru ultima oara: AFARA!

19 aberatii:

Vilhelm man spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

Anonim spunea...

tu probabil ai face treaba buna daca nu ai avea atatea greseli de scriere...
in fine, e sarbatoare si trebuie sa fim buni...Sarbatori fericite!

Rotaru Adrian spunea...

De ce nu-ti dezvalui numele, anonim? Ti-e frica ca as afla cine esti?

Poe spunea...

Il lasi cu ma-sa ma? :)) Cata cruzime :))

deea spunea...

@valy: Multumesc la fel! :D
@anonim: bine frate,ca esti tu perfect...nu sunt perfectionata in domeniu,ce vrei acum,sa scriu ca Mihai Eminescu sau ce?....si buna ideea,ia zi tu cine esti...
@poe: pai da ma...si asa aia ma ura si el nu imi lua niciodata partea in fata ei,sa se duca cu,maica-sa...

Anonim spunea...

Pe blogul asta parca era vorba despre ce face si gandeste Deea nu despre cine e "anonim".
Uitati un mic detaliu, exista posibilitatea ca nu intotdeauna sa fie acelasi "anonim". De ce sa combinati voi pe urma spusele mele cu ale altor "anonimi"?
P.S.: jalnica faza cu Mihai Eminescu...

pikchiu spunea...

Frumoasa ura in cuvintele ce le-ai scris.
Observatia ce ti-a fost facuta ia-o de buna, chiar daca a fost spusa cu intentie rea sau nu. Priveste partea buna - "din greseli invatam". Si in cazu asta chiar se aplica. Chiar daca acu ti-a spus-o cu rautate, te-a ajutat. Te va ajuta. O sa vezi mai incolo, cand n-o sa mai ai greseli (sau o sa ai mult prea putine).
Povestea cu anonimii e lunga si lata. E pana la urma decizia fiecaruia sa-si dezvaluie sau nu identitatea din moment ce ne-ai dat variata de a ne semna anonimi ("o semnam si o dam anonima!" cum zicea caragiale).
O seara buna, deea! Hai ca maine iar scoala :)

Poe spunea...

@pikchiu: Noi maine nu facem scoala, slava Cerului:))

deea spunea...

@anonim: da,intr-adevar pe blog-ul acesta este vorba despre ceea ce simt si ce gandesc eu...insa nu imi place ca anumite persoane sa se pronunte intr-un anumit mod si nici macar sa dezvolte ideea lor,sau in acest caz sa-mi semnaleze greselile.
Mi-am dat seama ca anonimii sunt diferiti,si cand ma pronunt asupra unuia,asta nu inseamna ca ma pronunt asupra tuturor..
P.S:...na,acum ce sa-i fac,mai am si eu fraze jalnice...
@pikchiu: deci,ura poate fi si frumoasa...
Nu m-a deranjat foarte tare faptul ca mi-a spus ca am greseli(anonimul)...asa e,din greseli invatam,insa nu e prima oara cand primesc aceasta observatie si daca tot o primesc...bare-mi sa fiu constienta care sunt greselile precise...ca sa le pot indrepta!
Te duci maine la scoala?Hai maaaa....
@poe: norocul nostru....

pikchiu spunea...

Uite una. ("Pentru a te privii suferind" - trebe doar unu)
Hai ma... Numa eu merg la scoala? Toti prietenii mei stau acasa 8-| Si nu ar fi de mersu la scoala ci mai degraba de un referat, zece exercitii la mate, o nuvela de citit si o lectie de conspectat. Si nu pentru ca e mult ci pentru ca inca nu m-am apucat. Ah de ce n-am o mama care sa-mi semneze bilete de voie? :)) Sau care macar sa nu dea pe la scoala din cand in cand ...

deea spunea...

@pikchiu: Mah bare-mi noi de pe'aici mai stam si maine acasa....ehh,si lasa ca eu mierucuri fix in prima zi dau teza la,latina...si de mama ce sa mai zic,e si asistenta medicala si nu vrea sa-mi dea scutiri si bineinteles ca frecventeaza toate sedintele....dar lasa,ca ne facem noi mari :P:P:P si probabil o sa ne dam singuri AFARA!

pikchiu spunea...

o sa ne dam eject de la butonu rosu :))
zi buna maine (azi). profita de ea cat mai poti :))

worsakeend spunea...

felicitari deea,grozav de captivant entry :p

deea spunea...

@pikchiu: pai exact asta o sa facem si cu o rapiditatea incredibila,presupun...
profit de ziua de azi,care e cam ploioasa,dar profit yo de ea..
@worsak: mersi,mersi :D :D

bobo spunea...

de fiecare data ma uimesti cu ceea ce scrii
in alta ordine de idei, ma uitam la pozele astea de pe margine si am observat ca dl Despot are in primele doua poze acelasi hanorac, genul de hanorac de care nu pot face eu rost....

deea spunea...

@bobo: mersi mult...sunt cam dramatica in ceea ce scriu,insa partea asta imi place s-o dezvolt mai mult...
Da,se pare ca are acelasi hanorac....vrei sa-l intreb de unde si l-a luat? :)):)):))....fac pariu ca nu din Romania :P:P

Poe spunea...

Da' tu de unde stii ma ca nu e?:))

deea spunea...

@poe:IESI AFARAAA!!!
....deci,sa fim seriosi....

Poe spunea...

Taci ma cocalaro :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....