Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 14 aprilie 2009

Totata




Pe parcursul zilelor,saptamanilor si lunilor,am sesizat cum am inceput sa ma indragostesc ingrozitor de tare,de piesa "Totata".Nu imi pot explica de ce...de fapt nu pot explica nici un sentiment din mine,atunci cand vine vorba de Vita de Vie....insa de data asta,sunt chiar surprinsa,deoarece acum cateva luni,nu simteam aproape nimic pe durata acestei piese.Acum?Acum "Totata" imi inspira o libertate iesita din comunn...parca,piesa,mi-ar descrie fiecare vena,vas de sange sau ce-o mai fi,in inima mea.....si,din nou,ma simt libera,ma simt mica,iubita si simt cel mai bine nevoia de afectiune,de care tot sufar...sau poate nu,si nu-mi dau seama.
M-am gandit ca nu prea am cui sa-i dedic aceasta piesa....asadar,am sa mi-o insusesc si am s-o tin foarte aproape de mine...am sa fug,am sa evadez si am sa le transmit celor pe care ii iubesc: ca o parte din mine este totata!

14 aberatii:

worsakeend spunea...

clipul imi aminteste de un episod din serialul Dosarele x..oricum faina piesa :P

deea spunea...

:)):))....mie imi aminteste de cum fug eu la concerte si cum sunt la un pas sa ma prinda mama(cateodata)....se potriveste chiar perfect: eu caut orice mijloc posibil sa ajung la concert si mama parca e tot timpul in spatele meu,avand inn vedere ca e mentionata peste tot unde ma duc :P:P:P

bobo spunea...

mie imi place piesa mult de tot:X:X:X si trebuie sa iti dau, daca vrei si tu, un cover dupa piesa asta, suna foarte bine!

deea spunea...

@bobo: am si eu un cover acustic...l-am gasit pe youtube si are imagini de la Deva,de la prima mea deplasare....cumva e ala?Adorul cover-ul ala....:X:X

Poe spunea...

Femeie, tu scoti post-urile pe banda :))
Ar fi foarte tare daca ar scoate ei o versiune acustica a melodiei :P

bobo spunea...

e al lui shobo, da cred, pt k el e din deva si mi-a dat piesa mp3 si cred ca o ascult in fiecare zi, de mai multe ori, anyway, acum nu prea o sa mai am timp sa il ascult pe shobo, acum numai EGON!!!!

deea spunea...

@poe: hai ma ca nu scot post-urile pe banda.....postez si eu unu la 2 sau 3 zile...:P:P
...da,sa sti ca asta imi doresc de o eternitate o varianta acustica a piesei...varianta acustica by VdV
@bobo: da,aia e....Mama,tu ai si piesa mp3?Eu am numai video-ul de pe youtube...dar oricum cover-ul e genial :X

Simina spunea...

deea...auzi la fiecare concert VdV varianta acustica a piesei...:)

Poe spunea...

Simina...noi vrem varianta acustica s-o ascultam in fiecare minut din zi si noapte, nu doar la concerte :P

deea spunea...

@simina:da ascult varianta acustica a piesei la concerte,insa numai cateva secunde.....eu as vrea varianta acustica de la toata piesa....mi s-ar parea genial daca s-ar intampla asta..
@poe: point taken si la tine....sau bineinteles,pana ne plictisim..:P:P:P

bobo spunea...

pai daca vrei o sa iti trimit piesa, si mai are un cover la "praf de stele" si mult mai multe cover-uri mai gasesti pe myspace.com/madshobo.

Anca G. spunea...

mno mersi ca mi-ai adus aminte de piesa asta. oare cum de am abandonat-o?...

pikchiu spunea...

cred ca mie imi place cel mai mult. desi n-am mai ascultat demult vita.

deea spunea...

@bobo: da ii stiu myspace-ul,canta genial :X:X
....si daa,chiar te rog sa-mi trimiti piesa cu prima ocazie :P
@sunetule: cateodata mai uitam lucrurile..insa pentru asta,avem atata lume in jurul nostru ca sa ne aminteasca intotdeuna de ce e frumos sau urat!
..ma bucur ca ti-am re-amintit de aceasta piesa...
@pikchiu: mai asculta putin Vita,cine stie de ce poate sa-ti aduca aminte.....

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....