Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 17 aprilie 2009

Dintr-o Fabrica,intr-o Hala.....2 in 1

Am ajuns si la stadiul in care sa ma duc la 2 concerte intr-o singura seara....si cu toate ca am crezut ca va fi obositor si poate,putin plictisitor,lucrurile nu au stat deloc asa.
Joi,16 aprilie,am decis sa spun numai jumatate de adevar acasa,gen ca e un singur concert,si de fapt sa asist la ambele.Asadar,pe la 7 si ceva m-am vazut cu Zmonk si Gaby si am plecat spre Fabrica...insa,ne-am grabit degeaba,pentru ca in fata clubului stagnau doar cateva persoane si usa de la intrare era inchisa.Am stat,am vorbit,ne-am fatait,pe parcurs a inceput sa vina trupa,iar eu am inceput sa las mesajul "usa e...cam inchisa".
In jur de ora 9,am intrat in Fabrica.Lume?Foarte putina si foarte fara chef din cate am observat....insa,concertul scurt si plin de probleme tehnice a fost simpatic si ne-a facut sa radem destul.


Un final neasteptat si o dezamagire din partea lui Gaby si a lu' Zmonk care nu puteau venii si in Hala.Eu decisa de la inceput,sa-mi umplu seara,am vorbit cu Sorin si s-a hotarat sa plec cu duba spre Hala de muzica,loc unde nu mai fusesem niciodata pana atunci....dar care ma intriga extrem de tare.
Am iesit din club,am mai stat pe hol,iar apoi ne-am carat definitiv afara.Eu tot asteptam sa plec,iar Zmonk cu Gaby se hotarat daca sa mai mearga "o tura" sau nu.Surprinzator,vis-a-vis de mine se aflau Hefe,Bitza si Despot care se tot hotarau cum,cand,care sa plece.....si asa am fost strigata si mi s-a propus sa merg cu ei.
Am plecat spre al 2-lea concert alaturi de Hefe si Despot,iar Zmonk cu Gaby au ramas sa vorbeasca cu Vali ca sa poata venii cu duba.
Am ajuns in club....cum e Hala?E un loc foarte misto,destul de mare,plin de paturi si de butoaie pe post de mese.E genul de loc comfortabil unde ai vrea sa iti petreci fiecare noapte....si,iata cum presimt ca Hala de Muzica va devenii noul meu loc preferat din Bucuresti.
Timp de o ora si ceva,am stat intr-un pat,alaturi de Zmonk si Gaby(au ajuns si ei cu duba,pana la urma) si am tot asteptat....insa,pe la 11 am fost abandonata si am ramas singura in patul cel mare si negru.
Plictiseala deja imi fierbea nervii.....insa,norocul meu ca am fost cheamata intr-un alt pat,unde am si facut cunostinta cu 2 tipi foarte tari: Andrei si Stefan.Am mai stat ce am mai stat,am mai vorbit...pana cand,in sfarsit la 12:30 a inceput VdV.....Foarte putina lume si in Hala,atmosfera misto insa parca,necheful si betia(bineinteles) se simteau prea mult.Concert mai lung de data asta,zbenguiala mai multa si ras la fel de mult.....asadar,la sfarsitul serii am stabilit ca 2 concerte in aceiasi zi,imi provoaca multe stari de ras...ceea ce e foarte tare!
Sfarsit.Pe la 1:30.Mama?Innebunita,bineinteles...eu?Stiam ca o sa ma omoare,asadar am stat calma.Cu toate ca mi-ar mai fi placut sa mai stau si sa imi iau un la revedere asa cum se cuvine de la toata trupa,a trebuit sa ma car repede cu un taxi spre casa.
Am ajuns cu bine pe la 2:30.Mama,suparata normal...insa eu,foarte bine dispusa si cu un chef nebun de inca un concert!
In concluzie(trebuie sa trag concluzii dupa fiecare aventura de genul):
-imi pare rau ca Zmonk si Gaby au trebuit sa plece din Hala,dupa ce ajunsesra atat de bine!
-imi pare foarte bine ca i-am cunoscut pe Andrei si Stefan....
-am adorat faptul ca am putut sa rad atata,dupa marea plictiseala iniante de concert!
-ii multumesc din nou trupei ca m-a "agatat" si pe mine :D:D
-am ajuns dintr-o fabrica intr-o hala,cu o portie mare de ras dupa mine,cu ceva plictiseala si cu prieteni noi.....concertele 2 in 1 iti pot aduce mult mai multe lucruri decat ti-ai imaginat vreodata!
...si acum?Hai cu deplasarea....:X:X

8 aberatii:

pikchiu spunea...

incotro te mai poarta pasii don'soara? :)
ieri mi-am spus "screw everybody" si mi-am iesit putin din planurile facute de altii (gen mama), asta dupa o morala scurta la telefon. morala aia mi-a generat starea de "imi bag picioru, io-s proasta sau ce?". si ma bucur. am avut si eu o zi buna, cum n-am mai avut. ma bucur ca ai avut si tu una.
ps: l-ai vazut si pe hefe acu? :)) [i don't love/like him, i love/like what he's doin' :) ]

deea spunea...

@pikchiu: he he,de-abea astept sa mai plec...departe de casa,nu stiu unde inca,dar voi afla.....Ai vazut ca daca incerci sa iti iesi din planuri se intampla lucruri misto?In cazul meu,daca merg pe drumul "unde vad cu ochii!" se intampla evenimente surpinzatoare.....
...si da,am avut o zi fantastica...o seara fantastica,ma rog...
si,il stiam pe Hefe dar nu atat de bine,e genial....oricum,nu credeam ca o sa ii stiu si masina =)) =))

iuliana spunea...

ma fata, ti-am mai zis ca eu mor, da lasa ca verific cand mai sunt concerte si plec!
m-am hotarat!!!

deea spunea...

@bobo: frate,scuzeeee....dar,totusi,daca asta te ambitioneaza sa pleci,atunci e bine! :P:P:P

Poe spunea...

Hai cu deplasarea? Ok, ma apuc sa fac chiftele...la 3 sau la 4 de data asta? :))

deea spunea...

@poe:sa speram ca de data asta ma astepti direct la micul dejun,cu ceasca de cafea....:P:P:P....insa,doar speram :)):))

bobo spunea...

deea, sa citesti chestia asta http://moxxx.blogspot.com/2008/11/bal-ace-2008cafe-deko-vita-de-vie.html!

deea spunea...

@bobo: am citit,vreio sa-ti spun impresia mea?
"aoleo,saracu' ce-a mai patit...in locu' trupei eu il mai si pocneam...iar in legatura cu ce-a zis despre trupa,well,se pare ca toata lumea judeca dupa prima impresie....si asta e urat si doare!Asadar,personal,ii transmit sa se lase de organizare ca e cam pampalau pt.asta si sa se apuce sa joace golf,bare-mi asa nu se raneste..."

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....