Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 1 aprilie 2009

Pentru ca soarele straluceste!


Traim pentru a fi fericiti...
Zambim pentru a evidentia tot ceea ce simtim....
Iubim pentru a ne face viata mai frumoasa...
Uram fara motiv...
Plangem pentru a ne curata sufletul...
Vorbim pentru a fi intelesi...
Ne straduim pentru a ajunge acolo unde ne dorim...
Muncim pentru o viata mai buna....
Fugim in lume pentru ca asta ne dorim...
Ne plimbam pentru ca totul ni se pare minunat....

Avem dorinte,asteptari,suntem curajosi sau fricosi,mintim sau suntem sinceri,ne indragostim sau ne deziluzionam...si asta pentru cine?Pentru noi....si asta pentru ce?Pentru ca soarele straluceste zi de zi....insa ne trebuie un suflet plin de lumina si caldura pentru a-l putea vedea!

8 aberatii:

Poe spunea...

Sutn de acord :D Si asa de cateva zile ranjesc fara motiv :))

deea spunea...

@poe: da ma rog....si ranjetul trece la un moment dat....si atunci iti mai ramane ..soarele...

Anca G. spunea...

Da...de fapt..soarelui (şi căldurii implicit) i se pot da o mie de valenţe (bacovia e dovada)..
Eu de exemplu l-am văzut ca pe o adăugire la starea mea cea plină de draci ziele astea. Păcat de el că zâmbea chiar frumos. Mă rog, a zâmbit cu folos pentru că mi-au mai trecut o parte din draci:))

Poe spunea...

Bacovia e simbolist, adica Bacovia e un fel de Emonel...Eu acum m-as duce la romantici :))

deea spunea...

@sunetule: ai vazut?Soarele e bun,te ajuta si cu cat straluceste mai tare cu atat te simti mai bine....si chiar daca intr-o zi ploua,trebuie sa ai optimismul si speranta ca a doua zi va rasarii din nou :P:P:P
@poe: emonel pe dracu'....Bacovia e Cineva....curentul emo e un kkt...nu exista comparatie....

bobo spunea...

deea, cum a fost la constanta?
si sa stii ca tu chiar ai talent la scris!!! sa nu lasi scrisu pentru alte porcarii, chiar daca dai la jurnalism, sa nu te lasi de chestia asta... mi-ar placea ca peste ani sa cumpar o carte ce poarta semnatura ta!:)

deea spunea...

@bobo: a fost supeeer la Constanta,ca de fiecare data de altfel...am sa postez aventurile mele...
...pai dau la jurnalism sa ma perfectionez mai mult in scris....pentru ca imi doresc foarte tare sa scriu "oficial" asa!

deea spunea...

si...by the way,multumesc de compliment!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....