Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 9 aprilie 2009

Cine sunt eu?

Eu?Eu sunt Andreea,am 16 ani si sunt din Bucuresti.Sune eleva.Sunt pasionata de muzica,de filme si iubesc tot ce are legatura cu ideile,modul de a gandii,relatiile si viata fiintei umane.Sunt credula si imi pasa de prea multe lucruri.Sunt orgolioasa si misc muntii din loc pentru a-mi indeplinii orice dorinta.Imi place sa scriu si sa visez.Iubesc persoanele de la care pot invata ceva si care ma asculta.Nu sunt curajoasa,sunt plina de temeri.....duc lipsa de rabdare.Cred in povestile cu final fericit si in oameni.Am sperante ca orice vis poate devenii realitate,daca lupti si esti optimist.Urasc lumea care calca in picioare si care isi bate joc de sentimentele altora.Iubesc marea pentru ca acolo ma pot regasii in totalitate.Imi iubesc prietenii si ii inlocuiesc cu familia mare si fericita pe care nu am avut-o niciodata.Sunt indragostita de viata si de imprevizibilitatea acesteia.Iubesc Vita de Vie pentru ca sunt oameni speciali carora le pasa.
Sunt un om mic intr-o lume mare,plina de pericole si provocari.Sunt mandra de mine asa cum sunt...si traiesc cu multa lumina si speranta in suflet!
Cine sunt eu?Sunt tot ce mi-as fi dorit vreodata!

12 aberatii:

worsakeend spunea...

cred k entry-ul acesta ar fi bun pt profil:P

bobo spunea...

...nu cred ca duci lipsa de rabdare... asta-i singurul meu comentariu:p

Poe spunea...

Iti zic eu ca ai curaj...Deja,Pitesti,Buzau,Cluj...
Sa nu te schimbi niciodata! Esti geniala asa cum esti! Habar n-ai cat ma consider de norocoasa ca esti prietena mea >:D< Oamenii ca tine sunt trimisi de Dumnezeu ca sa lumineze viata persoanelor pe care le intalnesc. Cei ce nu stiu sa pretuiasca prietenia ta sunt ori retardati, ori... retardati :))

deea spunea...

@worsak: da,si eu m-am gandit la asta...numai ca e cam lung si cu siguranta va ocupa toata bara din dreapta....:P:P....dar lasa,e bine ca se poate citii si asa :D
@bobo: mah cateodata duc lipsa de rabdare si incep sa tip,sa zbier si sa fac urat...acum depinde si de momente...
@poe: Doamne Poe,in acest moment,dupa ce am citit si comm-ul tau....deja sunt topita,sunt pe jos,ma culegi cu farasul....deci azi am avut o zi care m-a topit pur si simplu....am avut o zi care mi-a "explicat" cum sunt de fapt in realitate si ce pot transmite.....lucruri pe care eu inainte nu le putem intelege,si nici macar observa la mine!
...eu ce sa mai zic in legatura cu tine?Cine draq ma mai primea pe mine la 3 dim in casa,mai imi dadea si sa mananc si ma mai tinea si a doua zi pana tarziu.....deci,aici sunt no comment....nu am cuvinte...

pikchiu spunea...

imi pare bine de cunostinta! :)

deea spunea...

@pikchiu: si mie imi pare foarte,foarte bine de cunostinta...chiar ma bucur enorm ca te stiu,bare-mi asa de la departare!

bobo spunea...

deea, poe chiar are dreptate, asa simt si eu, cu toate ca nu te cunosc personal...ai lipici, nu gluma...:*:*
dar mi-ar placea sa te cunosc, cine stie cand, poate ne vom intalni la vreun concert vdv...Sper!!!!

deea spunea...

@bobo: stiu faza cu lipiciul....am o "forta magnetica" de a ma atasa foarte rapid de oameni,asa am fost de mica...si poate de-aia mama a devenit asa fricoasa,pentru ca are impresia ca toata lumea e rea si vrea sa-mi faca mie rau...ma rog,e mama :-@
....stai linistita ca ne vom cunoaste,daca nu la un concert VdV,la o cafea suta la suta...vara asta am de gand sa trec prin Deva....si in cazul meu,este necesar doar sa-mi propun,ca restul se intampla :P:P

Honey spunea...

Cel mai bun lucru care ti se poate intampla in viata este sa o cunosti pe Deea. :))
Si te admir extrem de mult pentru ca esti multumita de tine inaintea celorlalti.
Mi-as dori sa fiu si eu asa. :)

bobo spunea...

de abia astept! sa ma anunti doar cand si unde! ...deci cafea?...hmmm...bine, si la un suc si la ce vrei tu! ar fi chiat tare daca s-ar intaampla de ziua mea, 14 august, adica... atunci am avea motive mai multe, fie si pentru o cafea!

deea spunea...

@honey: si tu poti sa fi multumita de tine....trebuie doar sa inveti sa te iubesti mai mult...nici eu inainte nu ma iubeam foarte tare,dar de la un anumit timp am invatat sa ma iubesc,sa lupt pentru mine si pentru cine si ceea ce iubesc...
...crede-ma fiecare poate face acest lucru,trebuie doar sa isi propuna...
...si iti multumesc pentru prima fraza...in ultimele zile inima mea a inceput sa creasca din ce in ce mai mult...
@bobo: bine ca stiu si cand e ziua ta...ai grija,cine stie ce se poate intampla,atunci,sau oricat de curand :P:P:P

bobo spunea...

imi plac surprizele:D:D:D
de ce nu esti pe mess?

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....