Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 22 aprilie 2009

Valoarea unei vieti




Cand un foarte bun prieten,tot imi fredona versurile piesei de mai sus,intr-o seara acest lucru m-a intrigat si am descoperit vestita piesa...
De ce imi place?Nu neaparat pentru ca mai ascult Parazitii din cand in cand,ci pentru ca imi reaminteste de simpla mea deviza dupa care ma ghidez in viata,si anume: Traieste clipa!
....si da,versurile sunt adevarate,si da nimeni nu prea stie care este valoarea unei vieti...sau ma insel si unii stiu?....cert este ca trebuie sa te bucuri de viata si pentru un moment sa lasi totul de-o parte,pentru ca poti sa....mori oricum si oriunde!

8 aberatii:

Poe spunea...

Tru':> Daca mor acum inecata cu o aluna? Mananci mai spre seara coliva :> :))

Poe spunea...

Si ti-am zis ca scoti post-urile pe banda:))

deea spunea...

@poe: acum nu mi-e pofta de coliva....deci nu pleci nicaieri...
...pai scot posturile pe banda ca ma plictisesc de alea vechi...
...aaa,da nu m-ai intrebat cine imi fredona versurile piesei...:P:P:P sti?sti?

Poe spunea...

Andrei sau Mirel?:)) Cred ca Andrei :)) 90% sunt sigura :))

deea spunea...

Il vezi pe Mirel fredonand Parazitii?Normal ca e "Pa,Andrei!"....:P:P:P

Diem. spunea...

te sustin, deea . :D

bobo spunea...

cred ca piesa asta e preferata mea de la Parazitii, chiar daca majoritatea sunt preferatele mele, dar asta le intrece pe toate!

deea spunea...

@diem: mersi...asta e adevarul si sper ca multi sa ia exemplu,daca nu din mesajul piesei poate din vorbele altora :P:P
@bobo: daaa e geniala,eu am descoperit-o de curand....insa cum am auzit-o completa m-a fascinat...

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....