Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 6 aprilie 2009

Mare,plaja.....Vita!


Acum cateva luni,eram in extaz cand ma gandeam la faptul ca voi pleca la Costinesti,unde voi avea parte de "mare,plaja...Vita!".Nu am reusit sa plec vara trecuta,cand era cald si frumos si puteam sa ma bucur din plin de toate cele 3 aspecte,insa am reusit sa plec acum,cand era frig si batea vantul....insa totusi,am avut parte de mare,de plaja si bineinteles,de Vita.
Sambata,4 aprilie,am decis sa plec singura la Constanta si sa ma descurc(avand in vedere ca Zmonk si Gaby nu au mai putut venii,din motive aiurea,pe care acum nu mai vreau sa mi le amintesc)...asadar,am lasat acasa mesajul ca "sunt in excursie" si ca ma intorc duminica seara(partea asta a fost cam complicata).La 9:20 eram in tren spre mare.Am mers vreo 5 ore,acompaniata de mp3 si de o carte.Ajunsa in Constanta,am mers tot inainte,pe drumul "unde vezi cu ochii" si am vorbit ceva vreme cu Zmonky la telefon.Mi-am facut un plan: mai intai gasesc clubul,apoi stau pe plaja si pierd vremea....insa,planul meu a luat diferite intorsaturi ciudate.De ce?Pentru ca nimeni nu stia unde se afla clubul...asadar,a trebuit sa merg de nebuna prin oras,fara directie.Am gasit marea,m-am plimbat pe mal,am facut poze si nu ma mai interesa ca batea vantul sau nu.M-am asezat de 3 ori pe aceiasi bordura,am baut cateva cutii de Red Bull(de data asta am pierdut numarul) si ma rugam la toti sfintii sa mi se intample o minune.
Dupa 2 ore si un pic,am gasit clubul,datorita unei doamne de la un chiosc care m-a indrumat bine.Ajunsa acolo,pe la 3 si ceva,m-am asezat pe alta bordura si am privit noul peisaj,apoi m-am ratacit a 4000 oara pe alte si alte stradute.Am zacut pe o banca,cu o cafea si cu o revista,iar apoi m-am mai fatait prin oras.
In jur de ora 5 si ceva,am intrat in club.Cum e La Taclale?Foarte mic,foarte inghesuit si fara aerisire(mi-a ajuns aerisirea din Cluj,gata mi-am facut pofta).Am stat la probele de sunet,apoi iarasi am coborat pe plaja.
Concertul era programat la 8:30,insa m-am gandit ca va incepe mult mai tarziu.....insa nu,a inceput in jur de 9 si un pic,asadar,m-am intors exact la timp,ca sa raman blocata la intrare,ca nu avem bilet(da, in Constanta,la concertele VdV trebuie sa iti cumperi bilet cu o saptamana inainte...de ce?Cam astea sunt procedurile).Logic,normal si firesc ca fara bilet nu puteai sa intrii si nici nu mai puteai sa platesti la intrare,deoarece clubul era extra full si mai era si mic pe deasupra.Nu am reusit sa dau de Sorin la telefon(cum naiba sa dau de el,daca deja se auzea inceputul de la Vina?),insa cu chiu cu vai,am intrat.
Mi-a luat cam 2 min. sa ajung in fata scenei.Mi-a mai luat 1 min sa ma dezbrac,sa-mi arunc ghiozdanul pe jos si hainele,iar apoi?Apoi a inceput extazul.A inceput pogo,a inceput nebunia si s-a declansat lipsa de aer si dorinta de a bea apa.
Totul a fost fantastic,lume foarte de treaba si foarte nebuna.Eu?Eu am supravietuit,m-am bagat la pogo si nu prea am fost pe jos...decat la inceput cand nu puteam sa imi iau pozitia de aparare din cauza ghiozdanului de pe jos....si doar un inceput a fost suficient ca sa ma umplu putin de vanatai.M-am simtit excelent,am fost mai in forta ca niciodata..si fata de B52 unde fusesem intr-o stare de liniste si plina de emotii.....aici am simtit cum fiecare particica din mine pulseaza la modul maxim.
Final.Dupa 2 bisuri.Am reusit sa ma desfasor:adica sa beau apa si sa ma schimb(eram,ca si cum iesisem de la dus),apoi m-am asezat pe jos si am asteptat sa plec acasa cu duba(multumesc Vali!).
Din nou,socoteala mea de-acasa nu s-a potrivit cu ce-a din targ.De ce?Pentru ca aveam planuit,sa ajung in Bucuresti in jur de 8 sau 9 si sa ma duc la Poe....insa la 3 dimineata eram ajunsa si tremurand de frig,in Pta.Unirii.Am sunat-o pe Poe,si am putut sa ma duc la ea,asadar pe la 3:30,trezindu-i toata casa din somn,am poposit si eu in zona.
Duminica m-am trezit pe la 10,inca moarta de somn.Eram intr-o mare dilema caci trebuia sa ma intorc acasa pe la 6 sau 7....dar,nu mi-am facut griji.M-am vazut cu my boyfriend,apoi m-am plimbat cu Poe prin oras....iar la 7 si ceva am ajuns acasa dupa mii de cutii de Red Bull si vre-o 3 pachete de tigari consumate.
Intr-adevar am avut parte de putina plictiseala iar apoi de o stare de somnolenta ingrozitoare,insa am vizitata Constanta care este un oras foarte misto,am stat pe plaja si am vazut marea,am fost la un concert Vita(fara aerisire) care a fost incendiar si care m-a transformat intr-un bulgare mare de enrgie....iar in final,am facut rost de pana,de poster...iar cel mai important,am facut rost de alte si alte amintiri pline de magie!

17 aberatii:

bobo spunea...

foarte fain te-ai distrat, eu nu renunt la ideea mea, scrie o carte cu titlul "aventurile deeei". am citit si parca am trait si eu ce ai trait tu! esti foarte norocoasa sa stii!! eu nici macar nu am avut curaj sa le cer un autograf, iar tu il poti suna pe Sorin cand vrei, si te mai si duci cu duba lor acasa!!! daca ai stii cat te invidiez!!!
imi pare rau ca nu a mai gasit-o aia pe verisoara ei, macar nu erai singura! am sunat toata noaptea prieteni ca sa-i intreb daca au ceva cunostinte prin Constanta, dar nu am gasit nimic:(

bobo spunea...

aaa, si apropo citeste articolu asta: http://www.muzicabuna.ro/stiri/cel-mai-mare-festival-rock--va-scoate-din-case-peste-70000-de-romani.html sper sa ne intalnim acolo! asta nu mai ratez eu!

Poe spunea...

Ora 3... Suna telu'..."Ce pana mea sa-i fac ma? Ca vad ca suna :| Eh, inchid, sigur nu e important..." =))
Genial :x ca in vremurile bune :x Esti binevenita oricand la mine acasa :D >:D<

Andrei spunea...

Bobo, nu te-ai saturat de lins in cur???!!!

bobo spunea...

frate, habar nu am cine esti, si se pare ca nu ma cunosti.. eu niciodata nu ma dau pe langa cineva doar asa de dragu de a fi prin preajma, si daca te referi cumva la chestia cu sunatu de prieteni, te inseli amarnic!!! eu am incercat sa o ajut, bine?? niciodata nu o sa lingusez pe cineva ca sa fiu bagata in seama!!!

deea spunea...

@bobo: e buna ideea cu cartea...chiar ar iesii ceva misto...si chestia cu relatia eu-trupa,asta s-a intamplat in timp,tin minte ca la al 2-lea concert am stat o ora sa ma gandesc daca sa ma duc sa ii cer autograf lui Adrian sau nu,imi era foarte aiurea..dar pe parcurs lucrurile s-au schimbat,trebuie doar sa ai ocazii si sa fugi foarteee repede dupa ele.
Ma bucur mult de tot ca iti place cum scriu si oricum iti multumesc ca ai incercat sa ma ajuti....sincer,de-abea astept sa prind o ocazie ca sa te cunosc,imi doresc mult de tot...iar in ceea ce-l priveste pe acest Andrei,nici eu n-am idee cine e,dar,da-l dracu'!
@Poe: mda,Poe....sa sti ca eu inca ma simt aiurea ca am stat asa pe capul tau,mai ales ca am venit la ora aia...dar nu aveam ce sa fac.Oricum,iti multumesc din toata inima pt.gazduire si de-asemenea multumesc ca ai raspuns dracu' la telefonul ala o data..(si,nororc ca am mai avut si eu credit)

Simina spunea...

"aaa...tu nu ai venit cu ei?...pai de ce iti faci probleme...intra"...deasta e bine cateodata sa mai lasi de la tine..si "daca vrei vreodata sa-mi iei ceva dulce, ca sa nu bajbai printre rafturi..deastea sa-mi iei"

Poe spunea...

Andrei... esti acelasi din schema "pa, andrei!"? Daca da...esti genial :))

deea spunea...

@simina: mersi....acum mi-e pofta de caramele de-alea :((.....ma duc sa bajbai prin benzinanrii :)):))
@poe: ce faci mah?tu ii iei apararea lui Andrei asta in loc sa ii iei apararea saracei bobo?....hmmm
...daca totusi esti "pa,andrei!".....iti mai zic si eu o data "pa andrei!"

pikchiu spunea...

iar ai plecat, ma? bine ca esti bine :). stii, marea e mai frumoasa cand e vant si soare "rece". ai grija de tine. mereu.

bobo spunea...

...mda saracutza de mine...stii apreciez faptul ca imi iei apararea, poate merit, poate nu, ce mai conteaza acum, saracu' de el si-a spus si el parerea...asta e, fiecare cu parerea lui....

deea spunea...

@pikchiu: da maaa,iar am plecat....nu ma pot vindeca,cred ca sunt dependenta :P:P.....sa sti ca ai dreptate in legatura cu marea,iti transmite altceva cand e mai frig afara,asa cand e soare, e mare pt.toata lumea....
@bobo: normal ca meriti....lasa-l pe andrei si lasa-i pe toti ceilalti care isi exprima parerea intr-un mod violent....sunt oameni care nu au un vocabular civilizat si care nu se pot exprima in alt fel!

Poe spunea...

Ma, eu ii iau apararea lui bobo...dar...fata in fata cu andrei:> stii doar cat "ne iubim" noi :>:D

deea spunea...

da,poe,dar poate nu e acelasi andrei.....cine stie?

di em spunea...

m-am hotarat . fac rost de bani si pelc si eu undeva !:x

di em spunea...

plec* :">

deea spunea...

@di em: daca asta iti doresti din tot sufletul si asta simti ca trebuie sa faci...pleaca...Insa,sa iti spun ceva foarte important: o data ce ai plecat nu te mai intorci din drum pentru nimic in lume si nu incerca sa iti faci planuri pentru ca totul va fi in zadar,lasa-te purtata de vant si cel mai important,lasa-te purtata de ceea ce simti! :D:D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....