Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 16 august 2009

In ultima vreme...

Pentru ca nu am mai relatat de mult ce mi s-a mai intamplat in ultimele zile,luni,din viata….o data cu ultima mea aventura,m-am gandit ca este cazul sa mai astern pe hartie cate o minciuna,o distractie sau niste rasete.
Dupa ce m-am intors de la Targu Mures,am stagnat ceva vreme acasa,alaturi de multele amintiri „furate” de’acolo si de populatia cunoscuta ce mai stagna prin capitala.
Nu au trecut multe zile,pana cand m-am hotarat sa mai „joc” o ultima carte in relatia „eu-formatie”(probabil,se intelege).Asadar,iata ca intr-o duminica seara am luat-o pe Poe,si pline de chef de facut misto,am poposit in El grande comandante,club de care m-am indragostit inca din prima seara de big opening.Atac de panica?Sa fim seriosi:)) :))… bere,bere,salitos?La greu….iar,intr-un final,am iesit din club moarta de la pogo si foarte multumita de haosul care a fost creat(da,sunt rea si razbunatoare...).
Dupa concertul de „nu-mi pasa”…chiar dupa o saptamana de atunci,am ajuns si in Suburbia(tot cu Poe..la naiba!) de care imi era foarte dor….si am facut ca descreierata pe Luna Amara(care by the way,canta chiar dragut),Dekadens si inca o trupa,a carui nume imi scapa acum.Seara foarte tare,atmosfera si mai tare,dat din cap la greu….si un final tot cu facut misto din orice chestie…(oare eu si Poe ne-am gasit un nou hobby?Sau il aveam de mult dar de-abea acum am facut cunostinta cu el?Hmmm…)
Next week,pentru ca nu puteam sta locului(…si acum n-ai ce-i face,m-am obisnuit sa tot plec) m-am gandit sa parasesc Bucurestiul de care sunt satula pana peste cap si sa ma duc in…Craiova,by myself.Zis si facut.Joi am plecat spre Craiova,unde era planuit sa ma intalnesc cu un amic,pe care il cunoscusem anul trecut in timp ce muream de plictiseala,prin Olanesti.Cum a fost sederea mea in Craiova intr-un final?M-am plimbat de nebuna tot orasul,am asistat la un concert al copiilor si am intrat intr-o stare de disperare,cand mi-am dat seama ca acel amic de-al meu nu va mai aparea si ca am ramas singura la 12 noaptea intr-un oras necunoscut.Intr-un final,am dat 140 de lei pe o camera de hotel nenorocita,unde am avut intimitatea de a injura si de a arunca cu lucrurile in toate directiile si unde mi-am dat seama ca mica mea calatorie mi-a adus in fata ochilor 2 aspecte importante ale firii mele…si anume: inauntrul meu inca mai zace un sentiment aparte,de a fi alaturi de mama,de tata,chiar si de bunica…sentiment care a dat navala peste mine,in timp ce priveam toti copiii mici alaturi de familiile lor….iar cel de-al 2-lea aspect,a fost extazul si fericirea pe care am simtit-o in timp ce mancam o inghetata si in timp ce ma plimbam ca o nebuna si faceam poze pe cele cateva stradute ale Craiovei,ca si cum as fi vizitat Parisul,nu un mic orasel….ceea ce m-a facut sa realizez,ca tot ceea ce-am vazut pana acum in materie de orase,am vazut aproape cu ochii inchisi,fiind concentrata doar pe concertul respectiv si nu pe simplele adieri de vant din acel loc necunoscut.
Unde am fost in ultima vreme?La concerte,prin Craiova si la magazin(Zarrrra)…iar acum?Acum stagnez putin acasa,pana cand alte si alte aventuri vor da navala peste mine!

2 aberatii:

Poe spunea...

Tin'te tare, vine vama! =))

deea spunea...

ho ho ho....sa vina o data! :D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....