Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 3 august 2009

Trezeste-ma!


Poate ca fug,poate ca mi-e frica,poate ca nu pot sa respir si sa imi aduc aminte…atunci,trezeste-ma!
Nu dorm,dar visez,mi-e dor si nu pot sa stau departe,vreau din ce in ce mai mult din acel extaz dar stiu ca ma „droghez” fara sa vreau…atunci,trezeste-ma!
Tip,urlu de durere si nu ma pot oprii..dar incerc.Pune-ma la colt,ineaca-ma intr-o mare a realitatii si…trezeste-ma!
Actionez din instinct,poate dion orgoliu…ce faci?Ma lasi asa?Nu.Iubeste-ma si…trezeste-ma!
Nu ma impac cu ideea,nu rationez ce e bine pentru sufletul meu sau poate ca nu vreau,atunci…trezeste-ma!
Te-as manca din priviri,te-as ucide pentru tot ceea ce-ai facut,dar nu pot,nu vreau si acum ar fi timpul sa ma trezesti!
Sunt in mijlocul unor urlete,le aud,le simt si le opresc,daca nu fac bine…trezeste-ma!
M-am plictisit,m-am calmat si incerc sa-mi revin.Sunt intr-un „sevraj”.Ma vezi,aproape,murind in fata ochilor tai?Atunci…trezeste-ma!
….si acum sunt treaza!...si e cel mai bine asa…

3 aberatii:

Poe spunea...

Vesnic, aceeasi sursa de inspiratie... Nu crezi ca ar fi momentul sa o mai schimbi? Altfel "sevrajul" ar putea tine la nesfarsit...

worsakeend spunea...

spune-mi ce fumezi vreau si eu sa ma gandesc la altceva :P

deea spunea...

@poe: nu,nu am sa schimb nimic....daca asta simt,asta scriu...asa ma manifest,asa dau afara totul din mine...scrrind chestiile astea si facand ce fac in rest :P:P
@worsak: :)):))...fumez de toate..:)):))....Doar incearca sa te gandesti la altceva...sa vezi ca intr-un final o sa reusesti :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....