Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 12 august 2009

Straight face :|:| ....wtf???



....pur si simplu nu ma pot exprima in cuvinte.... :|:|:|

11 aberatii:

worsakeend spunea...

e vb de un arbitru celebru,poate cel mai bun care a fost vreodata..pierre luigi collina,or smth :P

de chel vorbesc

iuliana spunea...

hey, io nu pot vedea poza:(:(:( ma simt aiurea sa nu stiu despre ce e vb aici... cineva sa imi povesteasca si mie

Poe spunea...

Aaaa...e anu' 2009?:))

Andreea spunea...

inteleg de ce straight face.pt ca spune "pt oameni inteligenti" si tu te simti pe dinafara?

deea spunea...

@worsak:hmmm....orikuim,yo ma refeream la cine prezinta emisiunea...
@bobo: e vorba de o emisiune pe care o prezinta Sorin de la VdV...
@poe: cred ca e 2012 :)):)):))
@andreea: ha,ha,ha,ha...
...Nu,draga mea,nu ma simt pe dinafara,ci am ramas straight face pentru ca pur si simplu nu mi-a venit sa cred cine prezinta emisiunea....de ce trebuie sa fi rautacioasa,sa sti ca intelegeam opinia ta(oricare ar fi ea...),si daca imi spuneai intr-un mod frumos si civilizat!

Poe spunea...

Auzi...da' omu' ala e facut din ciocolata? sau ce?:))

iuliana spunea...

aaa, am vazut emisiunea, pacat ca nu vad imaginea, sa stiu despre ce e vb... da sincer, nu inteleg nimic din ce zic ei acolo... l-am vazut si pe viziru, parrca jucau si golf... ma roog, singurele lucruri pe care le-am inteles au fost :"motor", "carburator" si... "masina...

Poe spunea...

Ah, deci e un promotor mai..cu fite?:)) =))

iuliana spunea...

nu prea cred ca e un fel de promotor, pentru ca saptamana viitoare o sa fie vorba de piscine si alte prostii... nu stiu despre ce e vb, important e cine prezinta:D:D

deea spunea...

@bobo: deci de fiecare data e vorba de altceva si discuta cu altcineva....da,am prins ideea....
@poe: totusi cred ca emisiunea e un fel de "barfa la cafea"...doar ca barfa trateaza un singur subiect,precis!

Poe spunea...

Barfele noastre sunt muuult mai interesante =))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....