Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 5 august 2009

Reprofilare

Nu m-am trezit,asa ca nu ma bagati prea mult in seama.Ce-am facut in ultimele nopti ale vietii mele?Am stat de veghe alaturi de…multe pachete de tigari si de numeroase sticle de vin si de whisky( de cea mai buna calitate,de mentionat).
Unde si cum s-a intamplat?La el,pe podeaua bucatariei…da,el,acel tip de care am povestit ultima oara,care mi se parea bun si cumsecade,ala de l-am cunoscut la receptia lu’ peste de la hotel…ei bine,tipul era klumea la prima vedere,pentru ca atunci cand am ajuns(in sfarsit..dupa lupte seculare…mi se parea mie ceva in neinregula la capitolul asta) la etapa „hai sa ne-o tragem!” era….muci!
Am plecat in noaptea aia de la el,plangand de furie si am ajuns acasa,intrebandu-ma de ce dracu’ am atata ghinion?Iata ca ieri am ajuns la o concluzie: sunt cam brambura si de’aia lucrurile merg asa cum merg….Deci,l-am sunat pe tata si i-am povestit…si m-a facut proasta si a zis sa incep sa schimb ceva daca mai vreau sa supravietuiesc cumva pe acest Pamant.Pai ce pana mea sa schimb?Eeee,ce ma enerveaza pe mine cel mai mult: locul de munca…..Asa ca mi-am bagat picioarele si i-am spus sefei ca ma duc dracu’,asa ca sa faca bine sa caute o proasta mai proasta decat mine pe care s-o manevreze(cat de cat) si care sa o streseze la maxim,asa cum binevoiam sa fac eu.Normal ca scorpia a ramas muta…nu a avut nici macar curajul sa-mi dea cererea de „la revedere,drum bun!” in mana…a trebuit s-o iau eu de la „scumpa” mea secretara care avea un zambet talamb pe fata..si probabil pe care inca il mai are( sa dea…cine sa dea…sa vina o manegerita de 4000 de ori mai a dracu’ decat mine care sa nu-ti ceara tigari si cafea…ci sa te puna,mai bine,sa ii faci cumparaturile pentru toata luna,din banii tai…).
Asadar,iata-ma:fara job,fara bani,fara o alta pereche noua de pantofi si cu inca o aventura de tot kkt-ul,in spate…Ma gandeam,totusi,ca maica-mea poate a avut dreptate cand a zis ca sunt blestemata(sau un bullshit de genu’)… de bunica-mea sau de sora-sa sau de dracu’ cine stie cine…dar,am realizat ca I don’t give a fuck,nu-mi mai pasa frate…asa…am dat-o’n bara,situatia mea arata cam belita,si ce?O sa ma descurc cumva,asa cum am facut-o de fiecare data….
Pai….pana la urma,acum am sa plec pentru ceva vreme.Ma duc intr-o pestera sau intr-un shit din asta,ca am auzit ca face bine la creier,si ramai,cica,numai tu cu gandurile tale,departe de casa…plec cu ultimele „hartii” din portofel,da’i naibii de bani…si pana la urma,cine stie,poate imi vine vre-o idee pana ma intorc si am sa devin mare bogatasa(mama,ce casa o sa am…si cate perechi de pantofi!!!).
So,ma car….so,m-am reprofilat…nu stiu inca pe ce sistem,insa cert este ca am parte in sfarsit de „acea” reprofilare…la naiba!

4 aberatii:

Poe spunea...

Baaaa, nasol ca era praf la "hai sa ne-o tragem" :))

deea spunea...

@poe: lasa,data viitoare o sa se descurce ea mai bine....de fapt o sa invete care si cum sta treaba :P:P

Poe spunea...

Ma nene, da' de ce e asa pustiu blogu' tau? :))

deea spunea...

e lumea in vacanta :P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....