Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 8 august 2009

Mai vreau o tura....



M-a apucat azi dimineata agonia,asadar,am asternut-o pe hartie...
...O tura de ce se intampla mai sus in videoclip....o tura de "Take me to the hospital"+ altele....o tura de mers cu trenu' ore intregi...si as mai vrea....again and again Prodigy si rupere de oase!
....traiesc din amintiri?Poate....dar ce conteaza cand sunt cele mai misto amintiri... :P:P

a?a?a?Cine ma insoteste la anu',la Cokelive?La tot festivalul,nu asa....a?a?

4 aberatii:

Poe spunea...

Daca ai rulota... sau macar un cort amarat...Mergem la TINE la tara la anu'! =))

deea spunea...

de cort se face rost...:P:P...nu e asta problema...

Ank spunea...

Eu am fost anul asta la TOT festivalul Peninsula si a fost super! si daca si la anul se preconizeaza nume mari pe afise, i'll be there!!
Hei Deea, poate ne vedem la Tuborg Green Fest in Buc!
Tot Ank ;)

deea spunea...

@ank: wow,daca stiam ca esti la peninsula te cautam....iti dadeam intalnire la standul cu jeleuri(era preferatu meu...)....si da voi fi la Tuborg Green Fest,chiar am de gand sa merg in fiecare zi de festival...so,daca ma vezi,zguduie-ma ca sa te vad si yo :D:D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....