Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 17 august 2009

United States of Tara!




De la "Sex and the city" incoace(poveste pe care inca o ador),nu am mai intalnit un serial care sa ma inebuneasca in asa hal si care sa ma faca sa pierd nopti intregi vizionandu-l de mii si mii de ori.
Cum am descoperit "United States of Tara"?Simplu: citind o cronica despre el si vizionand cateva episoade pe HBO.De ce a avut un asa mare impact asupra mea?Pur si simplu,pentru ca(din nou) comicul este imbinat cu drama,cu dragostea si cu lectiile de viata...iar cand vine vorba de asa ceva,raman gura casca de fiecare data.
O poveste simpla,un scenariu de exceptie,actori foarte buni si o morala foarte folositoare,oricui...cam asa as putea descrie "United States of Tara"....(restul?E in promo-ul de mai sus) si cam asa as putea sugera vizionarea serialului!

7 aberatii:

Poe spunea...

Cum dracu' sa nu scrii si pe blog de el...ar fi fost culmea :))

deea spunea...

da poe,stiu ca deja te-ai saturat de el...da e genial frate..bare-mi ia episodul pilot si uita-te...atunci cand ai nervi mai ales :P:P

Poe spunea...

Nu cred ca m-ar ajuta prea mult :))

iuliana spunea...

hmm, iar am ramas in urma cu filmele...

deea spunea...

@poe: ba da...te-ar ajuta...belive me :D
@bobo: nu ai ramas in urma,serialul de-abea a inceput sa se difuzeze...il poti urmarii pe HBO vineri seara sau poti sa iei episodul pilot ca sa te prinzi cam cum sta treaba....oricum,crede-ma e foarte bine facut,foarte bine jucat si foarte folositor in viata! :D
...daca e sa te uiti la el,sa-mi spui apoi ce parere ai(proasta sau buna)...

Poe spunea...

Ma, tu zici ca e vorba de o tipa cu personalitati multiple. Tu esti genu' ala de tipa...in schimb eu aud voci...si nu-s din capu' meu :)) Asa ca nu, nu cred ca ma ajuta :))

deea spunea...

@poe: da,e vorba de o tipa cu 3 personalitati bonus...ca sa zic asa,insa serialul nu se bazeaza doar pe caracterul personalitatilor ei...e mai mult decat atat....
....si nu are nici o legatura cu vocile,si nici cu mine....bare-mi incearca sa te uiti! :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....