Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 7 septembrie 2008

2 in 1......Buzau+Bucuresti.....amestec de stari sufletesti!!

Am plecat,vineri 5 septembrie spre Buzau....in sfarsit..dupa faza cu marea era tot de ce aveam nevoie.M-am vazut cu Bogdana si am asteptat pe,peron cu nerabdare sa apara Cosmina cu care am tot comunicat pe mess dupa concertul din Pitesti.
Peronul full,vine personalul,vine Cosmina.....ne urcam in tren,ceea ce a fost bine....adica a fost bine ca am mai avut loc sa ne urcam.
Timp de 2 ore si ceva am stat in picioare pe culoarul Personalului care era plin de alte zeci de mii de persoane,iar mai apoi am gasit 3 locuri libere si am mai inchis ochii,fiind constiente ca nu prea o sa avem cand sa dormim.
Am avut mici pile in aceasta aventura..adica Poe care a vorbit cu un tip Dany din Buzau care mi-a comunicat ca voi fi asteptata la gara de o amica de-a lui, Andreea,innebunita dupa Despot.In tren lucrurile au luat alta intorsatura si am aflat ca vom fi asteptate de alta tipa,al carui nume nu il stiam pe moment,prietena cu aceasta Andree.Foarte ciudat.....dar foarte bine intr-un final.
Am ajuns pe la 4 si ceva in Buzau si ne-am intalnit cu persoana necunoscuta...adica,Raluca,o tipa foarte de treaba care ne-a dus pana la Serbarile Timisoreana si ne-a explicat si unde sa stam noaptea.
Ne-am asezat la masa,doar noi 4.A inceput Vita cu probele de sunet..ne-a facut Despot cu mana(mda,trebuie sa mentionez acest lucru de fiecare data ca sa ma simt bine..),iar dupa ceva timp,s-au strans o gramda de tipi foarte tari la masa noastra.


Am vorbit si am ras o groaza cu ei,imi pare extrem de bine ca am cunoscut o gasca atat de misto si am stabilit sa ne mai vedem.
La concert,atmosfera super tare....bine,este si normal ca la 8:30 am fugit printre blocuri sa vorbesc cu mama la telefon,sa o calmez ca sa nu ma mai deranjeze pe timpul celor 90 de minte de VITA......sau mai mult.
La sfarsit ne-am inghesuit sa luam autografe...parca nu puteam sa luam si in alta zi :)):)) iar eu cu Bogdana am facut cunostinta cu Alex-fan Cezar,un tip foarte foarte tare(numai de persoane tari am dat la Buzau...mai revin :)) ).....dar totodata care ne-a dat si o veste ce ne-a socat si ne-a facut sa ne inecam amarul intr-o sticla de apa minerala aproape toata noaptea "Andreea(impresara) numai e cu Vita!".....si uite asa mai aveam putin si incepeam sa plangem!
Am fost nevoite pentru prima oara sa refuzam oferta "duba rosie"...si am refuzat-o intr-un mod foarte brutal dar a trebuit.....gata,numai puteam sa abuzam atata de VdV.....da ce e asta?Ne-au adoptat ei?...eee..am vrea noi :)):)):))


Pe la 12 si ceva eram trista si fara vlaga intr-un pub din Buzau alaturi de Bogdana,Cosmina si un sfert din marea gasca.Lumea a inceput sa plece,insa noi pana la 5:30 trebuia sa stam...la draq cu trenurile astea.George,prietenul Ralucai,foarte dragut ne-a chemat sa stam la el acasa pana plecam si cam asta am si facut.Am dormit 2 ore si la 4 am tulit-o spre gara.
Cum e Buzaul?E un oras micut cu multe stradute intortocheate,in opinia mea,unde lumea e foarte de treaba(acum daca mai sunt si specimene....suntem in Romania, totusi),lucrurile nu sunt atat de scumpe si concertele iti inspira o stare de spirit pe care ai vrea sa o ai toata viata.
Ce se mai intampla in Buzau?Pai trenurile au intarzieri de 45 de minute,si de aceea eu si fetele am facut frigul in gara.
Intr-un final,dupa multe cutii de Red Bull,cu o satisfactie enorma dar si cu o tristete in suflet am ajuns,cu acceleratul la 8:30 in Bucuresti.
Cat timp Cosmina a ramas in gara ca sa ia persoanlul de Pitesti(as fi ramas cu ea dar ma omora mama),eu si Bogdana am mers incet,picand de somn pe strada catre casa.
Pe la 9 si ceva eram home,mi-am facut un dus,am ascuns toate dovezile posibile si am plecat la cumparaturi(nu mi-am dorit eu dar ii promisesm mamei).
Am ajuns acasa la 2 dupa-amiaza si am mai dormit 2 ore,dupa care la 6 si ceva am plecat spre Tineretului la concert....din nou.
Da,eram moarta de somn,nemancata dar cu o doza de red bull in sange impresionanta(ar trebuii sa ma angajez la ei).
Exceptand ciorile de pe acolo...totul a fost perfect,Despot a cantat la chitara fara 2 corzi,eu am dat din cap de acum trebuie sa mi-l tin cu mana sa nu-mi pice...iar la final a venit povestea cu autorizatia pe care trupa o depasise de mult...dar nu a mai contat si basul si cu toba mare a venit automat peste noi.
Am plecat pe fuga de la concert si am ajuns acasa in jur de 11 si ceva,Poe a intrat in mici belele..partial din cauza mea,dar sa speram ca totul va fi bine.
In concluzie(ca deja v-am plictisit),am dormit in 48 de ore vre-o 4 ore,m-am indragostit de Buzau,inca sunt in soc de faptul ca Andreea numai e cu trupa(GOOOOD :((:((:(( ) si pe zi ce trece imi dau seama ca nu sunt dependenta de energizante,de cofeina si alte tampenii....sunt dependenta de Vita de Vie,atat de muzica lor cat si de ei ca persoane.
LUV VdV cu fiecare particica din mine....:X:X..si imi place!

19 aberatii:

Poe spunea...

Mda...a dracu' cioara se tot freca de mine...Si ala cu vinu' si mireasa lui a fost cireasa dupa tort la capitolul "retardati din Romania" :) Si acum gatul meu e teapan...ca mi-am zburat singura aseara perna in somn k idioata :)) Si stai calma,s-au rezolvat problemele...for now :) Febra DESPOTica a cuprins Bucurestiul...nu iar,ci din nou :)) [pe asta am scos-o aseara in timp ce ma holbam la tavan,ca aia k lesbienele si gay :> :)) ]

Poe spunea...

de pe tort*,ma scuzati...se vede ca imi pica dovleacul :))

deea spunea...

MAI VREEEEEAU...vreau Buzau.....vreau Bucuresti si cel mai important o vreau pe Andreea inapoi....deci daca nu era vestea asta de kkt....eram cea mai fericita persoana de pe acest Pamant,totul in afara de aceasta veste a fost GENIAL!!!...la draq :(((:((

bogdana spunea...

Concerte...unde TREBUIE NEAPARAT sa ajung!!

* Pauza..deocamdata

pauza. VITZOpauza.
hai ma ca a iesit perfect as zice la buzau. dar la faza cu duba am avut si noi o reactie de tot cacatu, cine stie ce crede acum :))
trecuse atata timp de la un concert vita, acum se simte supradoza :x.

bogdana spunea...

iar in legatura cu Andreea...tare amara a fost apa aia minerala :(

Anonim spunea...

Genial concertul (scurt, dar genial) - cel din Bucuresti ca la Buzau nu am ajuns:(
Si apropo de cioara, mi-a ramas in minte o replica: "Domnu, va rog frumos, puteti sa nu va mai frecati de mine?" :)))). Foarte dragut:))

Anca G. spunea...

Wow..la Buzău :(((...bineînţeles, după ce am turbat o lună jumate închisă acolo acum e concert..şi ce concert!!! Lua-l-ar dracu de timp :(((
Mă bucur că v-aţi simţit bine..şi că n-am pus foc la temelii Buzăului cum am vrut... :">:">

Poe spunea...

andreea m: Pai ce era sa-i zic?Mi-era ca-mi trage una :)) Si asa cred ca am luat raie de la el :))

Anonim spunea...

Aaa..Tu ai zis? :)))
Intotdeauna tre sa existe un cocalar de-asta gen cioara sa iti strice cheful! Sper sa nu fi luat raie si daca da, spor la dezintoxicare!:)) Kiddin' :D

deea spunea...

@lemons:..mai vreau o supradoza..numai suport....lasa ca e pauza scurta,cel putin asta sper.
TREBUIE sa o vedem pe Andreea,azi am fost in depresie cateva ore...nici daca pleca mama nu reactionam asa :((
@andreea m: nu mai conteaza cocalarii suntem la Vita,ce draq....apropo foarte draguta poza ta cu Despot,pe mine m-a grabit Poe si nu am mai avut timp sa stau la poza...dar exista o data viitoare :P:P
@sunetule: lasa Buzaul asa cum e,mai am nevoie de el,cel putin de gasca de acolo,lasa ca tu ai fost la galati la tine acolo,si yo vroiam sa ajung,mai ales sa te cunosc dar la draq nu am avut cum...data viitoare,don't worry
Concluzie: VITAAAAAAAAA...I'M ADDICTED!!!!

Anca G. spunea...

:)) ok, pentru tine, promit ca-l las in pace

Poe spunea...

Bai Duda,crezi ca yo nu vroiam poza? :)) Da' il stii pe Hitler....vorba ta,data viitoare! :))[cand o mai fi si asta...]

deea spunea...

Poe,la mine o sa fie curand..imi sty deviza "Vita sa fie orunde ca vin si yo dupa ei"....tu o sa mai ai mult de asteptat ;)) :P:P:P

Anonim spunea...

prin ardeal nu te plimba fugitu' de-acasa? :D

deea spunea...

Eeee...nu se stie niciodata,pe unde o sa mai ajung :P:P:P

ana G. spunea...

atunci te astept si prin mijlocu' ardealului :P :)

deea spunea...

Mijlocu ardealului...hmm..mai exact?Am fost prin Deva,insa doar atat de prin zona aia cu toate ca maica-mea se trage de acolo :)):)):))

Anonim spunea...

targu mures. adica...nu chiar. eu stau intre targu mures si cluj :)) hell with that. mereu zic asa. adica "sigur nu ai auzit"...
pai, mai exact exact, ludus. :))

deea spunea...

mama...si a fost concert VdV in Targu Mures,numai ca de aici pana acolo nu am tren direct....hmmm,cluj parca e mai accesibil...in timpul scolii e mai usor sa fug de'acasa,deci poate trec si pe acolo :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....