Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 2 septembrie 2008

Daca....

...in timp am invatat sa cred,sa inteleg si sa sper in continuare....
Daca toate astea ar avea un rost poate ca as mai vrea sa stau de vorba cu cineva..
Daca nu m-as afla intr-o continuua cadere probabil ca m-as mai putea linistii cu ajutorul cuiva...
Daca te-ai obosii sa ma cauti,nu conteaza prin ce mijloace,poate m-as intoarce si te-as putea zarii
Daca s-ar oprii ploaia si soarele ar rasarii,nu mi-as mai uda viata,gandurile....
Daca toate astea ar avea un sfarsit,nu am mai rade,nu am mai suferii...nimic nu ar mai avea nici un rost
Daca ceata s-ar retrage si as putea vedea limpede in fata mea,as plange...
Daca timpul m-ar lovii si mi-ar deschide ochii...oare cum as proceda?
Daca as putea sa schimb trecutul,sa-mi croiesc drumul catre viitor si sa sterg prezentul...as fi mai fericita?
Daca fiecare intrebare,fiecare gand si fiecare problema ar avea un raspuns.....am mai putea numii tot acest circ...viata?


P.S: Nu dorm noptile,beau multe cafele si cutii de Red Bull,ma fatai prin Bucuresti fara directie si multe fraze imi bantuie capul!...HELL YEEEEEEAH!!

8 aberatii:

Poe spunea...

Se vede ca nu dormi noaptea...ai niste ganduri...ar trebui sa nu te mai culci daca asta iese :> Totusi,sper sa nu ajungi ca autoarea aia si sa stai printre prostituate...si asa transexuali sunt la tot pasul :>

deea spunea...

mah...deci clar,numai dorm noptile....deci tot ce iese bunaciune din capul meu iese pe la ore gen 3 sau 4....da'l draq de somn....arta conteaza :)):))

Anonim spunea...

hey girl :* vezi ca ti-am dat leapsa din nou :D

deea spunea...

Hey Dalia,am sa-l postez cand o sa mai am o zi libera de la impartitul pliantelor.Don't worry :P:P :*:*

Anonim spunea...

e deep chestia aia de mai sus :P

worsakeend spunea...

cand totul se darama in jurul tau,aminteste-ti sa nu-ti para rau..aminteste-ti ce iti spun acum,o sa ramanem doar poze inr-un album,spune cantecul...trieste viata,a doua nu avem :)

Anonim spunea...

daca iti zic ca ti-am mai dat o leapsa ma strangi de gat? :))

deea spunea...

ma relaxez dalia,o sa fac 2 in 1....:P:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....