Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 22 septembrie 2008

Undeva,vis-a-vis...de mine...

De ce ma aflu aici?De ce ma sufoc?De ce nu pot sa gandesc?De ce mai traiesc asa?
A sunat...si nu,nu e 6 dimineata,doar mi se pare.....nu ma uit in jur,nu ma uit nici macar, sa vad cine respira in sufletul meu.Nu,nu este iubitul meu,de acest lucru sunt sigura.Nu,nu e mama,numai am 5 ani sa dorm cu ea in pat.
Nu vreau sa ma uit pe jos,nu vreau sa vad mii de haine aruncate,sticle de vin sparte sau pachete de tigari goale.
Ma ridic din pat si simt cum cineva sau ceva ma trage inapoi.Nu ma intorc.Imi e frica sa ma uit.Nu vreau sa stiu,sa aud,sa simt.Vreau sa plec.
Orele au trecut,de-asta sunt sigura.Nu ma ridic de pe podeaua din baie pentru ca stiu ca un necunoscut este in casa mea.Un necunoscut cu care,probabil m-am imbatat,am dansat si m-am culcat(LA MINE IN CASA) cu o seara in urma.
Printre crapaturile usii vad cum secundarul ceasului se misca....foartee incet.
9:30-am deschis ochii si inca sunt pe podeaua baii mele,simt o briza usoara...a venit toamna...Aud o bubuitura puternica si imi dau seama ca necunoscutul a plecat de la mine din casa.
Ultima sticla de bere e goala....acum,este aruncata pe jos alaturi de alte sticle pe care probabil le-am baut in noaptea respectiva.
Nu aud telefonul,nu vreau sa-l aud,nu vreau sa-l caut......dintr-o data aud o voce „Nu ma intereseaza ce faci,unde esti sau in patul cui esti..ai 15 minute sa ajungi la birou!”
Da,este scorpia care imi face viata un si mai mare calvar decat este.
Nu ma ridic din pat cu toate ca as vrea....cearceafurile inca imi miros a „noapte nebuna”.
12:13-calc pe chistoace de tigari,nu le strang.Sunt imbracata dar inca zac pe fotoliu si imi fumez ultima tigara.Nu mai am scrumiera si nici vin.
Nu,nu am 17 ani sa fiu o adolescenta batuta in cap,nici 40 sa fiu o femeie ciudata si plina de probleme sentimentale.De fapt,in ultima vreme nici numai stiu ce varsta am.....sunt vis-a-vis de 24 si departe de 35.

Clasificare?Ce darcu’ e aia?Arunc cu toate si de undeva,din fundul biroului se aud tipete.Imi iau ochelarii de soare si am plecat.
14:02-Un tip ma ia de mana pe strada,imi spune ca ma cunoaste.Sunt mahmura,fara chef de nimic si plina de nervi „Serios?Probabil ai trecut prin patul meu intr-o zi!”.Traversez strada.

Nu conteaza ora,nu pot sa realizez cat este ceasul.Aud din nou zgomote si voci....o voce se aude chiar din spatele meu „te rog raspunde la telefon,imi fac griji pentru tine...ai ajuns aseara acasa?Raspunde!!”

Am strans totul de pe jos si acum fac mizerie.....iar.In casa nu bate soarele,dar am inceput sa vad lumea numai prin intermediul ochelariilor de soare pe care mi s-au dus toti banii de luna trecuta.

Cineva intra la mine in casa ca in camera de hotel.Se apropie de mine si ma saruta pe gat.Ma intorc,il vad.E cel mai libidinos tip dintre toti pe care i-am cunoscut.Ies pe usa.Da,a ramas la mine in casa....nu ma intereseaza.

22:09-Intr-o statie de autobuz.Un cersetor e in dreapta mea si probabil se simte in largul sau alaturi de mine.
Atunci am realizat,de ce mai traiesc asa....pentru ca vreau,pentru ca nu ma straduiesc sa schimb nimic,pentru ca sunt singura.
S-a dus tigara si cutia de bere.....plec.Nu stiu unde...probabil in acelasi pat unde un alt dezastru ma asteapta.

A doua zi nenorocita:
8:02-Ma dezlipesc de un EL.
-Tu,chiar ai o viata....
-Nu,am reguli simple de distrugere a vietii......sterge-o din casa mea!!

(c) Andreea

8 aberatii:

Poe spunea...

Nu e continuare la "Cifre",nu? E tare oricum :X Si pune dracului drepturile alea de autor odata! :))

deea spunea...

Nu e continuarea....a fost un gand fulgerator...se pare ca prin minte imi trec numai povesti cu oameni distrusi...rectific,cu mine intr-un viitor,distrusa!
AJUTA-MA LA DRAQ CU DREPTURILE ALEA,STI CA NU MA PRICEP,PRAJITURICO!!

Poe spunea...

Prajiturica...Ok...intra si tu pe mess in seara asta si tanti Prajiturica iti explica! Ia uite,mai si rimeaza! =))

Anonim spunea...

imi place finalu'? esti la profil uman? sau doar o pasiune la scris si mult talent? :)

Anonim spunea...

fara primu "?" :))

deea spunea...

a?a?..unde am gresit :)):))

Anonim spunea...

nu, eu am gresit :)) nu trebuia "?" la "imi place finalu" :)))

deea spunea...

aaa...e cu skepsis...multumesc,si mie imi place finalul :)):))...eee imi place tot...oare de ce?=)) =))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....