Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 9 septembrie 2008

Cand cineva pleaca....


...de ce liber?..in opinia mea,se potriveste foarte bine cu Andreea :X:X:X si de acum va devenii piesa care imi va amintii in permanenta de ea :X


Acum cateva zile am trait si eu sentimentul de tristete cand am aflat ca o persoana foarte draga mie,de care ma atasasem atat de tare in doar cateva luni,a plecat.
Din fericire nu a plecat departe,a ramas la cateva „statii” de mine,dar s-a sters dintr-un grup pe care eu il iubesc foarte mult.De ce?Ei bine,nu stiu de ce inca,si imi este teama sa si aflu,cu toate ca imaginile frumoase ce mi-au ramas in minte ma tot bantuie si striga dupa un raspuns.
Cu ceva timp in urma am cazut intr-o depresie din care nu mai imi puteam revenii.Fiind genul de persoana care tine totul in ea,mi-a fost mult mai greu sa ma manifest...sa urlu,sa plang,sa mor cu amintirile in suflet....insa,am reusit si aceasta performanta si am explodat in cel mai ciudat mod posibil,fara sa vreau,fara sa gandesc.
Cum s-au intamplat toate aceste lucruri?O data cu iubirea mea platonica,o data cu al 2-lea concert cand am vazut-o,o data cu blogul ei si cu fugitul meu de-acasa.Si asa,am descoperit cat ajutor poti primii de la cineva pe care de-abea il cunosti si ca pe acest Pamant exista si persoane speciale ca ea.
In acest mod,am realizat ce ia nastere in noi,oamenii,atunci cand suntem constienti ca cineva drag noua a plecat si ca exista posibilitatea sa il mai vedem peste multe zile,luni,ani.....nu se stie exact....Se naste un sentiment de regret pe care numai in acest mod il putem simtii cu adevarat,se naste o deceptie si simtim cum inima incepe sa ne bata din ce in ce mai tare si nu putem face nimic ca s-o oprim.
Nu am sa gandesc negativ si nu am sa ma axez pe ideea ca nu o sa-mi mai revad „persoana plecata”,insa multa vreme o sa am intiparit in minte faptul ca lucrurile s-au schimbat si ca nimic nu va mai fi ca inainte.Da,recunosc,schimbarea doare,mai ales atunci cand nu poti face nimic sa opresti acest lucru.
Numai vad pe nimeni in stanga sau in dreapta unei scene si chiar daca va aparea cineva,intr-un final....acel cineva nu va mai fi Andreea! :X:X:X

8 aberatii:

Poe spunea...

Nu iar...te implor nu iar! Am innebunit cu depresia asta a ta...Dudo ,care esti tu duda,n-a murit...D'oh! Scoate-o la o cafea,la o prajitura,ea inca mai exista...asta daca nu ne papa maine gaurica! =))

deea spunea...

Stiu ca n-a murit.....DA' NUMAI E CU VITA.....YO MA OBISNUISEM ASA....EA-VITA....plus k nu o s-o mai vad de multe ori pe luna....si e ciudat la concerte :((:((...

bogdana spunea...

am planuri daca mor maine. daca in gaura neagra va mai exista totusi viata si atunci toti oamenii de pe Pamant se vor strange impreuna si vom fi in sfarsit toti uniti? cu ocazia asta ai putea sa o revezi pe Andreea, pe care oricum o putem revedea oricand are ea timp liber. asa ca hai sa ne gandim numai la bine, pt ca totul va fi bine.
cat despre clip, ai observat cat de tare am urlat toate in seara aia? :x
ce bine ma simt cand ne auzim numai noi si ii acoperim pe ceilalti :)). cat despre ultima parte a clipului, o ador !:x

deea spunea...

Stiuuu,foarte tare clipu....normal k ne auzim,doar suntem "cei mai cuminti fani"...in aparenta...si loiali pana la moarte....
Bogdana,yo de timpul liber neexistent al Andreei ma tem si de adevarul crunt pe care vreau dar nu vreau sa-l aflu....
Buna asta cu gaura neagra,buna...:)):))

Anca G. spunea...

Îi urez mult succes pe mai departe...să sperăm că a făcut o alegere bună, indiferent care a fost motivul..şi că o să-i fie mai bine de acum inainte...

deea spunea...

Motivul asta necunoscut ma roade.....poate ca o sa fie mai bine sau poate nu,oricum pentru mine va fi ciudat pentru ceva vreme....:(:(

Poe spunea...

Aku ii esti datoare prajituricii mele :>

deea spunea...

Fiti-ar prajitura de ras,,,o sa raman cu sechele...stresanto :)):)),yo am pus suflet in post-ul asta sti cum eram in ziua aia si in urmatoarele(ma rog) si tu imi zici de prajitura ta :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....