Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 14 septembrie 2008

Don't forget this holiday!

Imi repet de cateva zile aceasta fraza "Andreea,don't forget this holiday!".....de ce?Poate ca nu a fost cea mai reusita vacanta dintre toate,poate nu am avut suficienti bani sau suficient noroc sa ma duc peste tot unde as fi vrut,insa am facut o gramada de lucruri noi,m-am aventurat in cele mai minunate locuri si m-am mai redescoperit putin cate putin.
Vacanta mea nu a inceput din iunie,a inceput din mai cand am fugit pentru prima oara de acasa la Deva alaturi de my boyfriend.Am trecut prin multe,insa ne-am reintors intregi acasa.
In iunie am vizitat Targoviste si mi-a placut la nebunie,m-am indragostit de orasul acesta.
La inceputul lunii iulie am ajuns cu greu la Pitesti iar urmatoarea zi am plecat in graba la Timisoara ca mai apoi sa ajung in Bocsa unde dainuiesc rudele mele.
La sfarsitul lunii am fost la Metallica,unde am fost plouata,am inghetat de firg,dar m-am si distrat pe cinste!
In august,mi-am strans catrafusele si am plecat cu Poe la Olanesti.Ne-am certat,ne-am batut,am ras...iar la final am ajuns happy acasa.
M-am apucat de impartit pliante si am mai cunoscut cate ceva din Bucuresti,iar dupa tentativa esuata de a pleca la mare,la Costinesti,la Vita,mi-am strans iarasi bagajelul si am plecat in septembrie la Buzau,unde am cunoscut lume minunata si unde am aflat si cea mai trista veste din ultimele luni.
Ce credeti.....am terminat?Normal ca nu,doar sunt Andreea,spune-mi ca plec si dusa sunt.
Pe 12 septembrie am plecat in Vama.....yeeeeee....mare :X:X.Timp frumos nu prea a fost,insa am avut timp de o baie scurta,de dans la Stuf pe plaja alaturi de Mada(datorita ei am fost) si de gasca de fete tari din liceu,de plimbari si de distractie.
M-am intors cu o zi inainte de inceperea scolii,adica azi,14 septembrie si am ajuns la concluzia ca nu regret nimic din ce am facut,nu regert nici o escapada de acasa,nici o minciuna,nici o cearta sau bataie...pentru ca toate au avut rostul lor vacanta asta,toate m-au "invatat" cate ceva....si chiar daca nu am fost atat de norocoasa sa plec prin alte tari,am fost norocoasa ca am ramas in permanenta aproape de ceea ce iubesc cel mai mult pe lumea asta:prietenii mei si Vita de Vie :X:X
Acum,sunt convinsa ca nu am sa uit niciodata aceste luni minunate,am sa-mi amintesc mereu de tot ceea ce am facut...si da,mi-am dat seama ca sunt un om care se multumeste cu ce are,cu toate ca neg cu tot dinadinsul acest lucru.
Incep scoala multumita si cu mult chef de viata!!

13 aberatii:

bogdana spunea...

dupa ce am citit post-ul tau si m-am gandit la tot ce am facut vara asta, parca mi-a revenit si mie cheful de viata si parca privesc ceva mai entuziasmata inceperea scolii.
prin cate am trecut 8->. abia astept vara viitoare. daca mai e si la anul timisoareana cu vita mergem ,da? deja mi-e dor de o noapte alba prin cine stie ce oras :x :x
ma bucur ca in final ai ajuns asa cum voiai tu la mare >:D<

deea spunea...

Eeee,vezi Bogdana,daca te mai gandesti ca sunt si nu stiu cate concerte Vita in Bucuresti in lunile in care suntem la scoala...parca ti se mai lumineaza viata :P:P:P
Da,mah am ajuns si in Vama,am stat putin,dar a fost mare,am intrat in apa :D:D....
La anu' vreau sa rup serbarile Timisoreana....3?Doar 3?:O:O:O....la anu' jumate' din orase pe putin.....nu se mai discuta acest subiect :P:P:P
Miss Tragoviste,Pitesti,Buzau....:((:((:((.....prea tareeeee...:((:((

botzo spunea...

sper ca fiind 12 septembrie n-ai avut parte de atatia cocalari cum am avut eu in cele 2 dati cand am fost in vama...10 zile (doar atat:(( ) mi-am petrecut anu asta acolo si jumate din ele au fost umbrite (la propriu si la figurat) de aceste specimene.
@lemons: deja te gandesti la vara viitoare...vacanta mea o sa-nceapa abia cand o sa va plcitisiti voi de-a voastra...bac+admitere...here i come

bogdana spunea...

@ Deea: am inteles, sa traiti! pun la ciorap de pe acum! :D
@botzo : vreau sa par si eu optimista dar nu prea imi iese ;))...

deea spunea...

Botzo,cocalari au mai fost in Vama,ca de', nu scapa omul asa usor de ei,insa nu erau foarte multi si daca aveai ce face,cateodata uitai de existenta lor :P:P
Wow,nasol cu urmatoarea vacanta....oricum,bafta la bac si la admitere :P:P:P

Poe spunea...

Ma bucur ca te-ai distrat in Vama...uite ca mai sunt si copii norocosi pe lumea asta :P Nasol ca a fost urat :(( S-a deschis ceva mai rau ca gaura neagra: Scoala :(( Voi aveti manuale macar?:)) Ca noi n-avem de niciunele =))

Anonim spunea...

succes la scoala si in noile escapade :D

deea spunea...

@Poe:da avem manuale,insa nu avem orar....mai bine,nu facem ore :P:P
@pikchiu:succes si tie la scoala si sa dea Domnu' sa imi iasa bine si urmatoarele escapade :P:P

Anca G. spunea...

succes la scoala! ...şi la concerte ;))

Poe spunea...

And by the way...cand mai ai nevoie de acoperire,cum a fost la Tragoviste,parca :-??,give me a call. (^_^)

deea spunea...

Da,Poe,normal ca am sa mai apelez la tine....sunt cam profitoare la faza asta...dar trebuie sa ies curata din toate incurcaturile in care ma bag.
Multumesc de ajutor! :*:*

botzo spunea...

@deea: mersi mult de "urari"...momentan sunt chill, dar morcovu va intra din ce in ce mai adanc in...gaura neagra:))

bilete avion spania spunea...

si mie imi place orasul Targoviste :)

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....