Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 19 septembrie 2008

Povestea din spate...

Ascunsa unde nimeni nu poate gasii.Respirand printr-o crapatura de 2/2 si rugandu-ma ca aceasta zi sa se sfarseasca cu un razboi sau cu o apocalipsa.

Clanta usii este bruscata...si de-aici incepe povestea...din spate...din spatele usii mele....Ma crispez si ma blochez in baie,unde ma ghemuiesc in cada,lasand apa cea rece sa ma inghete....sa-mi inghete atat corpul cat si sufletul.

Clanta inceteaza sa mai faca zgomot,insa in spatele celor 4 pereti care ma protejeaza zi de zi,aud tipete,lovituri si cuvinte care ma fac sa ma scufund intr-o mare de temeri.

Deschid usa si fug.Sunt ghemuita dedesubtul scarilor si numai am puetere sa vorbesc,sa plang,sa respir.

Simt doar peretele rece din spatele meu si vad haine aruncate,rupte,patate de sange si tipete care se axeaza pe un singur cuvant:NU.

O mana ma trage de picior si ma scoate afara din ascunzatoarea mea.Nu era numai unu,erau mai multi.Sunt traumatizata si numai am curaj sa ma lupt cu el.Bluza imi este desfacuta cu un cutit.....dar cutitul ajunge in mana mea si fara sa vreau ajunge in gatul lui.Sunt o criminala.

Pret de cateva minute toti cei din jurul meu raman socati si se opresc din actul scarbos pe care il incepusera.

In spatele meu simt o prezenta care ma urmareste.Nu ma uit inapoi,nu ajut pe nimeni...fug.

Ajung nicaieri si ma urasc.Nu plang.

Tot ceea ce s-a petrecut intr-o cladire unde toata lumea se cunostea cu toata lumea,nu ma mai intereseaza.

Sunt o fiinta muritoare.Sunt o persoana care nu este in stare sa moara pentru cei pe care ii iubeste.Sunt o criminala.Sunt o fugara si in spatele meu sunt.....tot eu.

Ma privesc la persoana a 3-a in timp ce merg....nicaieri.Cea din fata mea este o persoana patata de frica.

Un politist se apropie de mine,ma vede disperata si fara vlaga.

Cunosc acea privire libidinoasa.Acea privire care ma face sa omor.Ma zmucesc din mana lui si o iau la fuga.

Da,sunt plina de frica,de ura.Inca simt cutitul in mana mea si mi-as dorii sa pot omora in continuare.

Se intampla apropae in fiecare zi,cu toate ca peretii galbeni ai cladirii nu sugereaza aceste fapte...insa,in spatele lor....traiesti un cosmar!



(c) Andreea

4 aberatii:

Anca G. spunea...

foarte mişto scrii...ar trebui să-ţi pui drepturi de autor pe blog...sau măcar să le aduni undeva să nu se piardă..

deea spunea...

Mersi sunetule :*:*...as pune drepturi de autor daca as sty cum :P:P
..tot ce scriu adun...am un folder plin...foarte plin cu tot ceea ce am scris :P:P...iti dai seama ca nu e tot publicat pe blog,mi-ar trebuii vre-o 3 bloguri daca ar fi asa :P:P

Poe spunea...

Deci acesta este vestitul viol...MA,e bun.Era si mai bun cu detaliile de rigoare :)) Kidding :D De ce nu pui si restul "operelor" tale? Fa-ti inca 3 bloguri daca e nevoie! :))

deea spunea...

L-am facut mai light poe,are subintelesuri,tot ce scriu are subintelesuri.Prima oara arata altfel,insa a suferit schimbari majore.
Unele din "operele" mele sunt bine plasate in folderul din calc.meu si nu trebuie sa se miste de acolo,altele se vor misca si vor aparea cu timpul,don't worry!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....