Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 27 septembrie 2008

Open club "El grande comandante"!


Pe 26 septembrie a avut loc deschiderea clubului "El grande comandante".De ce am fost si eu pe acolo?Logic,normal si firesc,a fost concert Vita de Vie :X:X.
Dupa ce joi nu am binevoit sa merg la scoala pentru ca m-am vazut cu Andreea(mi-a trecut depresia si a fost extra-mega-superb),vineri nu aveam nici atat,chef sa stau 7 ore inchisa intre 4 pereti si apoi sa ma car pana la concert,asa ca am facut ce stiu eu mai bine si cam ce am practicat toata saptamana:am chiulit.
In jur de 6 si ceva,alaturi de Zmonky,m-am intalnit cu Bogdana(si ea trecuse prin multe in acea zi) in fata clubului si am binevoit sa intram inauntru sa investigam.Totul era un dezastru,clubul inca era in constructie,barmanii se tot fataiau si ne tot dadeau afara..asa ca am iesit si am stat cateva minute pe o banca.
Dupa ce s-a mai plimbat si Pupe pe acolo,am intrat si noi dupa el,am coborat la primul subsol si am inceput sa facem poze.Am vorbit cu Sorin,m-am intalnit si am vorbit cu Alex(fan Cezar) si cand am coborat la subsolul 2 sa stam la probele de sunet care aveau loc intr-un alt complet dezastru,am fost date afara din nou(am o atractie pentru locurile de unde sunt data afara cu brutalitate).
Am asteptat cuminti la subsolul 1(da,clubul are 2 subsoluri) pana cand a venit Miruna.Am baut,am mai ras iar apoi ne-am carat jos sa prindem loc in primul rand(normal).
Trupa din deschidere se evaporase,asa ca Vita a inceput sa cante in jur de 9 si ceva,ceea ce a fost ideal,pentru ca am ajuns si eu la o ora convenabila acasa.
Lume multa,lume cunoscuta si mai multa,bodyguarzi mari si enervanti ca la fiecare concert,probleme cu microfoanele si bass-ul aproape ca de obicei,insa ce a fost in plus de data asta?....lipsa scenei..si uite asa atat noi cat si Vita eram in sfrasit la "acelasi etaj"(va dati seama cat de aproape am stat de,Despot? :X...sa numai mentionez de stativ :)) ).


Cu tot cu pauza de cateva minute din lipsa bass-ului,concertul a fost bestial.Am avut si camera sa filmez,sa fac poze,nebunii beti din spatele meu au inceput un pogo la care m-am alaturat pana a venit namila aia de om sa se ia de noi,iar conversatia dintre trupa si public a fost cea mai fantastica de pana acum.
La final,complet hipnotizata,dupa ce m-am tarat pe jos sa "fur" un playlist,m-am dus cu Bogdana sa ii semneze Despot ghiozdanul,iar eu cu Zmonky sa facem alta poza cu EL,dar de data asta aveam si tricourile cu VdV pe care ni le-am procurat acum 2 saptamani:
EU:-putem sa facem poza?
Despot:-Da' numai avem?
EU:-ba da...da' noi facem album!

Dupa poza:

Despot:-da' pot sa va fac si eu o poza cu telefonul meu de cacat?
Noi: SOC,SOC,SOC...-daaa,sigur!
Despot:-nu se vede nimic,dar stiu ca sunteti voi!

Dupa asemenea conversatie si dupa alte poze cu Cezar si Andrei(eu am fost fotograful pentru ca numai eram in stare de nimic)....am urcat sus si am iesit afara!
Am plecat spre casa,cu Zmonky si Adina,iar Bogdana cu Miki(care a aparut pana la urma) au plecat de acolo cu un taxi foarte asigurat de..mine..bine,mai mult de mama.
Pe la 12 si ceva am ajuns acasa,mi-am lipit playlistul pe perete si afisul care anunta conncertul,pe care mi l-a procurat Zmonky de nu stiu unde,iar apoi mi-am descarcat pozele geniale de acolo.
Am adormit cu minunata conversatie in cap,cu amintirea pogo-ului si cu numaratul zilelor pana pe 4 octombrie.....cateodata ma gandesc cat de monotona ar fi fost viata mea fara VdV(aoleo,groaznic!!).

5 aberatii:

Anonim spunea...

frumos ce scrii tu pe aici:). Nici nu ma asteptam sa fie altfel.
Have fun pe 4... si pt mine! :)):-<

deea spunea...

Daaa...mersi mult :P:P:P...nu te panica andreea,vine si randul tau :P:P:P

bogdana spunea...

hai sa nu ne gandim ce-ar fi fost, ci doar CE ESTE! :x
a fost geniala toata seara si acum vine si 4 octombire :x!

Poe spunea...

Oh God,here she goes again...Clubul asta zici a e buncarul lui Hitler daca are 2 subsoluri :)) Namila aia era smechera baaa...vroia si el sa faca pogo,dar nu stia ce pretext sa bage...las' ca stie Poe :-$

deea spunea...

@lemons: da ai mare dreptate...mama...sambata :X:X
@poe: daca facea namila un pogo,ieseam afara din club prin perete...sau,stai ca nu se putea...probabil ma arunca in sus si ieseam prin ambele tavane :P:P:P

Urasc namilele astea,le-as rupe gatu' :D:D..mai sunt si prosti pe deasupra,parca distrugeam localu...:-@

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....