Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 24 septembrie 2008

2 Lepse..ca nu am mai facut de mult!

Dalia,mi-a trimis leapsa...din nou :P:P:P...cu toate ca nu iau toate lepsele ei...imi e atat de lene sa scriu cateodata(iarta-ma)...asta m-a lasat masca!
Hai sa enumar si eu cele 5 vedete cu care m-as culca...top 5,pardon!

1.Este evident...cea mai ascunsa dorinta a mea...va dati seama imediat.Pe cine iubesc eu cel mai mult?...hmmm..greu :)):))

2.Brendan Fraser

3.Shia Labeouf

4.Hugh Jackman

5.Keanu Reeves

Da,da..sunt modesta :)):)


A doua leapsa,care este foarte draguta de altfel,are legatura cu 5 cuvinte care te reprezinta cel mai bine.In cazul meu:

1.Nebuna

2.ras isteric

3.calatorii

4.concerte

5.vorbarie multa

Cam pe'aici ma regasesc eu!!

Dau leapsa mai departe la: Poe,Sunetul mai tare,bogdana,zmonky si cine mai vrea sa ia!

5 aberatii:

Poe spunea...

Scarbis mic:)) Mi le dai pe amandoua?:>

deea spunea...

Normal poe....joaca-te si tu ca de-aia ai blog :)):))

Anca G. spunea...

thanks, thanks..promit ca le fac :-"

bogdana spunea...

la inceput nu stiam cine e Shia Labeouf iar dupa nume imi parea fata si incepusem sa trag alarma, dar pe urma am dat search pe gugal si am aflat ca e baiat :D.dar chiar esti modesta :)) :>

deea spunea...

Hai mah bogdana,inca nu am trecut pe partea cealalta...:)):))....hai mah ca e bun...il adorrr....bine,eu ador pe toata lumea :)):))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....