Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 17 septembrie 2008

La draq cu blogul meu!

Nu ma intelegeti gresit,imi iubesc blogul,chiar foarte mult....de ce?Pentru ca aici este locul in care imi astern pe hartie(intr-un fel sau altul) toate gandurile mele si tot ceea ce traiesc zi de zi.
Poate va intrebati,atunci,de ce am postat acest articol cu acest titlu.Am sa va explic pentru ca lucrurile sunt foarte simple si foarte clare pentru mine..acum.
Cu cateva luni in urma am aflat ca am trait intr-o mare minciuna 7 ani din viata mea,alaturi de niste persoane pe care acum......hmmm....nu,nu le urasc,nu ar fi asta cuvantul potrivit...pur si simplu,le dispretuiesc si totodata imi este si mila de ele.
Copilaria mea a fost ca in povesti(se poate spune),insa acum imi pare extrem de rau ca am trait tot ce am trait si mai ales cu anumiti oameni plini de bani,mincinosi,plini de fitze,care nu stiu semnificatia verbului "a traii".
Ce inseamna sa nu ai o viata?Am descoperit de curand acest lucru.Inseamna sa nu ai ce face,sa deschizi discutii absurde despre altii numai din dorinata de a-i barfii si de a descoperii cat mai multe lucruri necurate despre ei ca sa ii dai de gol si sa pari tu "un ingeras".
Da,cam asta am patit eu cu persoanele cu care am trait,practic,7 ani din viata mea.M-am vazut dintr-o data pusa la colt,barfita si data la o parte.Am aflat cum blogul meu iubit este cea mai importanta sursa de informare despre viata mea in scopuri de barfa.Nu,nu ma deranjeaza,nu este asta problema,i don't give a fuck despre ce cred aceste persoane care nu stiu sa respire,sa traiasca....singurul lucru care ma intriga este faptul ca se autoinvita in viata mea,vor sa raspandeasca zvonuri mai...neoficiale,despre mine ca sa ma faca praf....ca sa ma "salveze" cum spun ei.
Dragii mei idioti care mai intrati pe blogul meu ca sa raspanditi zvonuri despre viata mea,doar doar de or ajunge la parintii mei sa ma omoare,va dau un sfat: nu cred ca va pasa daca beau 10 sticle de whisky in fiecare seara,daca termin cartusul de tigari pe zi sau daca fug pana in China dupa Vita de Vie,cred ca va pasa numai de imaginea voastra,numai de persoana voastra,ca sa iesiti in evidenta si sa pareti niste sfinti.....asa ca mai bine duceti-va dracu' tare de tot si cumparati-va o viata adevarata daca tot aveti atatia bani.....sau mai bine,invatati sa traiti si sa ii lasati pe altii mai prosti(asa ca mine in opinia voastra) sa faca ce vor ei,nu trebuie sa ii "salvati"....
Nu am nevoie de ajutorul vostru,nu am nevoie de voi,mie imi place de mine asa cum sunt si vad ca si altora le place.Am evoluat,am inteles mult mai multe lucruri si ma duce capu' sa ma descurc si singura in orice situatie,oricate piedici mi-ati pune voi,lasilor.
In concluzie,imi pare rau ca v-am cunoscut,imi pare rau ca am fost atat de naiva si am avut incredere in voi(de'...varsta a fost de vina,aveam doar 9 sau 10 ani) si imi pare rau ca sunteti la fel de idioti,barfitori,prosti,dobitoci..etc,etc,etc
Imi pare bine ca m-am descarcat si ca am spus tot ceea ce cred despre voi(finally......) si v-as ruga daca ma vedeti pe strada sa nu ma salutati,am sa fac acelasi lucru...doar uitati ca am existat!
Sper ca o sa va simtiti cand o sa cititi acest post...daca nu,nici o problema..data viitoare dau si nume sa va fie mai bine!

P.S: Unii stiu despre ce e vorba,altii nu...in orice caz....acest post reprezinta explozia sufletului meu care numai suporta atata ipocrizie!

19 aberatii:

Anonim spunea...

priveste partea pozitiva a lucrurilor... macar de tine se vorbeste :D de ei nu....

deea spunea...

da asa e,am devenit foarte populara...:)):))..numai k ei vorbesc atat de tare de se aude pana la mine acasa si s-ar putea sa auda cine nu trebuie...de fapt,cam asta e scopul lor..God,m-am saturat de atatia prosti

Poe spunea...

De aici se inspira ei mah? Ce retardati...Da' la ce sa te astepti de la niste pitipoance si "bossi"? =))

Anonim spunea...

stii cum se zice, "nu te pune cu prostu' ca are mintea odihnita". relatia cu7 parintii mei e cam asemanatoare cu a ta. nu vorbesc nimic cu mine, nu vorbesc nimic cu ei. si uneori ma gandeam ce ar fi daca ar afla intr-o zi mama de blog. dar poate ca as fi bucuroasa. ar afla ca ma descurc si ca nu sunt deloc asa cum ma crede ea. asa ar fi si la tine. singura problema pe care o vad totusi in ambele cazuri e ca nu stiu daca ar intelege. cel putin la mine nu intelege.
parents...
cat despre "aia"... "la dracu' cu ei" nu cu blogu' :D
>:D<

deea spunea...

@Poe: tu de unde credeai ca stiau ei despre "obsesia" mea cu VdV si escapadele mele?Normal ca de aici,dar ai dreptate acum la ce sa ma mai astept...
@pikchiu: nici eu nu am o relatie extraordinara cu ai mei,dupa cum ti-ai dat seama,ii mint,nu prea vorbesc cu ei si multe altele....sa sti ca in cazul meu ar fi grav daca mi-ar gasii blogul pentru ca ar afla de cate ori am mintit si am fugit si cred ca m-ar urmarii peste tot unde m-as duce....da,parintii astia,nu ne cred in stare de nimic :((:((
Asa e,sa se duca dracu'ei,lasa ca o sa se intoarca roata o data si o data :P:P:P

bogdana spunea...

le acorzi prea multa atentie. serios. lasa-i in prostia lor, ca asa cum ai zis si tu, roata se intoarce. si mereu persoanele care fac astfel de lucruri sunt persoane batute de soarta si ignorate care aspira la o viata mai buna plina de aur, paiete si lucruri roz. idiotenia nu moare curand, asa ca lupta impotriva ei nu are scop...
cacat..a fost in hard rock cafe vita, marti :((. parca ai zis c-ai fost. cum fu?8->

deea spunea...

Da lemons,ai dreptate,insa astia ma streseaza ca vor sa informeze pe toata lumea sa intru yo in belele...dobitocii...
Da,am fost marti,a fost de fapt ziua de nastere a unei colege si a cantat Vita...a fost foarte tare :X

bogdana spunea...

aha ;;)

Anca G. spunea...

"fereşte-mă, doamne, de prieteni, că de duşmani mă feresc singur..."

Poe spunea...

Adevarat sunetule :)) Lasa-i mah in prostia lor,daca nici sa-si cumpere o viata nu-s in stare,da' sa-si faca una ei singuri...

deea spunea...

@sunetule: foarte bine zis,prietenii sunt cei mai periculosi intotdeauna...mai ales astia de care am dat yo,noroc ca am deschis ochii la timp :P:P
@poe: nu,nu o sa aiba niciodata o viata,pentru ei intotdeuna lumea va fi roz cu floricele,cu plecari la mare in acelasi grup si cu statul la masa si hlizitul fara rost,viata lor intotdeuna va fi nike,adidas,telefoane mobile,manele si glume de prost gust...asa s-au obisnuit si asa o sa moara..acum,ma bucur pentru mine,am facut un pas important inainte!
..Sa dea Domnu' sa intre sa citeasca,efectiv sa ma si injure in timp ce stau si se holbeaza in fata calculatorului...deja,acest gand ma umple de bucurie!

worsakeend spunea...

7ani..bahh,ti-a luat cam mult sa-ti dai seama de caracterul unora.dar uite,mai bine mai tarziu decat niciodata!


ps:sunt sigur ca stii ca cea mai eficenta "arma" impotriva unui "neprieten" e sa-l ignori..doare al naibii,iti urez deacum inainte numai prieteni sinceri..sau macar amici funny!!

deea spunea...

Da,worsak,stiu ca mi-a luat cam mult...dar totul s-a datorat faptului ca atata timp cat am tinut cu ei,totul a fost bine.Cand am inceput sa am viata mea,mi-au dat in cap....asa mi-am dat seama!
O sa ii ignor,nici o problema.Multumesc de incurajare!

Zmonky spunea...

dar eu vreau sa reactioneze unul dintre ei,sa vad cum iese >:)

Poe spunea...

Zmonky,iti zic yo cum o sa fie :D Pitipoancele or sa chitaie si or sa-si rupa o unghie si,de nervi,or sa-si cumpere multe chestii cu D&G pe ele."Pitiponcii" :)) sau gibonii,cum le spune Badea :X:X:X:X,or sa injure in specificul lor si or sa se jure pe regele lor,Guta(sau cine mai e acum regele manelarilor),ca o decapiteaza pe Deea si or sa dea euroi fara numar lautarilor sa le cante o manea de jale =))

deea spunea...

@zmonky: si eu imi doresc acest lucru
@poe:...sincer,chiar cred ca o sa se intample asta...la ce minte au ei...imi e mila...iarasi..
Ce se auzea prin popor,pe la ei pe acolo?Ca eu nu am viata? =)) =))....BAH,CRETINI MAI SUNTETI!....DOAMNEEE!

botzo spunea...

despre "oamenii" care te-au enervat s-au spus destule si s-au dat sfaturi...nu mai are rost sa dau si eu
cat despre blog...tata e cititor al blogului meu de vreo juma de prin februarie...nu am vorbit despre asta. i-am descoperit ip-ul in loguri, l-am intrebat daca l-a citit, a zis ca da...si l-am vazut ca a mai aparut cam de 2 ori pe saptamana pe blog. si nu am numai chestii dragute acolo...dar n-am avut dispute pe marginea articolelor mele...ne prefacem ca nu exista.

botzo spunea...

*vroiam sa zic juma de an...mi-am dat seama ca e mai mult...si ca a inceput in februarie(asa vreau eu sa fiu exact)...dar din oboseala primei sapt de clasa a 12-a a rezultat chestia aia.

deea spunea...

Botzo,foarte tare ce ti se intampla :P:P.Sincera sa fiu nici eu nu cred ca ai mei m-ar certa pentru articole insa ar ramane socati daca ar afla pe unde ma plimb eu prin tara,fara voia lor...si de'aici ar iesii scandal!
Daca ar citii altceva de pe'aici nu as avea nici o problema :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....