Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Constiinta!

Din nou,mi-am dat seama cum sufletul meu se implica prea mult si mintea mea uita sa mai gandeasca.Am realizat cum tot timpul raman pe dinafara in timp ce altii se bucura de roadele muncii mele sau pur si simplu nu le pasa.Acum ce fac?Fac pe victima?Se poate spune si asa...se poate spune ca am acest „ne-atuu” de a face pe victima in fata altora,avand speranta ca de undeva va aparea o persoana care ma va ajuta...insa astept si astept si astept....si astept degeaba!

Printre multele si multele discutii ciudate pe care le-am avut cu my boyfriend,am dat astazi intr-un alt subiect ce avea bineinteles,la inceput,legatura cu mine...Si iata cum el a ajuns sa-mi spuna ca in viata nu trebuie neaparat sa gandesti cu inima ci trebuie sa gandesti cu capul.....oare?Atunci cand am fugit toata tara dupa anumite persoane am gandit cu capul?....Nu! Atunci cand m-am certat,m-am impacat,am injurat,am avut grija de unii si de altii,am gandit cu capul?...Nu! Bun,asadar rezulta ca eu nu sunt genul de persoana care sa gandeasca cu capul......Rau!

Pe parcursul aventurilor mele,care mi-au adus in fata ochilor fel si fel de noi prieteni si fel si fel de,discutii....nu am avut curajul sa gandesc totul la rece,nu am avut curajul sa-mi implic si mintea in toate aceste harababuri...am lasat doar sentimentele mele in joc....si am facut....foarte rau.

Zilnic sunt nemultumita,zilnic ma trezesc diminneata,zambesc,fac lucruri frumoase,mi se intampla lucruri frumoase.....insa la un moment dat,totul se opreste si ceva urat,ceva peste care nu pot trece imi umbreste viata.Soarta face ca acest „nor imens” care numai pleaca o data sa vina peste mine exact de sarbatori,exact de Craciu si de Anul Nou....eu,bineinteles,am incercat si incerc sa-l indepartez..insa el este mare si puternic....iar eu?Well,eu sunt mica...si in acest moment al vietii cam satula.

De ce facem de mii si mii de ori aceleasi greseli?De ce l-am iertat pe my boyfriend a patra mia oara,constienta fiind de faptul ca nu-l iubesc asa cum el ma iubeste pe mine?Oare constiinta mea nu functioneaza bine?Oare „o rotita” a mers dintotdeauna prost in capul meu?Numai in capul meu sau toata lumea are cate o problema de acest gen?

Daca in viata se spune ca este bine sa gandesti mai mult cu capul si nu cu inima,atunci sentimentele se racesc,si ce ar trebuii sa facem cu ele?Pur si simplu sa le lasam sa inghete si sa le dezghetam atunci cand va fi prea tarziu?Este aceasta o forma sanatoasa de a-ti traii viata?Majoritatea ar zice ca nu,eu zic ca nu,tinand cont de faptul ca eu nu procedez asa.....

Daca traiesti intens si nu-ti folosesti constiinta,daca tot ceea ce oferi sunt sentimente si iubire,de cele mai multe ori,tu rezulti persoana ranita,persoana socata care sufera cel mai mult.Insa,daca fiecare pas pe care il faci in viata este gandit,atunci nu poti fi luat prin surprindere niciodata si acest lucru ar face din oricine,un om crud,o stana de piatra fara sentimente.Oare exista o cale de mijloc?Iti poti oferii sentimentele insa in acelasi timp iti poti gandii si fiecare pas pe care vrei sa-l faci?Cat de greu poate fi acest lucru?....si,totusi daca este usor de ce nu vad pe cineva care procedeaza in acest mod?

Indiferent de situatie si indiferent de persoana...in orice moment fiecare ar trebuii sa aiba o constiinta cu mult si mult „antrenament”.... pentru acest joc numit...viata!

17 aberatii:

Poe spunea...

Again...nu l-am citit pe tot,insa stiu povestea care sta la baza.Cei 3 muschetari sa se fereasca de mine ;)) Sper ca se si simt :> Stii tu ce am vb aseara.Concluzia? Amandoua stem proaste. Ghinion. Daaaar...daca nu esti prost,naiv si sufletist nu mai gasesti prieteni ca mine,ca tine, ca Tina sau ca Zmonk. :D So...cei 3 muschetari care se iubesc atat de mult si care se ingrijoreaza atat de mult pentru tine n-asu decat sa se impuste...de preferat pentru ei inainte sa-i mai vad ;)) :D Love me. Love you. Poe :D

Anonim spunea...

@poe:...deabia astept sa te vad...si concluzia ta e una buna poe...macar atat...

bogdana spunea...

ah muschetare concluzia rupe tot...

deea spunea...

...bine...hai luati-va la bataie...:)):))...de-aia exista blog-ul meu sa se ia lumea la bataie....povestea are la baza constiinta omului nu certurile si impacarie si viata cotidiana a omului....dar,astea se pare ca sunt detalii,detalii...
...poate se va comenta in curand despre ce am scris eu si nu despre viata mea....

Anonim spunea...

...pai atunci i-ai putea explica lui poe ca ce discuti cu ea trebuie sa ramana la voi si nu pe blogul tau...si ti-am zis eu azi ceva referitor la ambitie...daca e s-o facem la ambitie...crede-ma...o facem urat...doar spune-ne...si se va realiza...ca doar suntem muschetari...macar nu suntem prosti ca voi dupa concluziile lui poe...

deea spunea...

aaaa...poe se referea la noi doua ca suntem proaste....si noi doua am tras concluzia ca suntem proaste...si da,ai dreptate voi nu sunteti prosti,nu am zis asta si nu o sa zica asta niciodata pentru ca este total neadevarat!...aaaa,ambitie?Ce ambitie?Eu nu am mentionat nimic de nici o ambitie....i'm done with fighting.....eu am zis azi ca am terminat,gata.....insa incep sa ma intreb si eu pe mine,oare am termiat?Sau voi fi urmarita tot restul vietii mele de Brasov si alte kkt-uri?.....oricum e clar ca relatiile sau racit si nu se mai poate face nimic in privinta asta...insa bare-mi sa incercam sa lasam loc de un "buna,ce faci?"...de o comunicare,totusi....cel putin asta e parerea mea!

Anonim spunea...

deea...degeaba am discutat noi azi...pt ca se pare..poe vb in locul tau...si arunca niste cuvinte care nu sunt la locul lor...si acum ce-ar trebui sa fac...sa ma impusc inainte sa ma vad cu poe...sa fim seriosi...chiar astept sa o vad...sa vedem bestia poe...noi cei 3 muschetari...si imi doresc sa nu regreti la un momendat deciziile pe care le-ai luat...

deea spunea...

Poe vb in locu meu?Poe si-a dat cu parerea ca orice om normal si ca prietena a mea...poe nu are de ce sa vb in locu meu pt k eu pot sa vb singura pentru mine....totusi,a-ti reactionat brusc deodata,poate poe nici nu se referea la voi,la asta nu v-ati/te-ai gandit?Ma rog....sa trecem si peste asta....nu imi place sa-mi folosesc blog-ul ca sa dau asemenea comm-uri!
Aaaaa.....eu nu iau unele decizii pentru ca vreau sa le iau ci pentru ca sunt fortata sa le iau.Adica,nu stiu e evident ca relatiile s-au racit si asta nu am decis eu...si eu zic ca acum am luat o decizie buna,chiar foarte buna..nu am zis "gata numai vorbim"..am zis sa lasam loc de comunicare si de vorbe bune.....ce,asta nu e bine?
Ma rog.....am incheiat suibiectul!

Anonim spunea...

Deea, nu cred ca este cazul sa luam decizii gen" comunicam din an in Paste" sau mai stiu eu ce. Vrand- nevrand este un an plin de concerte unde trebuie sa ne simtim bine ca doar asta este scopul lor. Nu vrem sa incheiem relatiile; vrem sa le continuam doar ca nu este foarte placut sa fii jignit de o jumatate de om "cei trei muschetari"... wow e citita nu am ce spune. Si oricum daca e sa o luam pe literatura cei trei muschetari deveneau in final patru. Nu stiu care este problema stimatei Poe si nici nu ma intereseaza. A! Si Poe mama crede-ma ca numai frica nu imi este de intalnirea cu tine :))gen hai sa radem... oare ce planuieste Poe? :-? Andreea stii foarte bine motivul pentru care eu nu am vrut ca tu sa pleci la Brasov dar ai plecat si lucrurile nu mai pot fi schimbate... dar eu zic ca o prietenie este mai valoroasa decat o cearta... si oricum am nevoie sa fii langa mine la concerte... daca ma ataca Poe? :-s

deea spunea...

Draga alex:
1....oare daca nu era cearta asta lasai vreodata comm pe blog-ul meu? hmmm....mah tot e ceva bine,ai lasat acum...deci faptele :D :D
2.Nu am luat nici o decizie......m-ati innebunit cu deciziile...si orikum nu am luat niciodata decizii gen "o sa vorbim din an in Paste"....doamne,tot ceea ce-am spus,am zis ca daca oricum,se pare ca nu vom trece peste cearta cu "deea a plecat la brasov si deea e imatura etc etc etc" bare-mi sa numai continuam asa SI NU PE BLOG-UL MEU si sa fim ok si sa lasam loc de vorbe!....asta am zis!
3.Auziti,vreti nr de tel a lu' poe?Ia sunati-o frate si certati-va cu ea...luati-va la cearta telefon prin telefon sau spuneti asta pe blog-ul ei nu pe al meu :P:P:P
4......deja eu chestia asta nu o mai vad ca pe o prietenie si zic acest lucru cu toata parerea de rau.....prietenie a fost la inceput inainte de toata cearta aia stupida....si daca eu am vrut sa trec peste,well,se pare ca nu se poate....asa ca hai sa ne impacam cu ideea ca lucrurile au evoluat si nu vor mai fi niciodata ca inainte...si sa terminamm!....
5...te ataca Poe...impinsa de la pogo :P:P:P:P

Poe spunea...

Se vede ca lumea nu vede celalalt inteles al comentariului meu =)) Cei 3 muschetari...muschetari= gen masculin :-?? Nu vad de ce v-ati simtit VOI cu musca pe caciula =)) Ce poveste am eu cu Andreea e la celalalt pol :)) Simina,n-ai decat sa te impusti si tu,e treaba ta ce faci in timpul liber...si in povestea mea sunt 3 muschetari,toti 3 tipi, toti fara vreo legatura cu voi...Next time,ask me too and look underneath the underneath :) Si chestia ca as vb eu pentru Andreea...e cel mai stupid lucru spus vreodata =)) Desi s-a operat, eu cred ca e in stare sa-si sustina punctul de vedere singura :-?? Nush de ce ati sarit voi, nici nu ma intereseaza ce probleme aveti in grupuletul vostru,dar data viitoare as aprecia stimatilor daca ma intrebati pe mine despre ce am comentat inainte sa-i ruoeti capul Andreei. Besides, e o tara libera,teoretic democrata, in care pot sa-mi zic parerile fara a fi nevoie sa sara lumea. Anyway, la multi ani:) Altceva n-am de zis :)

Anonim spunea...

@poe:...hai sa nu fim sarcastici...

Anonim spunea...

Simina,nu cred ca poti sa-mi impui caracterul...asa sunt eu,sarcastica :) Pacat ca v-ati simtit voi si nu persoanele care trebuiau :-j

deea spunea...

Am schimbat post-ul....se mai discuta mult pe asta?....haide fratilor,gata,ce-a fost a fost....asta e,s-a terminat cum s-a terminat....din pacate.....deci gata...viata merge inainte!....pana la urma amm sa fiu eu cea care o sa ma impusc! hmmm,cum ar fi lumea fara deea? =)) =)) =))

Zmonky spunea...

Ma enerveaza persoanele care asteapta altceva decat ceea ce merita :|

deea spunea...

mie imi spui,zmonk :-@ :-@

Poe spunea...

De la postul asta nu s-au schimbat prea multe...aceleasi persoane, aceleasi caractere de cacao :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....