Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 4 martie 2009

La sfarsit…

Ce suntem pana la urma?Suntem 2 necunoscuti.Suntem 2 pasari care zboara in directii diferite….sau poate suntem 2 insecte care nu fac parte din aceiasi specie.
Fumez o tigara si te privesc.Suntem departe unul de celalalt si intre noi este o masa……acea masa pe care intr-o zi ne-am asternut toate gandurile,toata viata.Acum de ce mai imi este frica?Te cunosc de atata vreme,sau poate….doar am avut impresia ca te cunosc.
Intr-un singur minut,imi dau seama de toate lucrurile pe care le-am avut.Imi dau seama ca din cauza ta,visele mi s-au spulberat…si totul a inceput cu acea zi si cu aceasta masa.
Ti-ai luat candva responsabilitatea sa ma salvezi,sa ma iubesti….mi-ai pus pe aceasta masa acea cutie al carui continut,m-a facut sa vibrez,sa plang de fericire si sa iti daruiesc si eu,cea mai alba partea a sufletului meu,care acum zace intr-un sifonier.
Ma intreb,cum poti dormii atat de linistit cand ma vezi atat de departe,cand ma sti dincolo de masa…..poate nu iti pasa,poate asa reiese faptul ca nici tu,nu sti exact ce suntem.
Mi-am stins tigara….iata ca acum pe langa masa,ne mai desparte o scrumiera,plina de scrum…plina de tot ce a devenit relatia noastra…..De ce nu te trezesti oare?De ce nu vrei sa iti dai seama si sa indepartezi tot ce sta intre noi?Poate din cauza ei,poate din cauza fiintei care te excita atunci cand nu sunt eu prin preajma.Cum am aflat?Simplu…..corpul tau mi-a dezvaluit secretul,saruturile tale mi-au explicat si mirosul cearceafurilor mi-a confirmat temerile.
Sticla de vin rosu se goleste din ce in ce mai mult in fiecare seara…nu esti un betiv ordinar,poate este doar ea.Tigarile mele,au devenit preludiul ei…(asa bare-mi va murii si ea de cancer),iar actul sexual va termina psihic si spitalul nu este deloc aproape.
Daca voi pune mai multe piedici acestei relatii?Cu siguranta,pentru ca acum beau si eu dintr-o sticla de vin ce nu-mi apartine si ii folosesc tigarile drept preludiu,iar el nu are mustrari de constiinta,noi ne putem bucura de actul sexual…..ca o razbunare sau poate ca o dorinta.
Totusi,mai are rost sa ma intreb cum de am ajuns aici?Cum de am ajuns atat de repede la sfarsit?Nu a fost vina ta sau vina ei,a fost vina destinului si vina celor care ne-au prevenit dar nu au facut nimic pentru a ne impiedica sa comitem aceasta greseala.
La sfarsit?Iti urez somn usor,sa te bucuri de ea cum ma voi bucura si eu de el(fosta ei proprietate).Iti mai doresc cat mai multe aventuri si iti marturisesc fara rautate faptul ca sfarsitul ti-e aproape!

9 aberatii:

worsakeend spunea...

cred k iubirea e cel mai mare rau,de care poate avea parte un om...bine,exista si "fericitii" pt care 'izbirea'e cel mai incatator sentiment.


hai k are balta 'peste'..succes!

deea spunea...

da,ai mare dreptate....bine,pt.mine nu este chiar cel mai mare rau....este undeva la mijloc...(inainte eram sigura de persoanele pe care le iubesc..acum mi-am revenit)...

...nororc ca exista o balta mareeeee...

Anonim spunea...

si totusi ... iubirea... aleg :-) Daca gasesti linistea si fericirea si iubirea, oamenii pot fi gelosi... dar si fara ele ce mai are farmec? :-)

Anca G. spunea...

e cu dus si intors..dar e asa de frumos sa citesti texte dinastea boeme:))

Poe spunea...

Revin la zicala mea din clasa a opta... "love is for suckers!"

Anonim spunea...

@ poe: Love is for lovers! :)

@deea: cam pe langa subiect, dar... ma bucur ca esti bine, ca a fost bine (sau mai mult decat bine din cate am vazut) si ca ti-a placut la cluj :)

deea spunea...

@anonim: asa e,ai dreptate...insa gelozia dusa la extreme nu este foarte buna...ma rog,in post "eu" sunt nervoasa si geloasa ca sa zic asa,pt.ca am un motiv intemeiat....si incep sa ma si razbun in acelasi mod,ceea ce mi se pare foarte urat!
@sunetule: multumesc mult! da,intr-adevar e cu skepsis :P:P:P
@poe: da da da,cu siguranta.....asta iarasi e de fatada
@pikchiu: da,sunt foarte bine si la Cluj a fost mirific....e un oras superb,cu oameni foarte draguti si cu o gramada de chestii care nu sunt si nu vor fi in Bucuresti....oricum,mie, fiecare oras mi se pare special in felul lui...poate asta si pentru ca traiesc de fiecare data expereiente noi!

Poe spunea...

Nu e de fatzada, mi-a ajuns cu prostia asta :))

deea spunea...

da,da,da...hai mah poe...asta zici tu acum..:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....