Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 7 martie 2009

Abrambureala!


Dupa ultima deplasare(si una lunga) asteptam cu nerabdare un concert Vita in Bucuresti.Da,ok,imi place sa calatoresc..insa finantele iarasi incep sa scada,asa ca mai prefer sa ma bucur si sa fiu in extaz,si la mine acasa.
Vineri,dupa ore,am trecut pe la Zmonky,unde ea a mai dus tratative cu maica-sa.Lucrurile nu au iesit atat de bine,insa pana la urma am plecat si nu ne-a mai pasat de nimeni si de nimic.Eu?Cum de am reusit eu sa merg,la Vita in Fire..unde de fiecare data,trupa canta in jur de 12 sau 1?Foarte simplu: cum mama a inceput sa fie flexibila si a inceput sa isi dea seama de cat de mult pot sa ma bucur de tot,la concerte,s-a hotarat sa fie mai calma si sa ma lase fara atatea tipete si urlete(sper sa mai fie asa si pentru urmatoarele luni).
Pe la 7 si ceva,ne-am intalnit cu Gaby si am ajuns in Fire in jur de 8.Lume multa nu era,asa ca am gasit o masa unde sa stam si….sa stam si…sa tot stam.
In jur de ora 10(cred),am putut platii(la naiba’) si am putut cobora jos,la scena…asta,bineinteles dupa ce am avut nenumarate crize de ras si incepusem sa o iau razna pentru ca nu mai puteam astepta(asadar,cand rabdarea mea ajunge la limita…nu te mai poti intelege cu mine).


Am prins loc in fata.Am mai salutat lumea…care,apropo,era destula cunoscuta si apoi ne-am mai zbantuit cat au cantat Pistol cu Capse si cealalta trupa(scrie pe afis :P:P) foarte nebuna si comica.
Ora 1,in sfarsit inceputul.In sfarsit Vina.In sfarsit Vita.Zmonky cu Gaby m-au parasit din motive foarte dureroase,insa am ramas alaturi de Miruna(care,cand era cand nu era….din cauza pogo-ului) pe care nu o mai vazusem de secole si de care imi era foarte dor.
Cum a fost?Incendiar.Caldura maxima(nororc ca mi-am luat maieul),o chitara acustica(nu o mai vazusem in concerte pana acum :X:X),pogo la greu si oameni beti si mai multi...insa,am supravietuit cu toate ca acum sunt plina de vanatai,pana si in palma.
Bineinteles,a fost altfel decat la Cluj….a fost alt pogo(mult mai prost..normal,e Fire) si alti oameni,cei din Bucuresti,care nu sunt atat de intelegatori ca cei din provincie.Asadar,sa nu ma mai intrebati de ce plec dupa Vita in alt oras,pentru ca v-am dat raspunsul: „la mine acasa”, iau nastere alte sentimente in mine,iar in provincie,altele….si asta este toata frumusetea.
La sfarsit,eram moarta,dar fericita.Stiam de la inceput ca atmosfera din Fire este…pericuolasa….insa,exact de-asta aveam nevoie,de pericol.M-am deplasat spre iesire,fara sa mai stau…”foarte mult” de vorba si i-am multumit lui Gaby ca nu m-a lasat balta si ca m-a asteptat,cu toate ca Zmonky a trebuit sa plece.
Nu am ajuns acasa mai tarziu decat imi propusesem…fix la 3 am intrat pe usa.Mama nu a tipat si,surpinzator m-a intrebat prima oara in viata ei „cum a fost?a fost frumos?”….si asta a fost cel mai mare soc al serii.
Am avut parte de o abarambureala totala,pana si concertul s-a incadrat,insa a fost foarte misto….totodata,am adormit pe la 4…tot holbandu-ma la pozele din timpul concertului si gandindu-ma,ca iarasi va trece mult timp pana la urmatorul…si va trece si mai mult timp pana la urmatoarea deplasare…insa nu am sa mai numar zilele,am sa rememorez iarasi si iarasi ce a fost si am sa-mi imaginez ce va venii!
….poate ca sunt genul de „iubita” geloasa care trebuie sa isi vada „iubitul” in fiecare zi….insa,am sa pot traii si cu asta!

9 aberatii:

Poe spunea...

"Iubita" geloasa? Hmm... interesanta abordare:>

Anca G. spunea...

asta e cadoul tau pentru 8 martie:)) si pentru fiecare zi:)) gandeste-te numai cat de norocoasa esti;)

Anonim spunea...

despot poarta tricoul celor de la coma? interesant :)
o zi frumoasa, astazi, deea. si tuturor fetelor de pe aici. la mine a fulguit putin mai mult :))

deea spunea...

@poe: pai da,cam abordarea asta simt ca mi se potriveste cand in mine se nasc...anumite sentimente :P:P....cateodata e bine,cateodata nu!
@sunetule: dap asa e,sunt norocoasa...si efortul pe care il depun este rasplatit :P:P....
@pikchiu: da,pai Despot e prieten cu Hefe de la Coma...si atunci trupele se respecta reciproc,foarte mult!
Multumesc,o zi frumoasa si tie....don't worry si pe aici e intuneric si cam sumbru :P:P

Anonim spunea...

pai se putea sa nu aminteasca deea de mine?:)mai mult mi-au placut elvis jackson:-?...imi pare rau sa zic..dar poate si din cauza pogo-ului nebun nu prea mi-a placut la vita...eh per ansamblu a fost ok:-J..ne mai gasim:*

deea spunea...

@miruna: normal,ai fost persoanjul principal din acea seara pentru ca nu te mai vazusem de secole,amice...
...da,in Fire e pogo-ul ingrozitor,nici nu te ami poti bucura de concert....dar lasa,se recupereaza in alte parti! :P:P

Anonim spunea...

exact.bine punctat:))

Anonim spunea...

cum ma sa imi scape microfonu' in cap ..na poftim educatie..eu cred ca am asa o atractie la microfoane:>:>remember??:>

deea spunea...

@miruna:da,da...asa e,ai mare dreptate...eee,las a ca acum am inceput si eu sa ma o atarctie pentru microfoane,dar asta nu imi place ca e greu ca o caramida....plus ca firul lui era sa ma stranguleze....deci,nu e buna atractia...
....deci,mai batuta decat in Fire nu am fost niciodata....

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....