Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 30 martie 2009

Persoane,momente,lucruri...care te schimba!

Am primit acum cateva zile de la Sunetu' o leapsa foarte interesanta si foarte bine gandita.Asadar,in urmatoarele randuri va trebuii sa scriu despre tot ceea ce m-a schimbat radical....si o sa fie cam greu sa aleg dintre atatea si atatea persoane,momente sau lucruri...(si dau leapsa mai departe cui vrea sa o ia)...

1.Prima schimbare am suferit-o la cativa anisori,cand tata ma tot plimba prin Bucuresti.O data cu filmele,piesele de teatru,spectacolele si tot ceea ce ochisorii mei mici de copil puteau observa,a venit si primul gand.....primul gand de a ma face actrita.Bineinteles si mama a avut un rol important in acesata alegere a mea,si anume faptul ca se uita la telenovele toata ziua,m-a inspirat si m-a facut sa ma si indragostesc de o limba straina.....de limba spaniola.

2.Am crescut si tot datorita tatalui meu,am ajuns sa joc tennis.Nu eram indragostita de acest sport,insa imi placea.....si a inceput sa-mi placa si mai mult,cand am dat peste oameni minunati cu care m-am simtit incredibil de bine timp de multi ani de zile....si pot marturisii ca una din persoanele cu care practic,am crescut a fost antrenorul meu.....(insa,acum s-a rupt firul pentru ca m-am schimbat din nou)

3.Prietenii din scoala(oricare ar fi fost ea) m-au schimbat...unii au ramas aproape de mine(simta-te Poe....:P:P) in timp ce altii intr-un trecut mai indepartat mi-au dat cu piciorul.....fapte pe care le patesc si acum.....pentru ca nu ma voi invata minte niciodata,in adevaratul sens al cuvantului.

4.Plictiseala m-a facut sa deschid pagina de word,acum 2 ani de zile si sa incep sa scriu si sa imi pun mii si mii de intrebari legate de viata.....tot atunci,am inceput sa termin caiete intregi de compuneri.....si acum,acum am ajuns in momentul in care am un blog si sunt o persoana mult mai deschisa decat cea din trecut....si bineinteles in momenntul in care,vreau cu orice pret sa fiu jurnalista.
.....si da,si Sex and the City(serialul) m-a inspirat privind aceasta placere de-a mea.....

5.Iar,ultima idee care imi mai trece prin minte,ultimele persoane care m-au mai schimbat au fost si sunt,cele care au avut sau au legatura cu Vita de Vie(inclusiv ei)
Cred ca asta a fost ultima mea schimbare,cred ca primul concert m-a dat peste cap,cred ca prima deplasare m-a bulversat,cred ca primul cuvant m-a facut sa-mi dau seama ca poate,nu exista persoane,momente sau lucruri,care te schimba....exista doar dorinta si iubire......in rest,totul e magic!

7 aberatii:

Poe spunea...

Ma simt, sexy pepushe :>

Da' te-ai intrebat vreodata cum i-ai marcat tu pe ceilalti? :P

worsakeend spunea...

frumoasa evolutie,ar fi o chestie sa scriem un entry similar pe la 40 ani..acolo influente :))

deea spunea...

@poe: ma,nu m-am gandit....dar daca i-am marcat intr-un mod pozitiv,bravo mie...daca nu(pentru ca exista si posibilitatea asta)....
@worsak: da,ai dreptate...pana atunci chiar ca vom cunoaste multe...

bobo spunea...

aceeasi chestie ca si la mine, multe schimbari, asta pana cand m-am gasit, oarecum... foarte faina evolutia ta, dar vei mai trece prin mult mai multe...sper ca in legatura cu Vita de Vie, totusi sa nu te schimbi:)

deea spunea...

stiu ca voi mai trece prin mult mai multe,este firesc...si sincer?De-abea astept :D:D
...nu stiu daca ma voi schimba sau nu in legatura cu VdV,insa cert este faptul ca imi voi amintii toata viata de ei si de tot ce-am facut unii pentru altii....

bobo spunea...

corect! oricum, mie una, mi-au influentat viata, si-au lasat amprenta pe mentalitatea mea, pe tot... important e ca tu sa te simti bine langa tine... nu vor mai conta schimbarile:)

Anca G. spunea...

foarte frumos...cred ca şi unele lucruri pe care nu le luăm în seamă ne influenţează într-un fel sau altul..şi influenţele astea se văd în timp.

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....