Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 10 martie 2009

Sunt,deci exista....

Sunt oameni pe care ii iubesti.....
Sunt lucruri pe care ai vrea sa le faci in fiecare zi...
Sunt persoane pe care ai vrea sa la vezi in fiecare dimineata....
Sunt peisaje de care nu te mai saturi.....
Sunt zambete care te fac sa iti amintesti....
Sunt lacrimi care iti "spun" adevarul....
Sunt drumuri care te duc unde,n-ai crezut ca vei ajunge niciodata....
Sunt relatii cre te urca si care te coboara....
Sunt vise,care iti doresti sa se indeplineasca....
....sunt,deci exista....momente magice!

8 aberatii:

Anca G. spunea...

astea sunt adevaratele lucruri magice, mult mai valoroase decat toate baghetele vrajite din basme:)

worsakeend spunea...

ce frumos ai descris ceea ce cu adevarat conteaza in viata!bv..

Poe spunea...

Hmmm...Momente magice... Cine a zis ca nu exosta basme?:)) Viata noastra poate fi unul daca stim sa pretuim ceea ce trebuie... Tu ai cam reusit asta :D

deea spunea...

@sunetule: da,asa e....baghetele vrajite din basme doar te fac sa visezi cu ochii deschisi,pe cand viata,te face sa traiesti cu adevarat...si de ce nu,cateodata te face sa iti vezi visele cu ochii!
@worsak: multumesc!..poate am mai omis ceva,dar cam asta este esentialul!
@poe: fiecare dintre noi,traim un basm,cu toate ca nu ne dam seama si doar daca am incerca mai mult,am sti sa pretuim totul din jurul nostru.....hmmm,mai am si eu multe de invatat...deci,sa zicem ca am reusit pe jumatate!

Rotaru Adrian spunea...

bai poe, tot gay ai ramas :)) scz, sunt doar simcer

Poe spunea...

Adrian... esti acelasi tip care nu stie sa lege 2 vorbe cum trebuie? Care zice ca stie sa le faca pe toate, dar in final nu stie nimic? Daca da, hai sa-ti dau un sfat prietenesc. :) Nu-ti mai etala "sinceritatea", tinde spre prostie. O prostie care o sa coste pana la urma in viata. Cred ca stim mai bine cine e gay, din moment ce eu sunt fata. Problema ta daca ai ramas la concluzia ca diferenta dintre baietei si fetite e ca fetitele poarta cercei, iar baieteii nu. Si sa stii ca nu se incepe cu "bai" niciodata, cel putin un om care a citit macar o carte nu incepe asa! Deci mai bine lasa-te de meserie, "heterosexualule" .

deea spunea...

@adrian: blog-ul meu este facut pentru persoane care inteleg ce scriu si care au anumite limite atat in ale vorbitului cat si in ale scrisului(cel putin aici).Daca ai ceva de impartit cu Poe,nu ai decat sa vorbesti cu ea persoanl si nu prin intermediul acestui spatiu public.Totodata(avand in vedere si circumstantele mai vechi) te-as ruga sa nu iti mai exprimi parerea aici.....doar in cazul in care inveti sa vorbesti civilizat.Multumesc!

deea spunea...

@adrian:aaaa....si ca sa fiu si eu sincera...esti chiar nesimtit...ti-am mai spus asta o data,dar se pare ca nu iti pasa!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....