Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 14 martie 2009

Recenzie?!

De curand,am sesizat cum se fac recenziile in ziua de azi,si anume: depinde daca esti nervos sau nu.
In acest caz,o persoana calma,poate spune despre blog-ul meu ca e ok sau ca e naspa...insa,o persoana nervoasa(ca sa nu zic altfel...) spune ca blog-ul meu este sfant........???!!!
Ok.......blog-ul este sfant(frumoasa recenzie,chiar daca sfant probabil era in ghilimele.....nu-mi pasa)

.....lua-ti aminte si invatati......Credeti-ma,invat si eu o data cu voi....si repet iarasi si iarasi: mare e gradina Lui D-zeu dar.......

4 aberatii:

Poe spunea...

...dar pacat ca idiotul ala , ca si multi altii inaintea lui, a sarit gardul.

deea spunea...

si sti ce ma intriga? ....."va sta foarte bine impreuna".....plus mi se tot invart in minte cuvintele lui Despot,dupa ce ne-am intors de la Deva....

...deci am un blog sfant.....respect da?

worsakeend spunea...

sint in ceata :))..cine e idiotul?si cum te-a calcat pe coada.

deea spunea...

mda,si yo sunt in ceata....eeee,e un prost,care inainte nu era asa prost...nu stiu,probabil anturajul a fost de vina...

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....