Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 13 martie 2009

Pentru ca mi-e dor....

Am zis bine ultima data,cand m-am caracterizat drept genul de "iubita" geloasa sau posesiva.....de ce?Pentru ca acum mi-e dor....Mi-e dor sa plec,mi-e dor sa ies din casa in primul rand(raceala asta) si mi-e dor de galagie....da,ok si de concerte mi-e dor...asta se subintelegea!
Pentru ca sunt....asa cum sunt, si asa cum ma cunoasteti....am sa ma folosesc de bunul youtube(ce ne-am face fara el) sa mai "sting"(pentru cateva zile) "focul" din mine.....




....aaaa,si sa nu uit: De ce?Pentru ca acum,ma regasesc in...ganduri...

2 aberatii:

Poe spunea...

Te cred , dupa atatea zile de stat in casa :))

deea spunea...

Daaaaa...si am in sfarsit ocazia sa plec departe si toata lumea "ma expediaza".....eeee,lasa ca o sa ma expediez singura undeva.....singura si disponibila! :X:P:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....