Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 23 martie 2009

Scenariu!

Pentru ca de mica am avut o imaginatie bogata,iata ca aceasta caracteristica a mea nu s-a pierdut pe drum....si a evoluat si ea o data cu posesoarea.
Totusi,sa nu aveti impresia ca imaginatia mea se reflecta doar in minciunile pe care i le spun mamei atunci cand merg la concerte,sau Dumnnezeu stie unde....nu,creativitatea mea ma ajuta si atunci cand vine vorba de a compune povesti(pe bune).Asadar,iata ca intr-o zi plictisitoare in care nu aveam ce face,mi-a trecut prin minte,ca un fulger,un scenariu de film foarte dragut(in opinia mea)......


Different types!

Atunci cand Sarah moare impreuna cu sotul ei John intr-un accident de masina,Katy si Jane se trezesc nevoite sa locuiasca sub acelasi acoperis intr-o casa mare lasata mostenire de catre sora lor Sarah.Lucrurile par simple pana aici,doar doua surori care sunt nevoite sa locuiasca impreuna,ce poate fi mai minunat decat acest lucru?Ei,bine pentru cele doua nu este deloc usor pentru ca nu au absolut nimic in comun,de fapt intre ele exista numai diferente.
Jane Parker este o femeie in jurul varstei de 40 de ani cu o slujba foarte importanta in domeniul publicitatii,cu un divort pe cap si cu 2 copii:Billy si Betty,amandoi la varsta de 17 ani in care vor sa scape de controlul mamei lor.Jane este posesiva,crede ca numai ea are dreptate,este egoista si isi traieste viata pe un principiu foarte strict:reguli,care le sunt impuse si copiilor ei,meniti sa ajunga oameni cu carte,fie ca acestia isi doresc sau nu.
In acelasi timp,Katy Parker este o tipa la 32 de ani, cu un iubit in jurul vietii sale dar nici un gand de casatorie si de copii( de fapt acest gand o ingrozeste).Este editor la Vogue si crede ca totul se invarte in jurul modei si hainelor de firma.Este innebunita dupa pantofi,dupa viata de noapte si dupa orice barbat care i se pare interesant,isi traieste viata dupa....nimic,comportandu-se cateodata ca un copil mic si rasfatat.
Durerea si golul pe care l-a lasat Sarah in viata celor doua le va duce la nenumarate certuri si neintelegeri dar le va trece si prin nenumarate intamplari si situtaii mai mult sau mai putin jenante.
Oare exista vreo sansa ca doua caractere atat de diferite sa supravietuiasca impreuna?Pe Jane si pe Katy le unesc mai mult decat moartea unei persoane dragi,le unesc o casa lasata mostenire comuna cu intentia de a le apropia,copii lui Jane pe care Katy ii iubeste mai mult decat orice si...simplul fapt ca sunt surori fie ca le place fie ca nu.De fapt,fiecare dintre noi avem tipuri diferite de a ne traii viata,asa ca,nu ar trebuii sa fie greu......oare?

19 aberatii:

Anca G. spunea...

foarte misto! te gandesti la regie?

iuliana spunea...

imi place! imi plac postarile tale in genul asta:) esti foarte talentata, mai;)

worsakeend spunea...

muulta imaginatie zace in tine..nu o irosii..sunetu poate are dreptate..ce te-ai gandit pe viitor sa faci?

deea spunea...

@sunetule & worsak: multumesc mult,chiar nu mi-am imaginat ca postul o sa aiba atata impact....insa,nu,nu m-am gandit sa dau la regie sau ceva de genu...raman la ideea de a ma face jurnalista!
@bobo: wow,iti multumesc mult si tie!..nu ma consider un mare talent,insa doar aici,ma consider sincera...asadar exista si momente de sinceritate deplina in viata mea!

Anonim spunea...

Ceva gen eu si sormea =)) Eu cred c-or sa gaseasca o cale de mijloc... noi asa am facut :P

deea spunea...

@poe: pai da,mi-am amintit finalul povestii care a fost doar creat nu si trecut pe hartie: Katy isi doarea conceperea unei reviste proprii...iar,la sfarsit revista ei apare pe piata,ramane pana la urma cu iubitul ei cu care era insarcinata si la marea petrecere de "deschidere" a revistei,pleaca cu Jane pentru ca ajunsesera sa se inteleaga omeneste...aaa,si isi aprinde si o tigara atunci cand pleaca si Jane nu mai urla la ea( de obicei urla non-stop pt.k fuma)....si cam asta este sfarsitul...ma ro,e mai complex,dar yo ti l-am spus pe scurt...

Anonim spunea...

tu ai vorbit serios cand ai zis ca vrei sa te faci jurnalista??? nu de alta, da' asta e visu meu! chiar nu imi pot da seama cum te-am gasit:)) avem atatea in comun!!

iuliana spunea...

si sa te uiti in seara asta pe antena1 de la 20.30 ca ii o emisiune cu farse, si i se face una lui Despot!!!

Anonim spunea...

pe undeva pe acolo parca katy a ta s-a luat dupa tine :)

Poe spunea...

@pikchiu: Andreea si copiii? =)) =)) =))
Baba si mitraliera :))

Anonim spunea...

pai katy era cea care nu vroia copii. cel putin asa am inteles eu :)) "In acelasi timp,Katy Parker este o tipa la 32 de ani, cu un iubit in jurul vietii sale dar nici un gand de casatorie si de copii"

Anonim spunea...

"Katy isi doarea conceperea unei reviste proprii...iar,la sfarsit revista ei apare pe piata,ramane pana la urma cu iubitul ei cu care era insarcinata " --> De aici am zis ... :))

Anonim spunea...

ah. pai. ala e deznodamantul. nu putem stii care va fi deznodamantul deei :)))

deea spunea...

@bobo: da chiar vreau sa ma fac jurnalista...nu ma vad facand altceva in afara sa scriu,imi place foarte mult..adica scriu si in metrou si in tramvai...:P:P
....n-am vazut emisiunea ca am fost aseara la concert..:(:(
@pikchiu:...da,katy are ceva mai mult din mine iar Jane are ceva din mama...dar foarte putin din mama...
@poe & pikchiu: da may fetelor,deci Katy nu vroia sa aiba copii,insa iubea copii surorii ei care ma rog,aveau 17 ani si putea sa se distreze cu ei.Ramane insarcinata aiurea..si de ce?Pentru ca noptile le tot pierdea prin cluburi cu diferiti indivizi....e bine,ca la sfarsit iubitul ei o iarta si ramane cu ea....insa,n-am mentionat niciodata si nici nu cred ca intereseaza foarte mult pe cineva,al cui e pana la urma copilul: al iubitului sau al unui tip de printr-un club...

Anonim spunea...

Well, nice ideea de jurnalism, bogata imaginatie si talent..si atitudine ( de la concertele vdv te am remarcat), numai ca gramatica si corectitudinea scrisului e o problema la tine.... nu o lua ca pe o rautate, dar ai posturile pline de greseli.
daca poti sa schimbi ceva, fa acel lucru mai bun. fii mai buna de atat!

Anonim spunea...

da mah, o fost demential Despot in farsa aia! Normal ca sa il vezi live e muuult mai fain, dar ce reactii a avut in farsa aia!
trebuie sa vezi emisiunea aia!

deea spunea...

@anonim: da,mai gresesc pentru ca scriu repede si tot imi vine sa scriu prescurtari ca la messenger....
....sigur m-ai remarcat de la concertele VdV pentru ca eu am impresia ca esti altcineva....
@bobo:am sa incerc sa caut pe net,trebuieeee..trebuieee

Poe spunea...

Daca gasesti, vreau sa vad si eu =))

Honey spunea...

stii ca eu cred k m-am nascut k sa scriu
am foarte multe poezii si nuvele si tot felu de povestiri dar nu le arat nimanui pt k imi e rusine..:">
hai sa.. hai sa ne facem o carte together :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....