Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 27 martie 2009

Un B52 cu emotii!


Dupa o lunga perioada de asteptare,mai precis dupa o saptamana si ceva de la ultima zbenguiala,am fost foarte entuziasmata cand a venit momentul unui alt concert intr-un club in care nu mai fusesem pana acum.
Miercuri,25 martie,deslusisem misterul "zmonky vine sau nu?"(mai bine nu-l desluseam) si dupa cateva ore de pierdut vremea in HB(terasa de langa liceu) am plecat alaturi de Gaby(spre B52),caruia ii multumesc ca s-a decis sa vina pana la urma si ca nu m-a lasat in compania....mea.
Am ajuns in jur de 9 si ceva si am descoperit muuulta lume si un club imbarligat si foarte mic.Coate si multe impinsaturi,si am ajuns in fata minusculei scene(chiar incepusem sa ne gandim unde o sa incapa trupa).Inca o ora de asteptat si de ras,pana cand in sfarsit,a inceput concertul(nu prea stiu exact la ce ora..am pierdut detaliul).
Pogo?Deloc.Zbenguiala din partea mea?La greu....pana cand....ceva extrem de ciudat mi s-a intamplat,ceva ce pana acum nu am mai intalnit(probabil nu reuseam in totalitate sa-mi exteriorizez si cealalta personalitate mai timida a mea).Am ramas in transa,am ramas pe loc timp de o piesa jumate...mai precis,socul s-a dezlantuit incepand cu "Ganduri" si terminand dupa "Totata"(acustic).Totusi,oare de ce mi s-a intamplat asta?Poate ca inchid prea multe ganduri in interiorul meu si ele au inceput,de acum,sa ma atace brusc.
Dupa ce mi-am revenit,am avut parte de 3 min. de pogo,inceput de cateva tipe din spatele meu(bravooo) iar la sfarsit, "Liber" incepuse sa ma faca sa lacrimez din ce in ce mai abundent(ce naiba?am crezut ca s-a sfarsit etapa "plansul la Vita"...ei bine,se pare ca nu prea).
Sfarsit(nuuu),imbulzeala mare,eu si Gaby,inca stationam...apoi,ne-am asigurat planul vorbind cu Sorin,si din pacate,ne-am "catarat" repede pe scari ca sa iesim la aer si sa plecam acasa.
Nu,nu am ajuns la 3 dimineata,ci la 12:30....si mama a reactionat exact ca in noaptea din Fire: adica a fost calma si pacifista.....si mi-a placut,a crescut inima in mine de bucurie(insa numai pentru o noapte).
In concluzie,am avut parte de ceva ciudat si special.Am plans,am ramas in transa si am facut pogo,practic in acelasi timp...si am fost mai mult decat fascinata de cat de puternice pot fi emotiile mele......si ca sa inchei,mai exact,am sa combin o parte din spusele entitatii care imi da viata zi de zi,si anume,VdV;cu spusele mele: "daca Vita de Vie ar avea concert intr-o pestera la 10 000 km departare" s-ar putea baza intotdeauna pe mine!

Fotografa de mine si...mare chiul sa faca omul poze in B52....mai ales daca mai pui si o transa si un inceput de plans.....



9 aberatii:

Anonim spunea...

e de asteptat ca cineva ca ei sa poata face o persoana sa treaca prin niste stari, in antiteza oarecum, in acelasi timp, dar ma mir ca tu nu pierzi aproape niciun concert Vdv si cu toate astea e la fel ca la primul concert!
cand canta ei, eu intru in transa stau linistita si ii ascult, nu pot sa cant peste ei, doar dau din cap si ii ascult cu mare interes, iar la sfarsit imi tremura picioarele...

deea spunea...

la primele concerte stiu ca eram in transa in primele minute,atunci cand incepea concertul....mai apoi,am inceput sa fiu ok,sa cant si sa ma zbengui si sa fac pogo(placerea mea...)...acum,de curand,ma rog de cateva luni,am inceput sa ma zbengui mai putin dar sa fiu aproae la fel ca intotdeauna...chestia este ca niciodata nu am mai intrat intr-un soc mai mare decat la acest concert,eram pur si simplu paralizata,nu ma puteam misca din loc,doar puteam fredona cate putin...si chestia cu plansul pe "Liber"....nu am mai plans din martie anul trecut!....a fost foarte ciudat...dar interesant de magic..ca sa zic asa!

Anca G. spunea...

tulai..la ce fel de "program de recuperare în 12 paşi" ai trimis-o pe mamiii? nu de alta dar mi-ar trebui şi mie câteodată;))
în altă ordine de idei, leapşa, tanti;))

deea spunea...

stai linistita sunetule,ca mama a fost ok numai in seara cu Vita,a doua zi..ne-am certat groaznik...de fapt,ne-am certat ca de obicei...deci,buna dispozitie a mamelor dureaza doar cate o zi sau 2!
..nu cred ca s-a inventat un program mai lung de buna dispozitie pentru ele...

Poe spunea...

"Mamiiii, mai ai?" =)) Cred ca maica-ta ia pilule de fericire :))

bobo spunea...

mai, nici eu nu pot intelege mamele astea, tot timpu incep cu cearta cand ti-e lumea mai draga... daca certurile astea se isca din cauza Vdv, eu zic sa o iei cu tine la concerte, poate asa o sa faceti pace, sigur o sa se indragosteasca de ei si muzica lor:))

deea spunea...

@poe: da maaa,atunci chiar a fost ok maica-mea....in schimb de joi incoace cred k a oprit tratamentul cu pilulele ca vad ca iara a luat-o razna!
@bobo: pai cam da,certurilo se isca din ce in ce mai des dinn cauza subiectului "eu si mersul la concerte", "eu si VdV".....Da,are si mama 3 sau 4 piese preferate de la Vita,insa nu cred k i-ar place la un concert,mai ales cand ar vedea pogo si alte chestii...iar in privinta lor ca persoane...pai ei au mentalitate total opusa mamei mele,asdar s-ar da cap in cap,nici asta nu ar functiona!
Tot ce mai pot face in momentul de fata,este sa continuui sa lupt,indiferent de mama...sau de apocalipsa :)):))

bobo spunea...

mai, nu fi atata de sigura... nu stiu ce sa zic, dar daca deja are 3 sau 4 piese vdv care ii plac, poti sa vezi asta ca un inceput...
explica-i cat de mult iti plac, dar cum ti-am mai zis eu tie, nu ma pricep la dat sfaturi

deea spunea...

@bobo:maa,nu prea e nici un inceput,pentru ca,cu toate ca asculta 3 sau 4 piese,nu intelege ideea de a ma duce la fiecare concert si de a fi aproape de ei,am incercat sa ii explic in mii si mii de feluri si am avut o gramada de argumente,dar nu poate concepe ideea ca fiica ei isi petrece jumatate din timp alaturi de 5 cantareti trecuti de 30 de ani sau de persoane trecute de 30 de ani...pentru ca ei asta nu i se pare normal,nu i se pare firesc ca eu sa ma inteleg cu acesta categorie de persoane cu care pe deasupra ma simt si foarte bine si cu care imi place cel mai mult sa stau...
In conclzuie,mai bine raman asa decat sa incerc sa fac vre-o schimbare brusca pentru ca atunci chiar ca voi fi indepartata de toate persoanele la care tin....

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....