Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 28 iunie 2009

Din nou...leapsa!

Avand in vedere ca nu am mai scris de mult o leapsa,m-am gandit ca ar fi un moment oportun sa mai iau o pauza de la filozofii si intamplari relatate intr-un mod tumultos si sa ma mai relaxez....

Leapsa e furata de la Poe(cine-o mai vrea,este invitatul meu) si din cate am vazut se numeste "Daca ai fi fost..."

O luna a anului: mai
O parte a zilei: noaptea
Un animal marin: delfin
O directie:..stanga!
O virtute: curajul
O personalitate istorica: Marie Antoinette
O planeta: Marte
Un lichid: tequila
O piatra: topaz
O pasare: bufnita
O planta: cactus
Un tip de vreme: cald si ploios
Un instrument muzical: chitara
O emotie: iubirea
Un sunet: o nota muzicala(oricare ar fi ea)
Un element: vant
Un cantec: Vita de Vie-Alunga Tacerea si Lostprophets-Ghotic
Un film: Eurotrip
Un serial: Sex and the city
O carte: Despre ura
Un fel de mancare: ciuperci la cuptor
Un oras: New York
Un gust: iute
O culoare: rosu
Un material: catifeaua
Un cuvant: te iubesc(ooops...sunt 2 :P:P)
O parte a corpului: gura
O expresie a fetei: cea zambitoare :D :)
O materie la scoala: spaniola...sau romana
Un persoanj din desenele animate: Wall-E
O forma: patrat
Un numar: 5
O masina: Aston Martin DBS
O haina: blugii

5 aberatii:

Poe spunea...

New York, New York...Manolo Blahnik te asteapta! =))

deea spunea...

@poe: da,da,da,da,da...:X:X....de-abea astept :X

iuliana spunea...

cat imi place chestia asta cu leapsa:) faine chestii ti-ar placea sa fi:D

deea spunea...

@bobo:...saru'mana...cateodata mi-ar placea sa fiu doar,si un gand...ca sa pot avea senzatia ca zbor,ca plutesc si ca transmit ceva incredibil de frumos!

Honey spunea...

am si eu o leapsa asemanatoare :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....