Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 19 iunie 2009

Noi sentimente!

Post la comun cu Poe.....intr-o noapte in care noi sentimente s-au nascut in mine...si in care Poe a zis ca ma bate :((:(( =)) =))


Nu-i asa ca pierzi o parte din tine de cate ori ti se dovedeste ca nu merita, desi tu incercai de fiecare data sa crezi opusul? Cand credeai ca cei care tin la tine de fapt nu erau nici pe departe cum ii credeai, ci doar niste insensibili naivi? Asta ca sa nu folosim limbaj colorat. Nu acum…
Atunci cand te trezesti pe acel taram intre vis si realitate…Taram pe care ai vrut sa ajungi dintotdeauna, ai impresia ca nimic rau nu s-a intamplat in trecut, cu atat mai putin in viitor. Ai impresia ca toate sacrificiile sunt nimicuri fata de ceea ce primesti in schimb, indiferent de minciuna, bani, sau timp pierdut.
Ce se intampla cand revii din nou in lumea reala? Oare mai esti in stare sa supravietuiesti? Sau esti calcat in picioare de urmatorul parsiv care-ti iese in cale?
Se spune ca oamenii din jur nu sunt ceea ce par. Cand ti se pare ca ai ajuns pe acel taram, proverbul asta nu are nici o noima pentru tine, pentru ca totul ti se pare verosimil,am putea spune chiar perfect. Insa stim ca toate lucrurile au un sfarsit, cu cat sunt mai frumoase, cu atat sfarsitul e mai dureros.
Ce doare mai tare decat suferinta dupa revenire? Faptul ca ai constientizat ca cei din jur aveau dreptate sau cuvintele false, pline de „iubire”? Atunci te opresti. Iei o gura de aer. Mai iei inca una, mai adanca de data asta. Apoi urmeaza o hotarare, gresita sau nu. Renasti sau decazi in continuare? Cu siguranta urmeaza o tortura echivalenta cu sentimentele pure inecate in rautatea oamenilor.
Singura scapare e sa te lasi pe mana celor care au vrut sa te ajute dintotdeauna si sa realizezi ca indiferent de situatie, tu esti cea mai importanta persoana pentru tine.
Ce am redescoperit? Ce am invatat din nou? Poate nimic din ceea ce subconstientul nostru nu stia inca, sau poate tot ce inseamna cu adevarat fiinta noastra. Amin.

Concluzia? Muie Bă!

29 aberatii:

Poe spunea...

Doamne...a fost ceva gen "uuu,spank me!" partea cu batutul :))
Dar eu ma tin de cuvant. :D

deea spunea...

@poe: :)):))....nu te ti frate...adica,mai bine,sa ne rugam sa nu ajungi sa te ti de cuvant,sa nu ajungi nici macar la gandul "Deea iar a plecat...deci,eu actionez!"....deci...daaa...
...da' cum afli mah tu,daca eu plec?Ai busola ca Ady sau tu ai deja GPS d'ala de la Altex(ca tot am facut eu publicitate)? :)):))

Poe spunea...

@Deea: Ai uitat de partea paranormala:)) Treaba mea cum aflu :P

Poe spunea...

Cum cautam eu Buzău azi-noapte:))

deea spunea...

@Poe: hai mah...ma lasi...cum afli?Ia zi....hai,hai,hai...poate ca n-o sa scrie pe nicaieri de un X concert...na,ce faci?

Petru spunea...

sunt mandru de tine deea! cred ca m-am prins la ce se refera articolul si da!, tu esti cea mai importanta pentru tine.

Anca G. spunea...

Poe, sa n-o bati, ca scrie bine:))

deea spunea...

@petru: da,mersi mult! :D:D...ma rog,eu inca sunt intr-o stre proasta care sper sa treaca cat mai curand....dar e nasol....dar n-am ce face!
@sunetule: sa sti ca e in stare sa ma bata rau de tot...mai ales daca mai fac prosti.E pusa pe fapte....deci Sunetule,salveaza-ma :((:((:(( =))

Poe spunea...

@Sunetul-mai-tare: promit ca nu-i rup mainile ca sa fie in stare sa scrie..ok?:D

iuliana spunea...

ma bucur ca esti bine ancorata in realitate. ar trebui unora sa le raspunzi cu aceeasi moneda. asta e si deviza mea:D

Poe spunea...

@Bobo: Aaaa...nu e ancorata. Tocmai asta e problema ei. :)

iuliana spunea...

@poe: de ce ai zis ca o bati? merita?

Poe spunea...

@Bobo: Nici nu stii cat :))

iuliana spunea...

pai ce ti-a facut? ca mi imi pare pasnica, oarecum:-?
iart-o de data asta, vorba sunetului, scrie bine.

Poe spunea...

Daca as ierta-o e ca si cum as lasa-o sa se sinucida..deci nu:)) long story:P

iuliana spunea...

... ok... m-ai lasat fara cuvinte...
oricum, imi place si cum scrii tu, ca m-am uitat un pic pe blogul tau si am vazut povestea cu Elefantul ala.
dar ai mila de Deea!!!

Poe spunea...

Mersi :))
Am mila...cred...:))

deea spunea...

@bobo: mda,e o poveste mai lunga....ma rog,o s-o ti-o povestesc si o sa ramai putin impactata....si da,faza e ca inca sunt fragila,si mi-ar fi de-ajuns doar inca o data sa repet una dintre istorii ca s-o iau de la capat :P:P
@poe:vai mersi,ca ma vei lasa in acel stadiu bun de scris....am realizat ca sunt un fel de, dependenta "de droguri"...deci,cum sufera aia si cum le e greu sa se lase,asa imi e si mie :P:P

worsakeend spunea...

si pna la urma care e rezultatul poe i-a dat-o?sau si-a luat-o..:P

Poe spunea...

@ worsakeend: Rezultatu' va veni in curand :))

deea spunea...

@worsak & poe: sa nu mai vina nici un rezultat....gata!

google spunea...

Am fost azi la piata si mi-am cumparat cartofi si ceapa. Aaaa, si regretele mele paianjenului de pe tasta "E" ce a murit storcit de o forta mult prea mare pentru el: degetul meu mijloiu. Asta ca sa fiu si eu in tema cu clasa a 5-a. Asadar copii, care-i topicul urmator? Efectul cafelei asupra tesaturilor din bumbac? Adunarea numerelor prime? Sau cate culori are curcubeul? Ce naiba, doar intr-o zi discutiile noastre de aici vor salva lumea!
LE: no offence Andreea, dar asta-i parerea mea. Foarte sobra nu crezi?
LEE: orice reply este inutil.
LEEE:"si tie la fel!"

deea spunea...

@google: de ce nu te duci in continuare la piata sa-ti cumperi cartofi si ceapa?....sincer,ar fi mai util pentru tine decat sa iti lasi "parerile" pe aici....crede-ma daca te simti naspa sau nu si n-ai ce face,nu e problema mea...
....sa-ti zic un pont despre tine(pe care nu stiu daca l-ai descoperit inca sau nu)?...Sentimentele tale nu au existat...si daca au fost candva mici,acolo inauntrul tau,probabil au fost aruncate cu brutalitate la gunoi de catre mintea ta....
...si draga "prietene",nu te mai baga unde nu iti fierbe oala,pentru ca nu vei intelege niciodata....de ce?Esti incapabil/a sa iubesti...si asta ti-o poate spune oricine!

Poe spunea...

Google?:)) N-ai tupeu nici macar sa arati cine esti =))

Poe spunea...

Totusi, saracu' paianjen cred ca a murit dinainte sa-l atinga degetelu' tau mijlociu. "Maturitatea" care da pe dinafara l-a socat enorm mai mult ca sigur :))

Iar chestia cu "si tie la fel"...imi aduci aminte de un elefantel dintr-o fabula de-a mea :) Dragut,nu? Mai bine decat sa fie sobru. :))

deea spunea...

@poe: ce intrebare stupida ai pus cu tupeul....chiar nu mai avea rost s-o pui...adica,poe,sa fim seriosi...
...si prietene,nu te panica,nu se stie cine poate fi...cu toate ca e evident(ee,acum ce sa zic si eu..)

Poe spunea...

Ma, cred ca nu avea loc cu numele adevarat :)) De la atata "maturitate" si "orgoliu"...si sa nu uitam de "inteligenta" =))

deea spunea...

@poe: am gresit persoana...cu toate ca se putea...dar am descoperit eu pe parcurs cine a facut si de ce(din nou...) :P:P:P

Anonim spunea...

cea mai tare concluzie :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....