Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 12 iunie 2009

Sunt in vacanta...sunt la mare!

Metaforic vorbind,sunt la mare...deoarece pana la momentul plecarii va mai dura ceva timp.De ce?Sincer nu prea stiu,poate din cauza faptului ca m-am complicat foarte mult vara asta...iar acum ca sa ma eliberez definitiv trebuie sa descurc niste fire,gen: magazinul Zara,concertele VdV,Cokelive,mare,munte,Timisoara.Cam asta trebuie sa fac eu in 3 luni de zile?Simplu....poate ca pare la prima vedere,dar nu este deloc asa,mai ales ca am nevoie de un car de bani pentru fiecare in parte(in afara de magazin,ca de acolo scot banii)...
..si daca nu o sa-mi iasa nimic din ce m-am gandit ca va fi vara 2009 pentru mine...nu conteaza,ceva tot o sa fie si o sa fie poate mult mai palpitant!


...si acum,ma simt ca intr-una dintre piesele stupide de prin anii 2000,unde se vorbeste numai despre mare....(piesa misto pe vremea ei si ascultata....=)) =)) =)) bestiala)

 


Cocktail - Ei, si ce
Vezi mai multe video din Divertisment

11 aberatii:

pikchiu spunea...

mie imi placea de astia :))
mergi la peinsula? ti-ai luat belet? sau deocamdata ai in plan doar...
vacanta placuta tutror care treceti pe aici :)

deea spunea...

@pikchiu: da si mie...sunt bestiali :)) :))
da,merg la peninsula.Ma duc maine sau poimaine sa imi iau bilet...aveam plan si am asteptat banii :D:D...de ce?A?A?Vi si tu? :D:D

pikchiu spunea...

nu stiu daca vin. dar daca vii tu, o sa trec pe acolo (prin targu mures) sa ne vedem :) asa daca vrei, desigur :))

deea spunea...

@pikchiu: da,da,da,da...normal ca vreau...logic si firesc :D...eu vin numai la Prodigy..deci pe 26 iulie...ne vedem,ne vedem...si daca vi si mai bine :D:D

Poe spunea...

Totusi, pe 28 esti cu mine, orice ar fi! :))

pikchiu spunea...

si vita :))
good :D mai vorbim oricum. mai este o luna si pana atunci :)

deea spunea...

@poe: da mah da,sunt!..prezenta la datorie ca in fiecare an!
@pikchiu: da normal,am 2 motive bune rau de tot ca sa merg...deci,ce mai astept?Asa e,nimic.
Da,da,da,da...ne comunicam!

Carina spunea...

deea, ce lucrezi la zara?

deea spunea...

@carina: aaa..aranjez hainele din magazin,caut pentru populatie diferite marimi de haine sau le mai dau sfaturi cand imi cer parerea...nu pot sa dau o denumire exacta :P:P

Honey spunea...

la care zara sa vin sa mi cumpar haine de la tine :))

deea spunea...

@honey: zara unirii..cladirea aia mare,gri,cat tot Pamantul...:)):)):))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....