Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 6 iunie 2009

No money?!

Flashback…..flashback din nou….Stop!
Gata,pot sa revin.Gata pot sa nu imi mai aduc aminte cu atata curiozitate ce dracu’ s-a intamplat aseara si de ce imi lipsesc 3 carti de credit…gata,pot sa incep sa scriu ce s-a mai intamplat cu viata mea!
Da….deci,ultima data cand am inchis laptopul am ramas cu o singura idee in cap: de ce dracu’ nu am si eu pe nimeni?...si….o fi viata mea atat de naspa in aceste momente?Sincera sa fiu,habar n-am care este raspunsul nici in aceasta clipa,insa cert este ca in acea zi,m-am gandit sa-mi fac de cap si dau la o parte orice bullshit din viata mea….
Vineri seara am plecat de la birou la 9,alaturi de istericalele sefei mele auzindu-se melodios pe fundalul piesei Politics de la Korn(sa nu uit cu aceasta ocazie,trebuie sa-mi iau alt mp4…..mai bine un ipod…..adica ce?Numai fufele de la birou sa fie smechere?)….asa,apoi am luat un taxi si m-am dus in primul club de fitze care imi trecuse prin minte: 99.Ce e asta?E un club micut,unde tre’ sa ai pile grase ca sa intrii si unde se strang toti bogatasii si toti idiotii orasului.De ce m-am dus?Ca vroiam si eu sa agat un bogatas d’ala..uite de’aia.
Am intrat inauntru pe la 10:30,pentru ca boul de la intrare nu m-a lasat sa intru fara invitatie…noroc ca am invatat de la tata cum se rezolva aceste probleme rapid….(scoate banii…..) Si am dat nas in nas cu un lux namaivazut,cu mii si mii de bosorogi care trageau din trabucuri pe nesaturate si cu pitipoance fandosite si proaste(stiu eu sigur….).
Ce am facut?Pai,m-am dus la bar si m-am dat mare si tare…un shot de tequila,un whisky cu cola si…….hopa,a venit unu langa mine….Tipu’?Bunicel,cam de varsta mea,nu arata foarte cocalar…deci,am trecut la fapte.
Prespun ca acum tre’ sa scriu restul…..care rest?De la faza cu al 4-lea shot de tequila…am cam pierdut restul…de-aia vreau flashback,si altu’…si altu’….
Bine frate,in concluzie m-am culcat cu el…chestia asta mi-o amintesc…..aaaa,si mai stiu ca eram pe o masa….aoleo…..unde m-am culcat cu el?God…..la faza asta,daca o sa citeasca cineva o sa zica ca sunt cea mai mare alcoolica si cea mai mare tarfa……bine,gata,bare-mi mi-am facut de cap pentru o noapte.
Sa incerc sa-mi revin si sa fac un puzzle: bun,m-am imbatat in club 99,probabail am facut ca o descreierata(aaaa….eram pe masa si ma dezbracam pe….Ac/Dc-The Jack….eee,bare-mi piesa era de calitate),m-am culcat cu unu si…A FOST BESTIAL(flashback misto) si…intrebarea este: de ce nu mai am bani?Adica aveam bani pentru 3 saptamani si acum….AAAAA???Ratatul a platit consumatia din banii mei….Nu se poate….sunt saraca…sunt pe „no money!?”…..mi-am dat economiile pentru o noapte cu unu’?Bun,sunt o proasta,betiva….Nu te panica,nu te panica,o sa-l sun pe tata….da,tata o sa ma ajute….daca nu,o sa vad eu…o sa cersesc eu…o sa fac ceva…cum am ajuns la etapa „no money!?”…..de la 19 ani nu am mai fost in vagauna asta…..deci,de acum sa tin minte: nu mai am ce cauta in 99,indiferent de situatie si sper sa nu-l mai vad p’ala..pentru ca nu stiu de ce voi fi in stare sa fac!!!

…Acum?…..sa zac si sa ma uit la cutia de cafea goala si la pachetul de tigari,gol si el…din fata mea…

12 aberatii:

Petru spunea...

tu nu aveai 17 ani? si daca da, cine s-a culcat cu ala?

deea spunea...

@petru: am 17 ani....bine,de fapt am 16 ani jumate...
..teoretic,eu m-am culcat cu ala...eu,cea la 20 si ceva de ani dintr-o viata paralela...e un jurnal imaginar! :D:D

Poe spunea...

16 ani jumate si ziceai de mine =)) Cand eu iti ziceam de masa de la mine, masa de la el, etc., eram nebuna...tu ca agati lume care te lasa si fara bani nu esti,nu?:))
Bah, tre' sa dau de tine...asa ca...suna-ma! =)) Serios, suna-ma.:D

Petru spunea...

asa zi deea ca m-ai speriat putin... :))

deea spunea...

@poe:nu poe,eu nu sunt :D...sunt o fiinta rationala si analitica care ajunge din nefericire in situatii care mai de care mai iesite din comun....stai asa..asta sunt eu din jurnal sau eu din realitate? :-?? :-??
@petru: :)):))...in general:nu te mai speria...pentru ca am avut,am si voi avea o gramada de articole de genu' :D

iuliana spunea...

incepe sa imi placa din ce in ce mai mult povestea asta!...spuneai ca o sa mai ai articole de gen, nu?...de abia astept sa mai citesc!!!

deea spunea...

@bobo: da,normal ca o sa mai am...e un jurnal...jurnalul tine cat toata viata...
Ma bucur ca iti place...a fost o idee de moment,dar vad ca a fost o idee buna sa incep "proiectul" asta! :D:D

pikchiu spunea...

cand n-ai bani iti faci :)) deea cea de 20 de ani, fa si tu ca tipu ce ti-a furat banii si o sa-i recuperezi :)

Poe spunea...

Deea, we have a problem.Legata de cartea ta.Suna-ma cand citesti asta.Si 2 noaptea sa fie, tu suna-ma!!! :D And...do not kill :D

deea spunea...

@pikchiu: inca nu sunt foarte convinsa ca vreau sa ajung ca aceasta Deea la 20 de ani...insa e unn bun sfat pentru ea...sa vedem daca il va lua in considerare...
@poe:a?care carte mah?Te referi la jurnalul asta de aici...sau what's the point?Poe...dai de banuit :)):))

Ank spunea...

Hei..ti am mai citit blogul pt k te am tot vazut pe site ul VdV la commenturi....te admir pt faptul ca mergi la toate concertele, desi asta iti cauzeaza probleme cu ai tai, din punctul asta de vedere tine-o tot asa!
Eu am 20 de ani...atat cat spui tu ca are Deea din povestea ta..ei bine, tu ai o varsta atat de frumoasa, pe care acum mi-o doresc din toata inima! esti o copila, desi gandesti matur, e o varsta minunata si nu trebuie sa visezi la vasrta de 20 de ani. Traieste-ti viata acum, viseaza, be happy!:D
Fara cluburi de fite si fara sex pe mese cu necunoscuti care-ti fura banii! Chiar nu cred k vrei sa ajungi asa!

deea spunea...

@ank: in afara de problemele cu ai mei,pe care tot incerc sa le evit...pe plan "de concerte",ca sa zic asa,e totul ok...si mersi de sprijin!
Imi traiesc viata asa cum e si ma bucur de tot ce mi se intampla acum...intr-adevar am momente in care as vrea sa fiu mai mare,dar sunt doar cateva minute in care,ma gandesc,analizez si revin cu picioarele pe Pamant...Daca este ceva cert in mintea mea,este un singur lucru,si anume ca nu as schimba nimic din ce a fost sau nimic din ce este pentru mai mult sau mai bine!
Povestioara de mai sus face parte din categoria "plictiseala in general si chef de scris"....si asa,mi-a venit ideea sa scriu un fel de jurnal al "unei" Deea care este asa si pe dincolo,dar care se va schimba cu timpul...daca o sa mai citesti,o sa vezi!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....