Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 26 iunie 2009

Sora-mea…la mare,la soare…la mine sau la tine?

Da,da…asa e,ai dreptate….si eu ce vrei draga sa-ti fac?Eu te-am pus sa-ti faci de cap cu un necunoscut intr-un club de noapte?Nu-ti convine nu?Taci si munceste…si nu uita sa te si imprumuti de bani….
Da,da…asa o tin de vre-o saptamana…m-am simtit de parca aveam nevoie de bani sa ma duc si la wc….oare am o problema?Ma rog….ce conteaza….VREAU SALARIUL!!!!!
Butonez,butonez,butonez….hopa,ce e asta?Veche poza de familie care inca mai zace pe calc-ul meu?De ce?....detalii….hai sa analizam: uite-o pe mama..ce fata avea,sa mor….tata?Unde e tata?Tata nu e…..era ocupat,adica plecat de acasa….era dupa divort faza asta….uite-ma pe mine…aveam 8 ani,ce moaca aveam,parca eram moarta….si pe Mihaela...Cine e Mihaela?Sora-mea….nu-mi spune ca am uitat sa scriu de sora-mea?Fantastic…..pai stai sa scriu si de ea,ca e un element important asa in viata mea.
Ok,am o ora pana se intoarce crizata de sefa din pauza,asa ca pot s-o taragan…
Mihaela,sora mea mai mare cu 4 ani.Nu e manegerita ca mine,e director comercial la dracu’n praznic….deci,habar n-am unde.A avut mai multa bafta decat mine,intotdeauna: note mai mari la scoala…numai 10 tata….prieteni frumosi,bogati,topiti dupa ea,de care ea isi batea joc ca nesimtita….si nu inteleg de ce,mama a iubit-o intotdeauna mai mult decat pe mine,adica frate serios,era o vaca...ma rog,lasa ca pe mine ma iubeste tata(cred…la dracu’).
„Printesa”…asa o alinta mama adesea…iata ca „printesa” nu prea s-a omorat dupa noi…cel putin dupa mine si dupa mama…ca tata,e poveste separata si am subliniat-o bine in paginile trecute…Ce a facut Miha,cand a implinit 18 ani?S-a dus cu iubitul ei milionar la mare…eee,pe o insula,cu mare si soare si cocktail-uri si de toate…Mai incolo?Pai mai incolo nu prea mai stiu povestea,insa,cert este ca l-a parasit p’ala(normal…gata isi atinsese scopul) si a plecat de nebuna…iar,cum fata a avut din totdeauna bulan,nu ca altii,aici prezenti….normal ca a ajuns mare si tare.
Eu si mama?Eeee…ar fi bine daca ar sti acum,in acest moment,cum ne cheama si daca mai traim….insa,sa nu uitam ca Miha este o „printesa” si cea mai buna dintre cei mai buni.
Oare de ce dracu’ mi-am irosit aceasta pagina,povestind despre ratata de sora-mea?Pentru ca ma gandeam si eu asa,cum unii au bani si unii….vai de ei….bine,ma rog,au si aia unii,numai ca nu sunt asa smecheri.Da,ma gandeam intr-o seara ce bine ar fi fost sa fi fost si eu ca sora-mea:parsiva,rea,manipulatoare,sa-mi fi gasit unu cu bani care sa ma plimbe…iar apoi sa-i fi pus si eu intrebarea de politeste „la mine sau la tine?”…asta ca sa nu par chiar atat de jalnica.
STOP!Ce dracu’ fac?Am injurat-o toata viata pe Mihaela si acum imi doresc sa fiu ca ea…sau mai rau,sa fi fost ca ea?Doamne fereste….lasa frate ca mi-e bine si asa….fuck,a venit sefa,ii aud glasul cristalin….
Da,da…deci…sa uitam de Mihaela,e o cretina.Nu conteaza marea,soarele…o sa plec eu de nebuna daca asta vreau,acum….iar intrebarea de politete…de ce am nevoie de ea?Mi-a ajuns o tavaleala….acum sa vina cocktailul!

10 aberatii:

Poe spunea...

Misto sora-ta asta...parca e sora-mea la faza cu plecatul :)) Love your sister, kid! =))

deea spunea...

@poe: nu e misto sora-mea...e o vaca...a plecat ca idioata...e genul de persoana egoista,dar,sa nu uitam..inteligenta!

iuliana spunea...

faina poveste. aaa, ce voiam sa zic? da, stai ca imi amintesc... descurcareata sora, doar ca eu cred ca e mult mai bine sa te multumesti cu ce ai. in alta ordine de idei, imi place povestea asta din ce in ce mai mult!

pikchiu spunea...

iti tanjeste subconstientu' la vre-un/-o frate/sora?

Poe spunea...

Ma,nu e cine stie ce...mai ales daca sunt mai mari... Vorbeste experienta :))

deea spunea...

@bobo: da e bine sa te multumesti cu ce ai,insa intotdeauna sa incerci sa ai ceva mai mult...ceva in plus,ceva minuscul dar important pentru tine...Ma bucur ca iti place din ce in ce mai mult...si pe mine ma intriga! :P:P:P
@pikchiu:imi tanjea cand eram mai mica...acum nu prea...insa,ideea inca mi-a ramas intiparita in minte!
@poe: depinde de persoanlitatea fiecaruia...

pikchiu spunea...

mie ba chiar la doi. (frate,sora) si mai mari, ceea ce era imposibil :)) desi... am unul. deci poe, am si eu experienta :))
eu cred ca as innebuni singura. si asta nu pentru ca ma inteleg cu el perfect.

deea spunea...

@pikchiu: nici singura nu ai innebuni,uita-te la mine...adica sunt ok,pana acum :)):))
...sper ca ne vedem in iulie :P:P:P

pikchiu spunea...

da :) poti sa te cazazi la mine daca vrei si ai "verde" mai mult de o zi. mai e o luna oricum

deea spunea...

@pikchiu: eeee,prietene,sti doar ca eu nu am niciodata verde...asa ca bine ca l-ai pus in ghilimele...de fapt,eu mai mult il numesc galben ca e intre rosu si verde,e culoarea cea mai hoata...mda,de fapt mai e o luna fara o zi :)):))....bah sincer,mi-ar placea sa stau sa cunosc si orasul si sa nu mai fiu pe fuga :D:D....poate rezolv...o sa bag un galben mai lung :)):))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....