Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 3 iulie 2008

Asta sunt EU!!




Da,eu sunt cea care urla,rade,fuge si nu ii pasa....cateodata tot eu sunt cea care plange,se enerveaza si urla de nervi...
Am ascultat "Runaway" intr-o zi in care sindromul deprimarii m-a luat prin surprindere,si atunci am descoperit ca viata si tot ceea ce traiesc si vreau sa traiesc merita efortul...meu!!

4 aberatii:

Anonim spunea...

Pentru cei care n-o cunosc: Ea e Deea,daca nu e ca ea,devine ca ea :))
Ba,yo ma bucur ca vrei sa traiesti,pentru ca m-ai cam speriat aseara... :(

Huggles!! (>^_^)><(^_^<)

deea spunea...

vai poe.....ai vazut tu vreodata drac mort?....eeee,nici nu ai sa vezi..
-nu ma arunc,nu ma omor,nu fug de acasa...ma rog,fug cate o zi pentru Vita....sunt calma,e doar o perioada naspa din viata mea...trece :P:P:P:P

bogdana spunea...

si cine vrea sa te vada moarta?
dar tu nu realizezi cate concerte Vita ai pierde!!!avem nevoie de tine ca sa urlam la concerte! si sa stam in primul rand, desigur b-)

deea spunea...

Nu mor,nu am nimic....si chesita asta am postat-o cu o zi inainte sa merg la Pitesti,crezand ca numai am cum sa ajung :P:P:P:P....now i'm fine....
Da maaa....cate concerte as pierde....nu m-am gandit la asta...mi-ai deschis ochii bogdana :P:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....