Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 3 iulie 2008

Evoluam!!

In incercarile mele disperate de a-mi aduce punctul de vedere mai aproape de membrii familiei mele si in discutiile cu prietenii putini care au mai ramas aproape de mine am realizat ca omul in permanenta evolueaza,sau cel putin se straduieste.Evolueaza in relatii,in afaceri...mai pe scurt,in tot ceea ce face in viata.

Parerea si opiniile celor care privesc din exterior asupra unei alte persoane ramane aceeasi...”ce mult s-a schimbat”.....aici ma opresc....de ce?Nu este normal ceea ce se intampla,omul in natura sa nu trebuie sa se schimbe...sa evolueze?Daca toti facem acest lucru atunci de ce ii punem la colt pe altii?

Se spune ca prietenii ii ai pentru toata viata,ii intelegi,ramana alaturi de tine oricat de multe prostii ai face....dar cand unii clacheaza si te lasa balta.....oare evolueaza si ei spre o alta persoana care nu ar mai fi capabila sa stea langa tine sau doar tu te schimbi foarte mult?

Atunci cand o situatie banala mi-a deschis brusc ochii,mi-am dat seama ca am trait intr-o mare minciuna multi ani din viata mea.Da,am trait intr-o continuua distractie,dar doar de fatada,am impartit aceleasi lucruri cu persoane care mi-au dat cu piciorul si acum stau aici si sunt fericita....sunt multumita ca mi-am dat seama ce s-a intamplat cu adevarat....mi-am dat seama ca am evoluat..in bine sau in rau,nu conteaza...sunt tot eu,andreea,dar in acelasi timp sunt alta.

Este bine sa te schimbi sau sa ramai mereu aceiasi persoana plictisitoare si monotona?Este bine sa nu comunici si cu alti oameni care te pot invata mult mai multe lucruri cu toate ca diferenta de varsta este mare?In opinia mea nu este bine nimic din tot ceea ce am zis insa in opinia altora este corect.....de ce?Poate pentru ca ei nu au reusit sa evolueze la fel ca toti ceilalti la momentul respectiv sau poate pentru ca nu au vrut.

In viata,ai sansa sa alegi ce vrei sa faci?Chiar exista acea oportunitate de a-ti decide drumul?Sa zicem ca da,eu cred ca da....atunci de ce nu pot fi toti de acord cu alegerile tale gresite sau nu?Asta inseamna comunitatea oamenilor?Pe asta se bazeaza?Pe aplauze atunci cand faci un lucru bun dar banal si pe aruncatul cu pietre atunci cand faci o greseala mare din care inveti ceva?

De-a lungul timpului totul in jurul nostru s-a transformat de pe-o zi pe alta si cu toate ca unii au ramas mai aproape de altii....eu am ramas aproape de.....mine!?Am acest gand de ceva vreme.....poate ca eu ma iubesc mult prea mult pe mine ca sa mai pot impartii ceva cu altcineva si in acelasi timp imi e si foarte frica de sindromul „singuratatii” pe care il apuca orice om in situatia mea.Asadar,sunt confuza nu stiu cum sa evoluez,in ce directie sa o iau ....si chiar daca as stii ar mai exsiat in sufletul meu acea indoiala si acea intrebare „oare pe cine am sa mai pierd de aceasta data?dintre familie,prieteni.colegi?...”

Astazi am inteles semnificatia evolutiei...e foarte complexa si foarte dificila pentru sufletul omenesc....oricine se schimba,oricine o poate lua pe un drum gresit sau pe un drum victorios,insa intotdeauna cand incepi un drum trebuie sa il si termini si la finalul lui vei descoperii cat de multa lume ai pierdut din viata ta,doar din cauza faptului ca acestia nu au stiut sa priveasca din interiorul si nu din exteriorul situatiei respective.

Dupa tot ce am trait azi,nu ma pot oprii din a ma intreba...cand respectul si prietenia vor rezista evolutiei?

7 aberatii:

Anonim spunea...

N-am citit tot,dar cunosc situatia prea bine...Nu e vina noastra ca traim intr-o tara atat de inapoiata precum Romania...Come on,comunismul a "picat" abia acum 19 ani! (picat insemnand ca nu mai este forma de stat oficiala a tarii,pentru ca noi oricum suntem condusi de niste comunisti amarati, care si-au castigat locul datorita Sfintei Coruptii ^_^ ) Daca cei din jurul tau nu inteleg ca oamenii se schimba,atunci lasa-i pe ei sa ramana in pesterile lor,sa comunice prin sunete preistorice si ridicole si sa putrezeasca in ipocrizia lor :) De ce sa faci riduri pentru altii? :)) Daca ei sunt atat de puerili chiar si la varsta lor (unii peste 40 de ani O_o ) nu mai are rost sa le explici termenul "evolutie"...E ca si cum ai incerca sa ii spui omului din Neanderthal sa-ti onstruiasca o naveta spatiala cu care sa ajungi pe Marte :)) Daca ii ignori probabil ii vei enerva cel mai tare pentru ca le vei arata ca faptele lor nu si-au atins scopul: sa te raneasca :D Asa ca du-i la Dracu-n praznic si nu te mai consuma pentru niste cretini carora le place sa-si traiasca viata printe tone de minciuni si ipocrizie :)

deea spunea...

Ho ho ho...poe..apreciez efortul tau de a scrie acest lung comentariu....da intr-adevar lumea e ipocrita si da traim in Romania(si asta ne ocupa tot timpul)..
Am trecut de faza in care imi consumam nervii pentru unii..insa am vrut sa evidentiez si mai bine atat pentru mine cat si pentru altii cam ce se petrece cu evolutia asta...eu mi-am dat seama,tarziu dar am reusit sa ma prind cam ce se petrece....

Anca G. spunea...

Da...m-am lovit şi eu de asta... Înainte mă enervam cumplit când eram comparată cu cea care am fost. Lumea se schimbă. Mă ambalăm încercând să explic asta...dar mă înţelegea Dracu şi cu nevastă-sa... M-am prins la timp că vorbesc cu pereţii şi am învătat să râd la soare...şi ştii ce? A fost mult mai uşor...

Anonim spunea...

Pe mine ma uimesti. Pentru ca, de cand te-am cunoscut, ai evoluat. Si e un timp scurt.
Termenul de evolutie este complex si pretentios.
Eu am o expriesie care imi place: "sa te descoperi pe tine". Aceasta este o "joaca" de care te poti bucura in fiecare clipa. Sa te bucuri de tine asa cum esti si de fiecare defect si calitate pe care o descoperi la tine. Si sa nu te pui in comparatie cu nimeni si pe nimeni in comparatie cu tine sau cu oricine altcineva. Nimeni nu are cunostintele tale, nu are familia ta si nu are sursele tale de informatie. Este firesc astfel ca fiecare sa se "descopere pe sine" in modul sau autentic.

deea spunea...

Da,intr-adevar trebuie sa te bucuri de tine si de felul tau de a fi in orice moment.....si tot incerc sa opresc comparatia(dintre mine si altcineva) pe care mintea mea o face instantaneu....
Eu,ma straduiesc sa iau pe fiecare asa cum este chiar daca in cazul unora imi este foarte greu....si cer acelasi lucru in schimb....numai ca atunci cand vine vorba de persoana mea unii nu se straduiesc sa ma inteleaga!!

Anonim spunea...

Wait,wait,wait...comparatia dintre tine si cine? Ti s-au dereglat doagele de tot??? Cine mai e mah ca tine? Nu cred ca exist cineva la fel de nebun ca tine, cineva mai de gasca sau care poate sa fie o rpietena adevarata, asa cum esti tu :) Tu esti cea mai cu skepsis din familie ;)) Da' noi te iubim asa cum esti! (>^_^)><(^_^<)

Si daca incuiatilor nu le convine cum ai "evoluat", n-au decat sa se arunce de la balcon, sa-i ia mingi de tenis in moaca(si rachetele merg :P), pana se desteapta si ei si invata sa mai lase dracu' discriminarile acasa :P

deea spunea...

Poe,mintea mea adesea face comparatii care nu ar trebuii sa le faca....eu sunt asa din punctul tau de vedere pentru ca ne cunoastem de atata vreme si stim cum suntem in sinea noastra...dar pentru unii nu este usor sa ma vada evoluand!!

Andreea,sunt impresionata ca ai ajuns la mine acasa....te mai astept cu drag...:*:*:*

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....