Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 17 iulie 2008

Cum sa fugi de acasa?

Da,da,da..nu va mirati....de fapt unii dintre voi stiti cam cu ce ma ocup eu in ultimele luni...si anume cu fugitul de acasa.De ce fuge andreea de acasa?Pai asta e o intrebare simpla:.ca sa ajunga la concertele VdV...cum face de nu se prinde nimeni?Aici e ceva mai complicat.
Nu ma consider cel mai bun sfatuitor,de fapt nu sunt...dar cand vine vorba de prostii si de "cum sa intrii in belele" aici sunt experta.
In primul rand trebuie sa incepi sa minti cu cateva zile inainte,sa spui ca vrei sa te duci nu stiu unde pentru nu stiu ce...trebuie sa fi sigur ca nu are lumea cum sa dea de tine si sa iei cu tine toate numerele de telefon posibile din casa.Cel mai bine ar fi sa ai o acoperire si un transport asigurat..la mine asta e problema tot timpul:transportul.
Nu este nevoie sa te arunci cu capul inainte,numai daca esti un pic mai mult nebun si nu gandesti problema(uite cine vorbeste..)...pentru ca lucrurile merg bine de la sine.
Daca vrei sa fugi mai mult de o zi de acasa e mai complicat...si aici nu ma bag pentru ca nu stiu..eu ma pricep cel mai bine la fuga spre concerte...la fuga de o noapte ca a doua zi de dimineata sa fiu acasa.
De ce am postat acum acest lucru?Pentru ca maine am sa fiu o fugara...din nou...pentru o noapte...si de data asta e cel mai complicat...
Un sfat: rugati-va la Dumnezeu de 5000 de ori inainte sa plecati,ca sa fiti siguri ca EL e de aocrd,intr-un fel sau altul.
Pentru mine:....maine,rugati-va de 4000 de ori sa ajung la concert,sa am cu ce sa ma intorc si cel mai important:SA NU SE PRINDA NIMENI...
Pe scurt:nu exista reguli si raspunsuri la intrebarea "cum sa fugi de acasa?"..trebuie sa existe doar initiativa,pasiune pentru ceva anume si foarte,foarte,foarte,foarte multa nebunie(asta trebuie sa o ai in sange)!!
Mult succes atat mie cat si altora care mai fug de acasa....nu va mai intrebati cum faceti...doar faceti-o...

16 aberatii:

Anca G. spunea...

Mult succes! Nu te-ai temut niciodată că vei fi prinsă? Eu sunt ateistă dar îţi ţin pumnii în loc de rugăciuni...merge? :))

deea spunea...

M-am temut in fiecare moment ca ma sa fiu prinsa...insa m-am riscat de fiecare data....astazi cu concertul de la Resita o sa ma risc cel mai mult,dar asta e...asta vreau sa fac..
Merge daca imi tii si pumnii..e foarte bine!!

Anca G. spunea...

Super...o să ai ce să le povesteşti nepoţilor...:))

Anonim spunea...

Dap...asta daca o sa aiba nepoti(zice ca nu vrea copii,bla bla bla...)Lasa ca le povesteste alor mei =)) Oricum or sa zica, ca "matusica Andreea e nebuna! Imi place de ea!" =)) Bafta cu fugitul!!! O sa ma rog pentru tine =))

deea spunea...

si nu am fugit ieri cand trebuia...m-am gandit sa fiu o data in viata rationala si sa gandesc...(am putut sa fac asta)..oricum mai am de fugit de cel putin de 3 ori...asa ca nu imi fac probleme...
Poe,am sa le povestesc copiilor tai viata mea,sa aiba si ei un exemplu bun in viata :X:X:P:P:P:P

Anonim spunea...

O sa ma abtin sa zic ceva frumos la ultimul tau comentariu :)

deea spunea...

pai da poe...spun adevarul,asta am sa fac..adica ce vrei sa insinuezi ca eu nu sunt un exemplu bun? =)) =))

Anca G. spunea...

:)) mai...eşti un exemplu excelent! Le-aş povesti şi eu...colegilor...despre tine...că nici eu nu vreau copii :P

Anonim spunea...

Lasa ca o sa am yo o echipa de fotbl...mai imrumutati de la mine daca va apuca instinctul maternal pe drum...asa ca terminati cu "laudatul" asta cu exemplele :P

deea spunea...

Sunetule: Iti multumesc ca ma consideri asa un bun exemplu..eee mai am si eu probleme mele mintale si sunt multe...
Poe: o sa ma gandesc de 2 ori daca o sa "imprumut" copii de la tine...daca ies ca tine..hai mai merge...dar daca ies ca mine..nu vreau sa ma complic :)):)):))

Anonim spunea...

Pai stai ma...Nu ii fac cu tine ca sa-ti semene =))

deea spunea...

Da..dar eu o sa fiu nasa....si poate mostenesc ceva de la mine in momentul in care ii botez!! :)):)):))

Anonim spunea...

guess what! nu am fugit niciodata de acasa!;))

Anonim spunea...

esti tare...si eu vreau sa fug de acasa doar ca eu vreau sa fug pt totdeauna si nu asa de greu pt ca planuies asta de ceva saptamani ...in fine eu teas da exemplu la toata lumea si mie imi palce sa fac nebuni dar ai mei nu ma inteleg asa ca asta cred eu ca e cea mai buna solutie si anume sa fug de acasa:D:D:D:D:D:*:*:*:*...mno tineao tot asa ca merita dupa cum zicea careva ``tre sa avem ce povesti nepotilor daca o sa avem:D:D=))=))=))=)):)):)):)):)):D:D:D:D;));));))... traiasca oameni nebuni ca mine ;)

Anonim spunea...

eo am 11 ani si o atitudine de emo. eri sara m-am certat cu mama deoarece i-am terminat spuma de par. doar cat putea sa coste un tub de spuma? nu e singura faza care m-a pus pe ganduri in legatura cu fugitul de acasa dar nu ma lasa vointa. am incercat de mai multe ori si am esuat .am incercat sa-mi si tai venele dar tot am esuat .am rude peste tot in tara. daca ma poate sfatui cineva sa-mi trmita un e mail pe roxana.ganescu@yahoo.com

Anonim spunea...

cati ani ai fetita?? 12 ani?? si aia de 11 ani cik este emo :))) ... vedetiva de scoala copiilleeloorr!!! am trait sa o vad si pasta.....

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....