Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 5 iulie 2008

Pitesti....nu la fel de accesibil....



Vineri,4 iulie,la o saptamana dupa minunata aventura de la Targoviste,mi-am riscat pielea si mai mult de data asta si am plecat la Pitesti.
Am ajuns la gara pe la 12:40 si am dat 165 de mii pe un nenorocit de bilet la un accelerat care...tin sa recunosc...arata superb....dar totusi cam multi bani!
Pitesti-un oras frumos,mare..interesant....in care te poti pierde foarte usor,de aici rezulta faptul ca nu este accesibil pentru straini.Asa,am ajuns eu,Miruna,Bogdana si Miki din tren intr-un autobuz foarte civilizat care avea sa ne duca pana la Serbarile Timisoreana(teoretic).
Mare Pitesti-ul si greu te descurci in el,mai ales cand vezi ca nici lumea care locuieste acolo nu isi prea cunoaste orasul.Am stat ceva vreme intr-o statie si am tot intrebat in stanga si in dreapta,pana cand ne-am urcat din nou intr-un autobuz,am coborat si am urcat in altul care se presupunea ca ne duce la destinatie.
Total aiurea...in jur de 4 si ceva ne-am trezit in fata unui mall la iesirea din oras.Ne-am plimbat pe acolo si am mai intrebat pana cand ne-am vazut mergand in partea opusa cautand o parcare.
Dupa multe ore de mers,am ajuns la destinatie...eram oarecum obosita,insetata dar...in continuare cu chef de concert.Am stat la o masa si am privit cum scena era in amenajare.....a venit Sorin(primul) si ne-a salutat......peste ceva timp a venit toata trupa pentru repetitii si bineinteles ca ne-au remarcat.
In jur de ora 6,dupa probele de sunet si toate cele.....s-a napustit asupra noastra o furtuna teribila si am fugit repede de la masa,unde am vazut cu ochii.Am fost norocoase pentru ca Sorin ne-a indrumat spre duba si am stat acolo la caldura pana vremea s-a potolit si a lasat concertul sa se desfasoare.
Ca si la Targoviste,trupa din deschidere a fost "Interzis"...deocamdata imi e neutra..nu prea ii cunosc,dar sa prespun ca nu suna rau ceea ce canta.
Am observat ca fanii VdV din pitesti nu se imbata si nu fac tam-tam atat de mult cum se intampla in Bucuresti sau la Targoviste,am observat ca scopul tuturor era sa danseze si sa urle versurile.....fara baut peste masura(adica in halul in care nu te mai poti tine pe picioare) si fara pogo(in halul in care sa il omori pe cel de langa tine).
Pe la 11 si ceva s-a terminat....inghesuiala la autografe....noi asteptam cu sufletul la gura sentinta.....adica daca mai plecam sau nu..mai precis cu ce plecam sau nu.
A....foarte important,am luat autograf de la Cezar(dorinta ascunsa de multa vreme)...si apoi ne-am mai certat ceva vreme pana cand ni s-a spus ca pana la urma plecam cu duba(ce usurare...)
Drum lung.....oboseala mare....sforait prin jurul meu in duba.....eu?Am stat treaza,prea multe ganduri ce imi treceau prin minte si prea multe temeri in legatura cu casa mea.
In Bucuresti,le-am multumit inca o data baietilor pentru drum si am mers pana la Pta.Victoriei(ca si data trecuta) de unde am luat un taxi,pana la mine acasa si apoi fetele au continuat drumul.
Am intrat pe usa la 1:30 si am avut parte de un scandal monstru....dar nu am mai comentat...eu am ales sa fac asta,am facut-o...am fost la Pitesti,totul a fost mirific ca de fiecare data si oricat de multe as mai risca,la concertele Vita tot o sa mai apar!!

4 aberatii:

Anonim spunea...

Ba,astia de la VdV ar trebui sa-ti ridice o statuie :)) Pana mea,cred k ai mers la mai toate concertele lor de cand iti plac :P Tu esti mai salbatica decat Tarzan daca faci atate ca sa ajungi la nsite concerte :))

deea spunea...

Da maa...sunt inconstienta cateodata...bine,de cele mai multe ori....
Nu vreau o statuie,ma multumesc cu faptul ca am cunoscut niste persoane minunate care m-au ajutat mult...si nu as schimba acest luxru pentru nimic in lume.
Ii iubesc pe toti din grupul mare VdV!!

Anonim spunea...

eh...ce sa zic mai a fost genial...si ce daca drum ,rataceala,bilet scump,sete,foame...eram motivate de faptul ca va urma un concert vita:D...genial...8->

deea spunea...

Da ma...genial...oricum oriunde e Vita e perfect,mirific....asta e ceva clar :D:D:D..si tot ceea ce patesc merita avand in vedere ce traiesc in alea 90 de minute de concert!!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....