Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 13 iulie 2008

Zale de matase



In aceste zile am foarte mare nevoie de cat mai multe videoclipuri VdV...si pentru ca sunt departe de coltisorul meu de Rai,plin de Vita de Vie,am sa vorbesc aici cat mai mult despre "viata mea".
Videoclipul piesei Zale de Matase m-a lasat cu gura cascata atunci cand a aparut...fiind ceva total neasteptat dar care a reusit sa impacteze.
Cand am auzit prima oara "Zale de matase" mi-a amintit oarecum de fostii mei prieteni care nu imi aratau afectiunea de care aveam nevoie cateodata si ma lasau balta in cele mai nepotrivite momente...insa,in acealsi timp mi-am amintit instantaneu de persoanele care ma iubesc si fara care nu pot sa traiesc.
In ce privinta mi-a mai deschis ochii aceasta piesa?Am mai exersat capacitatea mea de a lua fiecare persoana asa cum este cu mult mai multe defecte decat calitati....si asta a fost un pas foarte mare pentru mine!
Momentan,ma folosesc de toate piesele si de toate videoclipurile VdV pentru ca sunt atat de departe de ei...deocamdata....

2 aberatii:

Anonim spunea...

da mai, te stiu. Te-am vazut si la Targoviste si la Pitesti. Imi pareai foarte cunoscuta si dupa ceva vreme, mi-am dat seama cine esti. Dar nu eram sigura ca si tu ma stii si mi-era asa sa vin la tine: "buna, eu te stiu; tu ma stii pe mine?sunt tipa de pe hi5" =)).
Anyway, next time o sa te salut:). Desi, nu stiu cand o sa fie next time pt k o sa fiu un pic plecata si concertele sunt prea departe de "comuna asfaltata" Curtea de Arges.;))

deea spunea...

Data viitoare daca ma vezi trage-ma de maneca...si eu am sa fac la fel....
Si pentru mine concertele sunt departe....oricum sper sa mai ajung la 3 dintre ele cel putin :P:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....