Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 7 iulie 2008

Imi pasa...



Adevarul este ca am aflat tarziu de existenta acestei melodii...dar cand am descoperit-o am ramas profund impresionata de versuri,de linia melodica..chiar si de videoclip.
Am apreciat tot timpul lucrurile sincere,care ti se arata in fata ochilor exact asa cum sunt....si avand in vedere ca (in opinia mea) Vita de Vie este o formatie care spune lucrurile pe nume..."imi pasa" evidentiaza cel mai bine acest lucru.
Cu toate ca nu prea am obiceiul sa imi pese de anumite lucruri,cu timpul am invatat ca trebuie sa pun mai mult suflet in ceea ce fac si sa imi inteleg mai mult prietenii.
"Imi pasa".....de mine,de totul in jurul meu....si asta am invatat si mai bine ascultand si reascultand aceasta piesa!!

6 aberatii:

Anca G. spunea...

Ştii...şi mie îmi pasă...poate prea mult...şi uneori aş vrea să nu-mi pese:|

deea spunea...

Da,stiu sentimentul..asa eram si eu inainte..dar nici cum sunt acum nu prea e bine...
M-am gandit intr-o zi ca nici numai stiu ce semnificatie are pentru mine acest "imi pasa"....

bogdana spunea...

aww, uite-o si pe andreea talmazan acolo :x.
indirect asa, apare si andrei :)) :D

deea spunea...

daaaa....andreea :X:X:X....cum nu am observat de la inceput??hmmm....dar nu conteaza,am observat pana la urma....si a fost ceva de genul..." a?a?a?andreea?"...mai dau o data scena sa se repete "da maa..e andreea :X:X"

Anonim spunea...

ce frumos suna melodia asta live 8->

deea spunea...

Era incredibil...numai vreau sa imi amintesc..ca o sa incep sa plang :((:((..imi e dor de concerte...rau de tot :((:((

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....