Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 27 iulie 2008

Inca putin......si o iau de la capat!!

Dupa ce am fost departe de casa timp de 2 saptamani...am decis ca este momentul sa mai plec de acasa pentru alte 2 saptamani.Si da,sunt constienta cat de dor imi va fi iarasi de camera mea si de obiceiurile mele.....dar aventura si distractia ma asteapta,de data aceasta..(bineinteles daca am noroc si totul o sa iasa asa cum sper eu).
Nu,nu ma mai intorc la rudele mele..de data asta,plec la munte....bine,nu e chiar munte..este o statiune de munte..mica,ciudata...insa mi se pare un loc excelent de meditat si de.....respirat.Cam asta e problema mea de ceva vreme...numai pot sa respir,numai pot sa dorm,numai pot sa gandesc limpede(mai am momente de genul) si de aceea m-am gandit sa mai plec..sa ma mai recreez :)):)):))
Nu am nevoie de nici o pregatire ca sa plec,de fapt asa sunt de cand ma stiu......ca sa plec undeva am nevoie doar de un bilet de tren,avion,autocar sau ce-o fi si dusa sunt!
M-am mai gandit si la faptul ca a trecut si luna iulie(aproape) si nu m-am plimbat destul....si mi-a mai venit in cap si ideea ca am nevoie de multa activitate ca sa nu-mi vina in cap iarasi vre-un gand, gen "ma duc la cluj la concert"....nu ca nu mi-ar placea,insa trebuie sa ma gandesc si la risc...care este foarte mare de acum incolo.
Asa ca,de azi intr-o saptamana am plecat....la Olanesti....daca ati auzit....daca nu...va spun ca este o statiune cu 3 strazi,unde pensionarii care bantuie non-stop prin Bucuresti se duc la tratamente ca sa aiba posibilitatea de a bantuii fara nici o grija prin capitala si sa ma streseze pe mine si mai mult(nu ca as avea ceva cu toti...dar unii sunt enervanti...bine,majoritatea).
Inca putin...si o iau de la capat......o iau de la capat cu caratul bagajelor,cu bantuitul noaptea prin locurile necunoscute si cu alte tampenii.......
Asadar,daca auziti ca a luat ceva foc,a murit cineva,s-a darmat vre-o cladire in acest spatiu de care nu a-ti mai auzit niciodata....sa va ganditi numai la faptul ca EU sunt acolo!!!

13 aberatii:

bogdana spunea...

pai stii sa te omor nu prea imi vine, ca ar insemna un chin ce trece prea repede, in schimb sa-ti scot ochii incontinuu ca erai asa aproape de resita si nu ai ajuns as putea, dar totusi as fi prea sadica :D.
vorba ta, vor veni multe alte concerte :x. daca nu ai ajuns la resita poti sa te mandresti ca ai ajuns la Metallica, si asa nu ai ratat ambele concerte, ca mine :|.
ti-as fi facut cu mana si te-as fi luat si in masina daca te vedeam dar nu te-am vazut, ca eu chiar te-am cautat cu privirea cand mergea mai incet masina :D
la alexandria meeeerg, abia astept! dar la costinesti nu stiu daca am sa pot in perioada aia :( o sa lucrez si ca sa ajung tre sa imi iau liber toata ziua si nu cred ca am sa pot :(plm...banii uneori ma controleaza 8-|.
vezi ce faci pe acolo, prin Olanesti, ca nu vreau sa aud de tine la stirile de la ora 5 :D

deea spunea...

Eeee..ce sa fac..asa a fost sa fie...vorba ta bare-mi nu am ratat Metallica..puteam sa fug si de la rudele mele de 'acolo dar o incurcam rau de tot...si asta am realizat a doua zi cand a venit mama dupa mine.
Lasa maaa ca rezolvam noi si cu banii astia...intr-o zi....
Mda,sper sa nu auzi de mine pe la stiri..daca auzi....pai,asta e...plictiseala a fost de vina sa sti de acum :P:P:P

Anca G. spunea...

Hmm...că tot veni vorba de plecări şi ştiri...la sfârşitul săptămânii trebuia să plec în nordul Moldovei...Anyway have fun şi revino cu forţe noi!:)

deea spunea...

Of,may sunetule..iarasi pleci si tu?...eee..lasa ca acolo o sa fie mai bine...have fun you too!!!

Anca G. spunea...

Trebuia să plec..dar parcă n-aş vrea să mă văd la categoria "turişti cretini sinistraţi în mijlocul apelor..etc.." dar dacă mă gândesc bine, având în vedere că şi Siretul, şi Prutul se întâlnesc la Galaţi...şi că Siretul a ajuns la debitul Dunării, cred că o să intru la "sinistraţi" oricum...:(

deea spunea...

Wow..asta e naspa..bare-mi eu sunt mai ferita de ape..deocamdata...mah daca e sa vina apa,yo zic sa ii parasesti pe sinistrati si sa vi spre capitala,te adapostesc la mine...fanii VdV trebuie sa ramana aproape unii de altii!!! :P:P:P:P

Anonim spunea...

In primul rand...NA CA MEGE NETU!!! MUAHAHAHAHA !!! HUA C-ZONE K NU STII SA PUI SWITCH-URI CA LUMEA!!! MUAHAHAHAHAHA!!! TOT ARE DRACUL NET!!! MUAHAHAHA!! **COUGH** **COUGH** Gata,ma simt mai bine :D Olaneti,here I come! Ai uitat sa mentionezi ca merg cu tine :> :D

deea spunea...

Mda,Poe..ma scuzi..mentionez acum...

POE MERGE CU MINE!!!

Nu am mentionat mai devreme,draga mea,pentru ca nu stiam ceva sigur..acum e sigur...:P:P:P:P

Anca G. spunea...

:)) senc iu...

Anonim spunea...

Pai da, normal ca e sigur...TRAIASCA SURORILE MAI MARI!!! \:D/ :D (^___^)'

Anonim spunea...

nu stiu cum se face de tie ti-e dor de casa! eu knd sunt plecata undeva in vacanta, mi se pare ca trece timpul prea repede.;)). Lucky you k ai atatea planuri de vacanta. Eu deja am terminat cu plecarile vacanta asta!:-<. Suna trist, dar s-ar putea sa nu mai prind niciun concert Vita de Vie vacanta asta:(.

deea spunea...

Hmmm..andreea,si eu sunt cam in aceiasi situatie cu concertele..adica in 2 zile plec si ma intorc pe la sfarsitul lunii..ma oftic ca nu ajung maine in Brasov,dar nu am ce face...oricum ma mai consolez cu gandul ca o sa prind toate concertele din Bucuresti....adica,TREBUIE sa le prind pe toate!
Si nu prea imi place sa plec pentru ca de obicei ma plictisesc si imi e dor de casa,mai precis de camera mea,de muzica mea si de escapadele mele :P:P:P

Anonim spunea...

esti norocoasa ca stai in Bucuresti :P:P. macar ai cu ce sa te consolezi;)).have fun la Olanesti!:)

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....