Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 9 iulie 2008

Nu sunt o "city girl"...



M-am trezit intr-o dimineata(ca si in altele) cu o alta idee in cap,cu un alt gand pe care tot l-am intors pe toate partile toata noaptea(sunt pe alt fus orar deci nu prea dorm noptile....eee...acum depinde).Mi-a venit in minte faza cu "de cand locuiesc eu in Bucuresti?.....nu de 2 zile,de 2 luni,de 2 ani ci de cand ma stiu....m-am nascut aici(din nefericire),am crescut aici si am facut toate prostiile posibile aici.Insa,ma uit in jurul meu,pe strazile acestui mare oras care cateodata ma intriga si vad tot felul de "fetite" pline de culoarea roz,cu o gramda de bratari colorate si dragute,cu parul coafat in toate partile,cu ochelarii de soare D&G si vorbind la telefonul de ultima generatie pe care si l-au procurat de curand din nu stiu ce tara....si cand ma uit la mine si ma vad imbracata cu primul tricou si cu prima pereche de pantaloni pe care i-am gasit in sifonier,incaltata cu tenisii pe care ii gasesc in fiecare zi aruncati in nu stiu ce camera si cu geanta mea mare,plina de scrisuri....ma opresc si ma intreb...oare apartin si eu acestui oras?Am trait toata viata aici insa nu ma regasesc nici unde,nu ma aseman cu nimeni si cu nimic,am alte prioritati,imi traiesc altfel viata si ma intereseaza alte lucruri.Oare trebuia sa ma fi nascut in alta parte dar din greseala am ajuns aici?A fost o pedeapsa sau am si eu un scop in acest oras?
Mama s-a intrebat tot timpul de ce nu sunt si eu genul de fata "pretty and pinky"....ei i-ar fi placut sa fiu asa,i-ar fi placut sa am 3459 de fustite colorate in sifonier,sa ma plimb in fiecare zi pe strada cu alta poseta si sa fiu tot timpul draguta si falsa cu cei din jur.....oare asta e idealul de fata in Bucuresti?Asa trebuie sa fi ca sa te iubeasca toata lumea sau asta e doar ideea mamei?
Avand in vedere cum ma comport,cum ma imbrac si tot ceea ce fac nu sunt un specimen de "city girl"..sunt un specimen de "out from the city girl".....deci nu am scapare,o sa trebuiasca sa vad in fiecare zi toate acele "fetite" pe strada,sa ma uit ciudat la cele mai multe,sa trec pe langa ele si sa imi spun in gand "nu am de-a face cu ele,nici nu vreau si ma simt bine".
Am infruntat 15 ani prejudecatiile altora,o sa mai pot face in continuare acest lucru...de ce?Pentru ca am ajuns la o concluzie: ca sa supravietuiesti in Bucuresti cu muzica ta,cu idelaurile tale,cu viata ta fara sa devii o "city girl" trebuie doar sa continui sa mergi inainte si sa nu te intorci niciodata inapoi!!

9 aberatii:

Anonim spunea...

"sa am 3459 de fustite colorate in sifonier,sa ma plimb in fiecare zi pe strada cu alta poseta si sa fiu tot timpul draguta si falsa cu cei din jur" daca ii ceva ce nu stiai despre mine :P aceea ii faptu ca am 28472658264878 de fustite colorate in sifonier, ca ma plimb in fiecare zi pe strada cu alta poseta si is proucupata sa fiu cat mai draguta, atata ca eu nu o fac din prea multa falsitate, o fac fiindca mie asa imi place sa fiu, and you know what ;;) lumea ma adora, fiindca dincolo de cele 84274628767267 de fustite colorate din sifonier si colectia mea de pantofi si posete (posetele is 21 :">), dincolo de toate astea :P is eu :P si intodeauna o sa fiu eu, atata tot ca ma respect fiindca imi place sa fiu respectata. prin urmare, nu toate fetele de genu is niste pizde proaste din care nu mai are pe unde sa iasa falsitatea (scuza-mi limbaju :D)

deea spunea...

Bare-mi tu esti tu si nu esti falsa..in Bucuresti toate tipele de genul asta sunt false si ipocrite...nu te asculta cand vrei sa le spui ceva..si eu exact la ele ma refeream...nu iti scuza limbajul,sunt obisnuita :P:P:P:P...e bine sa fi frumoasa si sexy..dar nu ca ele :P:P:P..yo cred ca tu esti super :P:P:P

bogdana spunea...

intr`adevar, bucurestiul e plin de astfel de curvilite cum le zic eu :D. insa, mai degraba, noi ar trebui sa ne vedem drept specimene deoarece noi suntem cele diferite. si daca stai mai bine sa te gandesti, ce e mai bine? sa fii comun si sa nu te regasesti in tine ci intr-un model aschimodic sau sa te uiti in oglinda si sa te vezi pe tine insuti, fara niciun fel de perdea? ca in final asta fac curvilitele, se ascund, sunt false, de multe ori snoabe si fara cultura, habar n-au de o carte.
ma simt mandra sa fiu asa cum sunt :). si sunt si mai mandra cand lumea se uita ciudat la mine pe strada, asta inseamna ca nu sunt ca ei, ca sunt diferita si in felul meu, unica .

Anonim spunea...

Iata un alt capitol la care mamele noastre parca sunt ca 2 boabe intr-o pastaie... Cred ca mama ar da orice ca sa ma vada ca ma comport si arat,citez,"ca o fata". Traducerea: Sa port ruooozzz :X si fustitzeeeeee ;)) si sa gigle ca o tarfulitza d-aia ;)) si sa asc girly music :D si sa adoooor tot ce e ruooozz si pufooos :X Si sa fiu o mare bitch a.k.a. sa fiu dragutza cu toata lumea si sa le zambesc tuutuuroooor ca o tarfulitza proasta care rade cand nu stie ce sa mai faca :D Daca m-ar vedea mama aratand ca o "girly girl",cred ca ar fi cea mai fericta...Insa slava cerului ca NU sunt asa :)) Traiasca rock-ul,tricourile/bluzele negre,pantalonii care chiar sunt decenti,TENISII:X(sk8eri,etc.) KIDS,WE ARE THE FUTURE OF THE WORLD!! =)) And 'bout the "city girls"...alea sunt tipele care stiu si ele pe ce planeta se afla si nus-i regasesc fericirea in curele de slabire inutile doar pentru ca au pus 1 gr. pe ele ;)) (daca au pus un gram inseamna ca noua lor fusta super-extra-mega mini si, bineinteles, ROZ nu va mai sta pe ele ca pe niste centuriste adevarate ^____^ )Asa ca....daca vrei sa fii o city girl,Deea,ramai asa cum esti tu :P

deea spunea...

Nu sunt o "city girl" si nici nu vreau...am sa merg ianinte si nu am sa ma intorc niciodata inapoi...am sa le judec pe "fetitele roz" din Bucuresti pentru ca nu imi pot tine gura inchisa si...am sa imi bag picioarele in continuare in tot ceea ce nu imi convine :P:P:P....

Anonim spunea...

Se vede ca esti sormea ^_^

Stres spunea...

aha , foarte interesant . daca vrei , te las in locu` meu aici [unde vin tot felu de specimene de oameni] , si lasa`ma pe mine acolo . e mult mai ok bucurestiu` decat locu asta infect . aici iarna ... nai c face .. in bucale...mereu ai ce face .. multumeste`te cu ceea ce ai . and be yourself

Rotaru Adrian spunea...

Come on! u privesti dintr-un unghi gresit problema. fii atenta: sa fii roz cu nu mai stiu eu ce pantofi este un mod de-a fi, de-a gandi. precum esti si u cu tricourile negre, sosoni aruncati pe nu mai stiu eu unde s.a.m.d.

sa fii falsa e alta, asta se poate intampla oriunde, chiar si in randul "fetitelor roz", chiar si in randul fanilor "VdV", chiar si la noi in tenis.
Simcer sa fiu, prima oara te-am placut pt ka erai o "fetita roz" si erai chiar fain. acum iti dai seama, tu esti "ma girlfriend" si te accept oricum ai fi, in ciuda faptului a ceea ce-ai fost :(((( [parere personala]. so, concluzie:

"pink girls" rules with 60% majority votes, followed by "black t-shirt" with 35% and "women in uniform" with a humble 5% :P:P:P

Rotaru Adrian spunea...

Come on! u privesti dintr-un unghi gresit problema. fii atenta: sa fii roz cu nu mai stiu eu ce pantofi este un mod de-a fi, de-a gandi. precum esti si u cu tricourile negre, sosoni aruncati pe nu mai stiu eu unde s.a.m.d.

sa fii falsa e alta, asta se poate intampla oriunde, chiar si in randul "fetitelor roz", chiar si in randul fanilor "VdV", chiar si la noi in tenis.
Simcer sa fiu, prima oara te-am placut pt ka erai o "fetita roz" si erai chiar fain. acum iti dai seama, tu esti "ma girlfriend" si te accept oricum ai fi, in ciuda faptului a ceea ce-ai fost :(((( [parere personala]. so, concluzie:

"pink girls" rules with 60% majority votes, followed by "black t-shirt" with 35% and "women in uniform" with a humble 5% :P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....