Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 1 iulie 2008

Ma enervez si nu imi pasa!


In viata mea verbul "a te enerva" a fost tot timpul prezent.Fie ca ma enervam de mica atunci cand lumea nu facea ce vroiam eu,fie ca ma enervez acum pentru ca niciodata nu sunt multumita.
Imi sta in fire sa fiu o persoana capricioasa,care ii calca pe altii pe nervi....dar totodata imi sta fire sa ma enervez si pentru toate prostiile posibile.
Neavand altceva mai bun de facut,astazi am tot cutreierat strazile din cartierul meu,gandindu-ma cum sa imi ating mai bine scopurile,pe ascuns fara sa se prinda nimeni......si din gand in gand,am inceput sa urlu si sa descopar ca nu imi convine ceea ce se petrece in momentul de fata,in jurul meu.
Totusi daca am aceasta capacitate de a ma enerva din orice si de a nu imi pasa de unele lucruri cu adevarat importante...oare de ce nu pot sa dau "ignore" toata ziua buna ziua si sa nu ma mai gandesc la nimic?Oare fac parte din categoria persoanelor cu "nervi sensibili"?Mi se trage de la mama sau am capatat pe parcurs aceasta caracteristica datorita autodistrugerii?
Intr-un final,am descoperit de ce sunt asa....si nu am sa folosesc din nou fraza "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"......adica..."traiesc in Romania si de-aia am nervii distrusi"....am sa ma refer la faptul ca tot eu sunt de vina,pentru ca nu am stiut sa imi folosesc niciodata autocontrolul.
Se spune ca nu e indicat sa iei pe nimeni la bataie si nici sa eliberezi partea aceea "selecta" a vocabularului.....trebuie sa te controlezi.......Ok,gata:
-circul cu mijloacele de transport in comun
-nu am niciodata bani....rectific....banii imi sunt taiati lunar,in ritmul asta am sa ajung in pragul disperarii
-sunt inconjurata de persoane care nu ma inteleg,nu ma asculta si nu dau doi bani pe ceea ce cred eu
etc,etc,etc,etc,etc....................

Nu pot sa ma controlez in situatiile de fata(si...nu le-am dezvaluit pe toate).M-am obisnuit prost,sa ma autodistrug,sa imi vars nervii pe oricine si apoi sa dau cu piciorul.......
Rezulta.....cum iti asterni asa dormi.......mult succes...mie!!!

2 aberatii:

Anonim spunea...

Baaa....asa e :P Chestia cu nervii...cred ca e de la maica-ta,fie ca e ereditara,fie ca ti-i produce zi de zi din diverse motive cunoscute doar ei si omuletilor ce-si fac veacul prin materia ei cenusie...Dunno :-?? Insa chilleaza-te,you're not the only one! Te rog,doar ma cunosti...stii ca eu sunt de 4867467697689748968964 de ori mai rau ca tine (traiasca tata comunistu' !!! \:D/ ^_^' )Anyway,yo sunt o persoana care te intelege,asa ca nu te mai plange ca "-sunt inconjurata de persoane care nu ma inteleg,nu ma asculta si nu dau doi bani pe ceea ce cred eu" pentru ca asta e chiar ridicol :)) Buuuttt....trebuie sa te familiarizezi cu fraza "I don't give a shit!" kid! :))
So...de cate ori simti nevoia sa-ti calmezi nervi, me is here (^___^)
Love ya!

(>^_^)><(^_^<)

deea spunea...

Poe....cand ziceam de lumea care nu ma intelege ma refeream la persoanele adulte(unele dintre ele) care considera ca o tipa de 16 ani nu are minte,adica nu gandeste si daca zice si ea ceva...e o prostie!
Stiu ca si tu ai probleme,cunosc ;));)).....si am scris asta doar pentru ca eram foarte nervoasa si foarte intoarsa pe dos din cauza lu' mama si din cauza plecarii mele la pitesti...care,by the way...va reusii,sunt sigura..:P:P:P:P
Oircum,trec prin crize de nervi in fiecare zi....am sa supravietuiesc...sper :P:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....