Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 24 iulie 2008

METALLICA.....so,shut up!!!


Inceputul de la "Nothing Else Matters"....melodia mea preferata!!


Imi amintesc cum in urma cu cateva luni mergeam disperata pe strazile Bucurestiului cautand bilet la Metallica....si ma uit acum in calendar si nu pot sa cred ca a trecut....ca a fost concert si eu....am fost acolo.

Miercuri,23 iulie,m-am trezit cu o durere "prietenoasa" de cap si cu un somn teribil(avand in vedere ca sunt pe alt fus orar,nu prea mai dorm noptile).
Pana pe la 13 cand am plecat de acasa,am avut timp sa ma alimentez cu pastile,cafea si o cutie de Red Bull.Am plecat foarte linistita si relaxata,observand cum soarele aparuse pe cer si incepuse sa incalzeasca totul in jur.
Am ajuns cu intarziere in parcul Eroilor unde trebuia sa ma vad cu Zmonky,din cauza cozii de la Fast-food de unde m-am gandit sa ma hranesc pe fuga,inainte de concert.M-am bucurat de privelistea din metrou....si anume: nebunii care erau priviti dubios(inclusiv eu) de celelalte persoane normale din jur.(hmm..oare ne dadeau de gol tricourile cu Metallica?)
De la 13 si ceva pana pe la 3 si ceva m-am tot fatait cu Zmonky cand in stanga,cand in dreapta,cand in mijlocul strazii,cand pe bordura...asta pana cand ne-am hotarat sa stam civilizat la coada imensa de oameni si sa asteptam momentul intrarii pe stadion.
Pe la 16:30 eram pe stadion..ude dar optimiste,in cautarea toaletei,care se parea ca era un lucru iesit din comun,avand in vedere privirile paznicilor la auzul cuvantului.
Am fost fortate sa facem ture de stadion pentru a lamurii paznicii ca vrem doar la toaleta...si intr-un final,am ajuns(nu mi-a venit sa cred :O :O:O),
Cateva minute,in asteptarea populatiei cunoscute de noi,ne-am confruntat cu ideea "cumpara jetoane si ia-ti suc si mancare cu 5 lei" si ne-am asezat civilizat pe jos,sa nu stam in picioare aiurea atatea ore.
Ploua,ploua si iarasi ploua....a naibii ploaie ca nu se mai oprea.Lumea inteligenta era imbtracata bine,blonda de mine..nu...si asa ii multumesc lu' Zmonky ca mi-a inmanat pelerina ei de ploaie care m-a aparat dar mi-a tinut si de frig.
Satuli de ploaie,odata stransi toti,ne-am impartit si ne-am adapostit in bunele toalete pana la ora 8 cand a inceput trupa din deschidere.
Lume multa..de la cei mai batrani la cei mai tineri...dar toti strigand acelasi lucru "METALLICA"!
Dupa trupa din deschidere,a carui nume imi scapa acum...dar care au facut atmosfera....a urmat marea asteptare si apoi...BOOOOM!...cei de la Metallica au aparut pe scena in mare forta si au facut un show incendiar,referindu-ma atat la piese,efecte speciale dar si la contactul cu publicul.
Ploaia s-a oprit atunci cand m-am mai oprit si eu de dat din cap din cauza caldurii ingrozitoare pe care o simteam..si pe la 12 fara ceva...show-ul a luat sfarsit.....Metallica a plecat,repetand "We love you Bucharest" si marturisind ca se vor intoarce(Doamne Ajuta!!)
Chinul de pe lume a inceput cand gazonul A si gazonul B au fost inghesuiti spre aceiasi iesire..spre disperarea mamei mele (cu prima ocazie imi arunc telefonul in cea mai apropiata balta)
Uda pana la piele,plina de noroi,fara sa mai imi simt gatul si picioarele m-am despartit de Zmonky si am plecat cu fetele spre hotel Marriot....unde mama ma astepta nerabdatoare......sa ma zboare cat mai repede acasa.
Sa fac o paranteza si sa intreb "oare de ce credeti ca fug eu de acasa pentru concerte?".....ei bine,pentru ca nu exista concert pe care mama sa nu mi-l strice,si Metallica nu a facut exceptie,cu toate ca eu am sperat acest lucru.
La 12 noaptea mergeam pe strada cu o gramda de nervi si cu muzica bubuindu-mi in urechi ca sa nu o mai aud pe mama care tot tipa si nu se mai oprea....(GOD...da mult poate sa tipe...si la orice ora)!!

Am trait un vis devenit realitate,si cu toate ca am avut parte si de obisnuitele tipete..in acea noapte imi tot repetam in cap o fraza,pentru toti cei care aveau si vor avea ceva de comentat:...am fost la METALLICA...so,shut up!!

4 aberatii:

Anca G. spunea...

E bine că ai avut câteva ore de linişte înainte de întâlnirea cu maică-ta...câteva ore de just Metallica,and 'nothing else matters'...

Anonim spunea...

Pai da normal ca tu ai fost la Metallica,maica-ta n-a fost la scoala lui Stalin,cum a fost tata X(X(X( In deschidere au cantat The Swords,parca...si se auzea daca ieseam pe geam :X:X:X Da' pe la 9,knd a inceput ploaia,ciu ciu Metallica X(X(X( Nu se mai auzea...(pana si vremea e comunista :| ) Nasol cu maica-ta...pana si tata nu facea in halu' ala :)) O fi de la medicamente...dau de la cafea...sau de la simplul fapt k au mancat doar branza si rosii cat ai fost plecata =)) Cert e ca ai fost la Metallia si yo nu :( Da' imi iau yo revansa >:)
So...METALLICA!!! HELL YEAH!!! \m/

deea spunea...

Mah....nu ar mai fi trebuit sa imi pese de maica-nea....GOD,am fost la METALLICA :x:x:x.....dar m-am saturat de situatia "aoleo,ma intalnesc cu mama dupa concert...tipa"....well,sper ca am sa supravietuiesc....si poe...sa mai imi zica vre-o cioara ceva ca acum am ramas cu sechele...HELL YEEEEEEEEAH!!!!!!

Zmonky spunea...

"pana pe la 3 si ceva m-am tot fatait cu Zmonky cand in stanga,cand in dreapta,cand in mijlocul strazii,cand pe bordura...asta pana cand ne-am hotarat sa stam civilizat la coada imensa de oameni si sa asteptam momentul intrarii pe stadion." Faptul ca ai invocat partea asta ma face sa imi aduc aminte in detaliu ce frumos urmareai tu cum ploua,pepushe...atat !

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....