Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 26 ianuarie 2009

Am realizat.....

Am realizat pe ultima suta de metrii ca toate persoanele de care ma astasez in aceasta viata,se indeparteaza de langa mine,sunt indepartate "fortat" de mine sau pur si simplu,pleaca....mai devreme sau mai tarziu....poate eu mi-i indepartez,poate nu...insa,oricum,este dureros!

9 aberatii:

Anonim spunea...

eu nu ma indepartez:) te voi sacai toata viata mea si-a ta >:)

Anonim spunea...

ABia am avut discutia asta... Eu sunt langa tine sa te chinui toata viata...mai stii ce planuri ne faceam noi in generala?:))O sa fiu langa tine pana ajungem amandoua in azil,la 85 de ani :X

deea spunea...

@mei:...sper ca asa sa fie..:P:P
@poe: mda,si in legatura cu tine sper sa se intample asta...insa oricum este dureros cand altii sunt indepartati de mine....

Anonim spunea...

poe,veti fi amandoua 2 babe artagoase cu 200 de pisici (nu motani,pisici) si o sa muriti in aceeasi zi

deea spunea...

da,mei...sper sa fie asa....si sper sa te aud si pe tine din cand in cand la telefon...asta daca o sa mai aud la varsta aia!
...asdar sunt o proasta?Nu sunt singura?Atunci exista un sentiment ciudat in mine care nu-mi da pace!

Anonim spunea...

daca nu ne auzim,vin in bucuresti peste tine si iti mai aduc vreo 50 de pisici,asa,de bine te-am gasit :)) de ce esti proasta? aoleooo am formulat gresit.de ce te crezi proasta ?pentru ca nu esti.de cate ori sa-ti explic ca a' mai proasta-s eu ? :-?cam facut o mare greseala ca mi-am aratat fata :)) trebuia sa raman omul din umbra >:)

deea spunea...

Nu mah,nu esti proasta....lasa,trebuia sa iti arati fata ca si tu stiai cum arat eu.
De ce ma consider proasta?Pentru ca sunt naiva,imi pasa de prea multe lume si de prea multe lucruri si atunci ma ranesc singura...
....nu stiu daca numai eu fac asa sau si alte persoane,insa mi-am dat seama ca unii pot fi nepasatori si rai!
...daca as putea sa fiu persoana de la mijloc...ce bine ar fi!

Anonim spunea...

E foarte usor...iti explic eu cand vii :P sau cand intri pe mess :P

Poe spunea...

Si intr-un final, George l-am omorat pe Ion cu SAPAAAA!!! >:) =))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....