Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 15 ianuarie 2009

As putea...

M-am gandit intr-o seara la cat de multe lucruri as putea sa fac,daca as avea mai mult curaj sau poate mai mult chef...
As putea sa incep sa spun adevarul,sa infrunt totul si sa scap de aceasta "panza" care ma acopera intotdeauna.
As putea sa fiu mai insistenta si sa numai las lucrurile sa se rezolve in timp....
As putea sa renunt la fabuloasele tigari,chiar daca le iubesc...dar bare-mi asa mi-as salva sanatatea...
As putea sa accept faptul ca si altii gresesc si nu vor sa recunoasca(la fel ca mine)....
As putea sa-mi "dozez" iubirea fata de unele persoane si sa ii bag in seama si pe altii....
As putea sa ma preschimb in altceva,doar daca as vrea!
Scriind toate aceste afirmatii,iata cum am ajuns si la vechea vorba "este suficient sa-ti propui ca vei reusii"...daca eu mi-am propus toate lucrurile pe care as putea sa le fac?Sa ziceam ca nu,sa zicem ca nici macar nu as vrea....insa,un lucru este sigur: pana ma voi decide,as putea pentru inceput sa rad si sa ma bucur de tot ceea ce am......si mi-am dat seama ca in viata(in acest moment) am parte de momente si oameni de o mare valoare!

19 aberatii:

Anonim spunea...

hei, ne vedem la Pitesti, right? De cand asteptam concertul in Hush :X. Scrii foarte mult kestii profunde pe aici :)

deea spunea...

Da,da,da,da.....mama de cand nu te-am mai vazut....daaaa,ne vedem la Pitesti,pana la urma cred k o sa ma mut acolo...incep sa am prieteni la fel de multi ca in Buc...:P:P
....mda,deci chestiile mele profunde vin si pleaca...adica depinde de zi,de ora si de cum ma simt....numai asa pot sa scriu :D:D

Anonim spunea...

calmeaza-te ca tu poti orice.chiar orice.conditional optativ :P

Poe spunea...

Cu minciuna zic sa astepti pana pe la 20 de ani,cand o sa ai casa ta sau bare-mi o sa am eu ca sa ai unde dormi :)). Cu tigarile sunt de acord,stii ca nu le sufar. In rest,nu vreau sa te schimbi. Deloc. Esti perfecta asa cum esti :) . Te iubim asa cum esti, cel putin eu.

Aaaand...bafta la Pitesti!

"In Pitesti poti sa te pitesti,dar in Bucuresti nu poti sa te pitesti!" =))

Anonim spunea...

poe,era in bucuresti poti sa te pitesti dar in pitesti nu poti sa te bucuresti:)

deea spunea...

@poe: Nu sunt perfecta asa cum sunt....nu ma consider perfecta ca mama....am foarte foarte multe defecte,nu cred k imi ajung zilele sa le numar.Nu vreau sa mai astept ca sa pot face ceea ce vreau,de-aia am devenit impulsiva(si mai si fata de cum eram) si mi-am bagat picioarele si am facut unele lucruri! As putea face foarte multe doar daca mi-as propune cu toata fiinta mea,exact asa cum imi propun sa plec la Deva,Pitesti,Brasov etc etc.....cu aceeasi putere de convingere pe care o are glasul meu atunci cand spun "plec nu stiu unde"....faza e ca nici nu stiu daca vreau sa pun in aplicare tot ce as putea face....post-ul nu insemna orikum in mintea mea "Lucruri pe care le am de facut"....insemna doar..."cum as putea devenii daca as face asta,asta si asta"
@mei: nu,a zis bine poe,era fraza remixata de mine,ca sa zic asa...pentru ca prima oara in vara cand am fost la Pitesti,prezentatorul de la Serbari a zis "In Pitesti poti sa te pitesti,dar in Ploiesti nu poti sa te pitesti!" asa ca eu intr-o zi am remixat fraza,inlocuind Ploiestiul cu Bucurestiul...dar orikum foarte funny si varianta ta...e cu skepsis asa! :P:P:P

Anonim spunea...

:-))))) remix,ai?si daca te rog cu pupici dulci si cu cireasa in varf intri pe mess?

Poe spunea...

Mei,mi-a mai zis cineva chestia aia...:))

Anonim spunea...

:P:P:P

deea spunea...

@mei: mah cree-ma mai sunt pe mess cateva minute dar atunci nu esti tu....si cand stai tu mai mult nu pot eu...sunt cam terminata....dar orikum o sa mai intru sa mai vorbim si o sa ne vedem...so don't worry..o sa ma ai in curand live :P:P:P

Anonim spunea...

:))hope so

deea spunea...

nu,nu spune hope so....crede-ma ne vedem live curand...cand zic ca fac ceva pai fac,neinteresandu-ma ce,care si cum!

Anonim spunea...

Deci e stabilit ;))

Anonim spunea...

ca sa stii,diseara de la 8 jumate,9 ma gasesti bai,ca parca-i fi secretara :-)) .Scoala asta...Pana la urma mai vin s-o bat pe-aia de chimie?

deea spunea...

@mei: era stabilit de cand ti-am spus...mi-am propus ceva duc lucrul pana la capat :D:D.
Da mah scoala asta,stiu..mai ales la mine e si mai greu.....DA,VINO,BATE-O....RUPE-O!

Anonim spunea...

O RUP SI-O DAU CU CAPU' DE PERETI :D hai,ca exagerez,dac-ar fi fost si aia mai scunda,s-ar fi repetat istoria prin intermediul ei,iar ea ar fi iesit victima unui experiment nereusit :) ^:)^ ce ti-am spus eu ?

Anonim spunea...

bai,ma vazusi c-am intrat si te speriasi?

deea spunea...

@mei: da mah sa o omori pe aia de chimie,ca maine iarasi ma asculta...da-o incolo.
Nu m-am speriat :)):)) mi s-a oprit mess-ul...acum e out of function!

Anonim spunea...

minunat... cred ca mai vorbim in martie :)

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....